Neden benim kizim...

48 7 1
                                    

   Doktorun söyledikleri bunlar  .Hayir ne nasıl yani benim kızım,Zeynebim hastami yani hem de kalp,aman allahım neden neden benim kızım .Tamam sakin ol hayatım lütfen bir tanem kızımız için sakin ol.Peki bi çaresi olmalı,ameliyat falan.Bir çaresi,aslında doktor  ameliyatla iyileşebileceyini söyledi.Allahım kızım iyileşecek sana şükürler olsun.Evet canım diyerek çok sevdiği karısının başını göğsüne yaşlayarak teselli eden Halil ona söylediği bu  yalanla derin bir iç çeker.Ve içinden beni affet meleğim der.Cunki doktor ameliyat için çok fazla para gerekeceğini ve bu amiliyatla Zeynebin iyileşme ihtimalinin "% 1 olduğunu söylemişti,ama eyer ameliyat olursa daha fazla yasaya bilir. Evet bu gerçeği karısından gizlenmişti Halil onun iyiliğini düşünerek.
      2 gündür hastahaneden ayrılmayan aile bu durumu artik akrabalarına da anlatmak durumunda kalırlar aslında Halilin annesi Ayşenin tansiyon hastalığı vardı ve bu sebepten ona henüz bir şey söyleyemeyeceğim karar vermisdiler,bu durumu sadece Meleğin kardeşi Murata söyleyirler ve bu haberi alır-almaz hastahaneye gelen Murat.
   Ablasına sarilarak kendini tutamayarak ağlar,abla Zeynep nasıl bu nasıl olur ,nasıl olurda böyle biseyi bunca sene farkedemedik.Tamam ablacim sakin ol o iyileşecek doktorlar öyle söylemiş demi Halil diyerek gözlerini umutla kocasına çevirir.    
     Tabiki de oyle, biz Muratla kantinden birşeyler alalım içecek falan,sen burda otur geliyoruz hemen tamam ama benim canım bir şey istemiyorum bir an önce kızım iyleşsin de başka bisey istemem ben . Tamam biz hemen geliyoruz gel anlamıyla gözlerini Murata çevirir ve birlikte giderler .
  Ne diyorsun sen enişte Ama ablam Zeynebin ameliyatla iyleseceyini söyledi.Ablan bisey bilmiyor gerçeği ona soyleyemedim kahretsin gerçek olan bu ...Tamam sakin ol Halil abi bunu onun iyiliği için yapmışsın ablam çok hassas biri  bunu kaldıramaz aman Allahım Zeynebe bir şey olursa ablam dayanamaz.Dedi içinden Murat çünkü anne ve babasını kaybetmenin verdiği acıyla oldukça hassaslasmisdi zaten Melek,anne ve babasının hep onun yüzünden öldüğünü düşünerek kendini suçlamışdı yıllarca.Küçük kardeşine tutunarak tek başlarına hayatı sırtlamisdılar iki kardeş.
 
Arkadaşlar merhaba beyenen herkeze tesekkur .

beyaz hayelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin