Allahım ne olur bana bir çare gönder,kurtar evladımı.Halil yan odada dua eden karısına bakarak iç geçirir.Benim kızım ölmeyecek der ve kapıyı çekip çıkar.Kapının sesini duyan Melek salona girer,Halil nereye gidiyorsun yoksa bir habermi var hastahaneden diyecekken ,eşinin çokdan çıktığını anlar.
Bu arada tanıdıklarını arayan Halil olumsuz yönde cevap alınca umutsuzluğa kapılır.Tam bu arada aklına amcasının oğlu Mesut gelir.
Halil Mesuttan pek de hazz etmezdi.Pekde helal yollarla kazanmayan,Mesut oldukça zengindir.Karaktersizin teki olduğunu iyi bildiği kuzenine el açmak zorunda kalan Halil kuzeninin iş yerine gider.
Buyurun merhaba Mesut bey odasındamı?
Randevunuz varmıydı.
Ben Halil kuzeniyim.
Mesut bey Halil bey sizinle görüşmek istiyor.
Ne Halil kim be...
Efendim kuzeniniz olduğunu söylüyor.
Ha tamam tamam gönder gelsin.
Mesut beyin odası buyurun.
Haa kuzeen hayırdır ya hangi dağda kurt öldü,yıllardır arayıp sormayan Halil şimdi burda.
Bunları amcasının cenazesine bile gelmeyen Mesut mu söylüyor.
Ha tamam kuzen ya,hoşgeldin otur.Ne içersin çay ,kahve ....
Sağol bişey istemem.
Aaa olurmu hiç?Kızım buraya 2 kahve.Az şekerli olsun.Gördügün gibi işte kuzen,işler çok yoğun başımı kaldıramıyorum ki.Ee kolay değil koskaca şirketleri yönetmek.
Eee yenge nasıl peki,çocuk yokdu demi.
Sağol kızımın adı Zeynep.Asliyla Ali nasıl,yengem.
İyi iyi Ali Amerika da okuyor .Bitsinde geçsin artık şirketlerin başına.Kızıda geçen sene ortağımın oğluyla evlendirdim.
Ben aslında şey,kızım kalp hastası.
Vahvah yazık çocuğa,çaresi yokmu peki.
Var.Eyer ameliyat olursa kurtulma ihtimali var.Ama 50.00
istiyorlar ameliyata.Ben bana bu parayı borç olarak verebilirmisin.
Şey aslında bu aralar bende çok sıkışığım,bakma böyle göründüğüne ortağımın sayılır burası.Olsada versem keşke.
Tamam anladım ben herşeyi.
Darılma be kuzen bi bakaym duruma olursa haber veririm.
Halil nerdesin sen.
Melek Zeynep nasıl?
Odada uyudu yavrum,öyle halsiz ki,dayanamıyorum onu öyle görmeye Halil bi haber varmı arkadaşlarıma soracağım demişdin?
Halil cebindeki 5.000 tl çıkarıp hepsi bu der.Bula bula bu kadar oldu. Kahretsin ben buyum işte kızım ölüyor ben hiç bişey yapamıyorum.
Hayır öyle deme bişey olmayacak ona iyleşecek,okula gidecek yine resimler yapacak.Doktor olacak benim kızım...
Halil bey odamda konuşalım diyen doktorun arkasından odasına girer Halil. Oturun evet Ameliyatı konuşalım
Ben parayı bulunca...
Ameliyat için gereken para yatırılmış.
Ama ben bilmiyorum kim olabilir.
Orasını ben bilmem ama anlaşılan hala iyi insanlar da var.Ameliyat olunca Zeynebin kurtulma ihtimali çok düşük eyer iyleşirse yinede hastalığın yeniden nüks etme ihtimali var.Bunları bilerek karar verin.Eyer ameliyat olmazsa...
Anladım doktor bey,ameliyatı yapın.
Doktor ne soyledi?
Ameliyat olacak,para bulunmuş.
Ne gerçekdenmi,Allahım biliyordum beni duyduğunu biliyordum.Şükürler olsun sana.Kim vermiş ki,parayı.
Aklına Mesutun son sözleri(olursa haber veririm) gelen
Halil,Mesut vermiş qaliba.
Kuzenin Mesut mu!Allah razı olsun.Allah ne muradı varsa versin.Selam.
.Mutlu sonla bitmesini isteyen arkadaşlar yorumlarınızı bekliyorum.Hepinizi çok seviyorum.CANSINZ