Kapitola 1 - „Bolest, kterou cítíš dnes, bude zítra tvou silou!"

31 2 0
                                    



Jako téměř každé nedělní odpoledne seděla ve svém pokoji a domlouvala se ven. To ještě netušila, co se ji během následujících pár hodin stane.

"Tak já za půl hodiny budu u tebe, ok?"

"Oukej, budu tě čekat na zastávce, pak se můžem klidně projít a dát cígo."

"Okay, zatím se měj."

"Jo. Čau"

Vypnula počítač a šla se převléct, vzala první tričko, které našla a oblékla si ho. Kalhoty naštěstí řešit nemusela, džíny měla stále na sobě.

Rychle se zhlédla v zrcadle. "Jo, takhle můžu jít." Vyběhla ven, protože za pět minut jí jel autobus. Když dojela na zastávku, George už na ni čekal. V ruce držel mobil a jeho oblíbený modrý zapalovač. V jedné kapse se mu rýsovala krabička cigaret, v druhé zase klíče a kapesníky. Usmíval se od ucha k uchu, byl rád, že se zase vidí.

„No nazdar." Řekl, objal jí a zasmál se

„Nazdar. To mi fakt chybělo..." Řekla Kate a usmála se taky.

„Kam půjdem? Jako vždycky k altánku?" Zeptala se ho a dali se do pohybu

„Jo můžem, stejně tam je vždycky nejlepší atmosféra."

„No to teda, je to tam fajn."

Pak George vytáhl krabičku cigaret z kapsy a nabídl Kate cigaretu a zároveň jí podal i zapalovač. Kate poděkovala a zapálila si.

„Ty nebudeš?" Zeptala se Kate George.

„Jo budu, ale kouřil jsem po cestě na zastávku, tak si pak dám s tebou až u altánku."

„Jo tak, jo v klidu."

Téměř celou cestu k altánku šli mlčky, sem tam prohodili nějaké slovo, ale nebyla to žádná velkolepá konverzace. Když konečně došli k altánku a sedli si na něj, Kate pustila nějakou hudbu, aby dotvořila atmosféru. George pohotově hodil krabičku na dřevěnou desku a vytáhl z ní dvě cigarety. Jedno podal Kate a druhé si zapálil, pak dal zapalovač i Kate.


TraceurKde žijí příběhy. Začni objevovat