7 yıl sonra...

7 3 1
                                    

   Anne çok heyecanlıyım ya kazanamadıysam .Tıp fakültesini kazanmak benim en büyük hayalim.
   Ah benim meleğim sakin ol sınavın çok iyi geçdi .Kazanacaksın tabi ki,ama şunu bil Zeynep kazansanda kazanamasan da biz seni çok seviyoruz.Hiç birşey dünyanın sonu değil .
    Biliyorum anne ama düşünsene doktor olacağım hayalimi gerçekleştireceyim.Evet sonuç çıktı Anne sen baksana ya ben dayanamıyacağım .
     İnanmıyorum kazanmşım anne kazandım tıbbı kazandım diyerek annesini öper Zeynep.
  Ah bebeğim tebrik ederim bitanem Allahım sana şükürler olsun.Sen kizıma hayırlısını ver.
   Babam duyunca çok sevinecek.Yada dur babama söylemiyelim süpriz yaparız .
     Aaa Zeynep ...
     Tamam anne .
    Bu gün üniversite hayatımın ilk günü ve ben çok mutluyum günlüğüm.
    Evet artık bir ay oldu.Ben bir aydır üniversiteliyim.Okul çok zor ama her şeyi güzelleştiren biri var.Adı bende saklı ona çok aşığım ğünlüyüm.O benim babam ve Murat dayımdan sonra tanıdım en iyi erkek.Ve çok tatlı Allahım bana baktığında ölebilirim .Mervenin kuzeni ile arkadaş kuzeni Merveye onun da benden hoşlandığını söylemiş ...Ama nedense bana açılmıyor.....ne ise artık uyumam lazım...Okula geç kalmamalıyım.
    Bu gün Mert bana beni sevdiğini söyledi ama ben salaklık yapıp oradan kaçdım.Kim bilir ne düşünmüştür belki de ondan hoşlamadığımı düşünmüşdür ... Allahım ben onu bu kadar çok severken...ama elimde değil işte içimde kötü bir hiss var...Ya of neden böyleyim ben neden her şeyi bu kadar dramatizleşdiriyorum.
     Bu gün Mertle piknikdeydik yani dördümüz .Ben Mert ,Yavuz ve Merve .Merve ile Yavuz da bizden sonra çıkmaya başladılar.Ve en önemlisi annem ve onun aracılığıyla babam Mert den haberdar lar artık.Zaten annem her halimden anlamışdı ben de dayanamayıp söyledim.Ailemi çok seviyorum açıkçası onlardan bir şeyler gizlemek çok huzursuz ediyordu beni.
      Aslında Mert beni ailesine anlatmış.Tanışmak istemişler.
    Mertin annesi çok iyi biri babası da sanırım iyi biri,yani öyle görünüyor. Onlarda bizim gibi orta halliler Mert de burslu okuyor.
      Günlüğüm ben bu gün çok qarib duygular içindeyim.Mert bu gün bana evlenme teklifi etti.Ben hem mutluyum,hemde endişeli ama tabbiki kabul ettim.Tabi bunu aileme nasıl söyleyeceğim bilmiyorum ama çok mutluyum.
    Anne ben onu çok seviyorum.
    Tamam da kızım daha 20 yaşindasınız  hem okulunuzu bitirseniz sonra....
      Anne ben Merti çok seviyorum onu kaybedersem yaşayamam.Hem annesi Seher teyze de beni çok sevmiş.Anne ne olur babamı ikna et.
      Tamam ağlama Zeynep.Tamam baban senin mutluluğunu ister.Sen mutluysan eyer o da kabul eder.
       Mutluyum anne hem de çok mutluyum.
       Ne diyorsun sen Melek,ne evliliği  yaşları ne başları ne daha.Tamam Mert çok iyi efendi bir çocuk ama daha işleri yok güçleri yok bunlar evliliği çocuk oyuncağımı sanıyorlar.
    Tamam bunları ben de biliyorum,çok söyledim dinleyen kim ki,seviyorum mutluyum diyor o kadar hem biliyorsun Zeynep çok hassas bir kız.Allah korusun biliyorsun işte bir şey olur diye üstüne gitmek istemiyorum. Biliyorsun işte üzülmemesi lazım.
   Tamam ya ne zaman geliyorlarsa gelsinler.Ne yapalım çocuklar mutlu olsun yeter.Olmadı biz destek oluruz ne bileyim.
    Günlüğüm şu an parmağımda nişan yüzüğüm var.Evet biz bu gün hayatımın aşkı Mertle nişanlandık,ben çok mutluyum.Düyün haziranda olacak sadece 3 ay kaldı.Gelinlik modellerine bakıyorum ve evet çok güzel sade ve dantelli bir gelinlik buldum çok güzel eminim Mert bunu çok beğenerek.

beyaz hayelHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin