Přišli jsme s Jamiem k nám a šli rovnou do mého pokoje. Jamie se celou cestu rozhlížel po domě jako by byl na jiné planetě. Jakmile jsme dorazili do mého pokoje rovnou jsme všechno zabalili do igelitu aby se to neušpinilo. V krámě jsme vybrali barvu vínovou protože se nám oboum heozně líbila. Ještě vlastně ani nevím jak chci mít pokoj vymalovaný ale chci nějakou stěnu nechat bílou. ,,Tak jak to chceš" zeptá se Jamie. ,,Já vlastně ani nevím, prostě budem malovat a něco z toho bude. Oba se mé myšlence zasmějem a pak začneme malovat. Jamie pustí rádio kde zrovna hraje písnička Let Mě Love You od Justina. Oba tuhle píseň moc dobře známe takže si ji taky oba zpíváme a u toho tancujeme. Takhle to pokračuje s dalšími a dalšími písněmi. Chvíli tancujem tango a pak mě Jamie bere na záda abych mohla vymalovat i místa kam ani jeden nedošáhnem jelikož jsme si nevzali štafle. Někdy mě taky Jamie pomalu je barvou a já mu to pak oplácím až z toho je taková menší 'colors war'.
Když už máme hotovo, oba se na chvíli posadíme na mou postel která je stále ještě zabalená v igelitu abychom jí na poslední chvíli nezašpinili my dva. Kocháme se krásou která se nám podařila a směje mě se věcím které jsme při malování dělali.
Pak se oba rozhodnem se jít konečně umýt. Což znamená další válka. Stříkáme po sobě vodou, patláme si mejdlo na obličej a nebo si vezmem trochu vody do pusy a pak to po sobě plivem. Chováme se doslova jako malý děti. Všude v koupelně jsou kaluže na kterých jsem nejednou uklouzla. Čekala jsem že se mi Jamie začne smát ale překvapilo mě, že se ke mně hned sehnul a ptal se jestli mi nic není. Když jsem mu zakývala hlavou na znamení že ne, chvíli mezi námi bylo ticho. Jeho oči se upřeli do těch mých a on se ke mně pomalu přobližoval. Byl čím dál tím blíž a blíž až byl asi dva milimetry od mých rtů kde se na chvíli zastavil a následně spojil svoje rty s těmi mými. Byli tak měkké a hebké. Jeho jazyk bojoval s ím mým a já mu obmotala ruce kolem krku a jednu mu zapletla do vlasů s kterými jsem si hrála. On mě dežel v náruči a hladil po zádech. Po chvíli jsme se od sebe odtáhli kvůli nedostatku vzduchu. Oba jsme zrychleně dýchali a dívali se na vzájem tomu druhému do očí. Jeho modré oči vypadají zblízka ještě krásnější než z dálky. Většina lidí má oči minimálně dvou barevné, ale on ne. Jen modrá. Je to jako bych se dívala na nebe na kterém není ani jediný mrak. Tak nádherné oči má.
Najednou mě Jamie vezme do náruče a nese do mého pokoje kde urychleně sudná igelitovou plachtu z postele. Opatrně mě naní položí a opět spojí naše rty. Líbání se vášnivě a chtivě. Po chvíli mi Jamie zajede rukou pod triko a následně ho ze mě strhne. Já udělám to samé stím jeho a odhodím ho na stejné místo kam před chvílí letělo to mé. Když se podívám na jeho nahou hruď, zatají se mi dech. Je tak nádhernej. Svaly se mu rýsovali už přes triko ale takhle. Při pohledu na něj si musím zkousnout ret a jakmile si toho Jamie všimne pyšně se usměje. Začne mě líbat znovu, oba jsme čím dál tím hladovější a chtivější. Jeho ruka sjede k mému zapínání u kalhot a on je rychlíky způsobem rozepne a následně odhodí. Teď naoplátku já mu sundám s jeho pomocí jeho úplné džíny. Přes jeho trenky už vidím bouly a opět si zkousnu ret. Jamie si mě lehce nadzvedne a rozepne mi podprsenku která následně letí za zbytkem našeho oblečení. Jamie si mě chvíli prohlíží dokud se mu opět nepřisaju na rty a propletu můj jazyk s tím jeho. Po chvíli se odemě Jamie odtrhne a začne si dělat mokrou cestičku až k mým prsům. Jednu bradavku vezme do úst a začne sát. Druhou nradavku mačká v dlani a já úžasem sténàm. Můj hlas se odráží od stěn a on se oříšek tom vždycky usměje. Potom se začne opět věnovat mým rtům a přitom mi stahuje tanga, což byla poslední látka na mém těle. Jakmile se dotkne rukou mé kamarádky opět mu do polibku zasténám. Jeho ruka začne dráždit můj klitoris a já si připadám jako v sedmém neby. Prsty se zaháchnu o jeho boxerky a prudkým pohybem je sundám. Prohlédnu si jeho kamaráda na kterého vážně musí být pyšný. On se pomalu otře špičkou o můj vchod a pak přirazí.
Po chvilce se oba uděláme a já se opřu hlavou o jeho hruď. ,,Takže si se se mnou vyspal a teď mě odkopneš?" Zeptám se ho protože nechci vypadat jak nějaká děvka. ,,Ne Katie. To bych neudělal. Nevím jestli je to během tak krátké doby možně ale miluju tě" když to dořekne v duchu začnu jásat. ,,Taky tě miluju" odpovím mu a on mi dá letmou pusu na čelo. ,,Teď už spinkej" dopoví a já mu na souhlas přikývnu.
Ahoooj :D já bych řekla že tahle kapitola nepotřebuje komentář
-Kate
ČTEŠ
Sorry
Teen FictionKatie Sorley je 16 letá dívka, která se spolu se svou rodinou přestěhuje z milovaného New Yorku do Los Angeles kde žili před pěti lety. Co se stane když Katie potká své staré kamarády? Poznají se po tolika letech? A co se stane, když Katie potká něk...