Část 8.

21 1 0
                                    

Probudím se na Jamieho hrudi. Už je vzůru a kouká na mě. ,,Dobré ráno.'' pozraví, a dá mi letmou pusu na čelo. ,,Dobré. Pozoruješ mě tady dlouho?" Zeptám se ho a ještě víc se k němu přirulím. ,,Asi tak hodinu" zasměje se a víc si mě k sobě přitáhne. ,,Vážně tě to bavilo se na mě tak dlouho dívat?" zeptám se a on přikývne.
Po asi další půl hodině se odhodláni vstát. Vezmu si na sebe Jamieho triko a on jen své trenky. Nemám náladu na to se takhle ráno oblíkat nějak víc. Vlasy si hodím do neuspořádaného drdolu a spolu s Jamiem jdu do kuchyně. Pokynu mu aby si sedl k jídelním u stolu a já jdu prozkoumat lednici. Nenapadá mě nic jinýho než smažená vajíčka. Taky, to je jedno z mála jídel co umím.
Jakmile vajíčka nalijte na pánev, uscítím na bojách nějaké ruce. Jak jinak je to Jamie. Pevně si mě k sobě přitáhne a položí si hlavu na moje rameno. ,,Co to nude až to bude?" Zeptá se a pozoruje mě jak mýchám vajíčka. ,,Em... mýchaný vajíčka" odpovím a dál se věnuju pánvy. ,,To zní dobře. Kolik je?" Kouknu se na hodiny a je teprve 7:30. ,,Půl osmý. Máme čas. Škola je od devíti" přikývne a jde si sednout ke stolu.
Po snídani se jdu oblíct a spolu s Jamiem jedem na penny boardech k němu domů aby si vyzvedl věci do školy.
Když dorazíme k domu kde bydlí zatají se mi dech. Je nádherný. Není až tak veliký jako ten náš ale pro dva lidi bohatě stačí. A jak říkal Jamie ani on ani jeho bratr tam moc času netráví.

Škola. Moje noční můra. Ne jen kvůli tomu že se nerada učím, ale taky kvůli tomu že na mě všichni čuměj. A dnes ne jen na mě, ale taky na Jamieho který jde spolu se mnou za ruku. Včera když jsem tudy šla, dost lidí na mě pokřikovali a pískalo. Ale dnes ne. Všichni na nás jen koukají ale nic neříkají. Nechápu proč.
Když se začneme přibližovat k hloučku lidí zaslechnu šeptání a posměšky. Jsem si jistá že se smějí nám. ,,Ale copaak, něco k smíchu?" Zastaví se Jamie u hloučku a s pár lidmi se pozdaví. Všimni si Bena a Willa kteří stojí kousek od Jamieho. Nikoho jiného ale neznám. Jamie mi pokyne rukou abych šla k němu a já tak udělám. Dá mi ruku kolem ramen a pusu do vlasů. Celý hlouček nás probodával pohledem. Nebylo to zrovna příjemné ale po boku Jamieho jsem se cejtila silnější a v bezpečí. ,,Takže je to pravda. To co se říká od včerejška po celé škole? Že vy dva ste spolu spali?" Promluví Will a tiká očima mezi mnou a Jamiem. ,,Chodíme spolu." Odpoví mu nezaujetě Jamie odpovědí která neříká nic. Neřekl ani že jsme spolu spali a ani že nespali. Řekl jen že spolu chodíme. A za to jsem ráda. ,,Není na to brzo? Znáte se jen pár dní." Připojí se do rozhovoru Nicol, o které jsem doposud nevěděla že tu je. ,,To je snad naše věc jak dlouho se známe ne?!" Zvýší na níhlas Jamie. ,,Jo, je to vaše věc. Ale já nechci aby Katie byla další oběť s kterou se vyspíš a za týden jí zahodíš." Tak tohle mě dostalo. Za týden mě zahodí? ,,Neboj se. To se nestane." Dopoví Jamie a spolu se mnou se vydá do třídy. ,,Co to mělo znamenat?!" Zeptám se dost rozhozená z předešlého rozhovoru. ,,Myslí si že jsi jen další děvka s kterou jsem se vyspal" ani se na mě nepodívá a dál kráčí vpřed. ,,A jsem?" Zvýším hlas, odtáhnu se od něj a zastavím se. ,,Ne. S tebou je to jiný"
,,Co je se mnou jiný?"
,,Tebe miluju"

SorryKde žijí příběhy. Začni objevovat