Двайсет и втора глава.

732 75 2
                                    


Гледна точка на Ребека

Намирах се на празния тротоар пред къщата и чаках Хари да се появи, бяхме се уговорили да се чакаме тук.

Колкото и да опитвах, не можех да спра да мисля за малкия разговор с Люк. Вече дори не можех да скрия, че се притеснявах. Да, Кендал може да лъже, защото имаше причина, но Люк.. Той ми е приятел. Не вярвам да ме лъже. А и каза точно това, което и Кендал.. Когато казах на Кайли и Джиджи за това те видимо се напрегнаха, Кайли дори го е наричала женкар...

-Хей,-стреснато обърнах поглед към гаджето ми.-Какво има? Изглеждаш.. Разстроена.

Трябваше да говоря с него за притесненията си. Иначе как изобщо връзката ни щеше да потръгне?

-Да, аз..-сведох поглед към земята.-Има нещо..

Той пристъпи към мен, карайки ме да го погледна.

-Какво?-попита. Кълбо нерви се загнезди в корема ми.

-Не мисля, че между нас може да се случи нещо сериозно.-изтрелях светкавично, надявайки се да ме е разбрал. Не исках да го казвам пак.

Хари ме чу перфектно.

В очите му се четеше видима изненада. Всякаш не възприемаше думите ми.

-Защо? Ребека, какво става?-смръщи се.

Настоятелният му поглед ме караше да пристъпвам от крак на крак.

-Заради Люк?-гласът му стана по-остър и тих.-Знаех си, че между вас има нещо!

-Чакай, какво, аз не..-поклатих глава.-Изобщо няма връзка с Люк, става дума за теб!-не знам защо, но започнах леко да се изнервям.

Радвам се, че бяхме сами на тъмната улица и ни осветяваше само една лампа. Не желаех някой да ни чува.

-За мен?-посочи се с пръст, а после нервно прокара пръсти през косата си и издиша дълбоко поетоя си дъх.-Нищо не разбирам..

-Хари, нищо няма да се получи межди нас, защото си просто един женкар и не ти пука за момичетата, искаш ги само за лична изгода!-тонът ми се беше повишил малко.

Той ме огледа от глава до пети шокирано. Не бях забелязала колко разстояние се създаде между нас, физически и психически.

-Откъде ти дойде това?-за сметка на повишения ми глас, неговия бе утихнал.

-Кендал.-заявих.-Тя ми обясни как изобщо не ти е пукало, че ти е изневерявала, защото и ти си го правил! Мислех да не ѝ вярвам, но Кайли и Джиджи го потвърдиха днес, след като им казах за Кендал, а сега и Люк ме предупреждава за теб, и аз вече просто не знам на какво да вярвам...-несъзнателно виках, заради бушуващите ми емоции и продължих по-тихо. Хари не ме прекъсна нито веднъж.-Наистина, наистина много си падам по теб, Хари.. Не искам да бъда просто поредната за теб. Искам да съм нещо повече.. Или поне да ме си представям всеки път, че когато излизаш някъде, отиваш при някоя друга.. Да ти вярвам, а след всичко, което казват за теб, няма как да ти вярвам. Затова по-добре да прекратим това, преди да стана тотално влюбена и да ми разбиеш сърцето.

Famous Problems ∞ h.sNơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ