-Хей!-поздрави и му се усмихнах широко.-Люк? Какво правиш тук?-седнах до него на дивана.
-Имам свободно време и реших да те видя..-обясни, хапейки обецата на устната си. Толкова е сладък.-Все пак е първият ти ден.
-Благодаря ти.-усмихнах му се топло, както и той.
Подаде ми някакво шоколадче за добре свършена работа и това ме накара да се засмея.
-Колко е часът?-попитах.
-9:30.-отговори ми.-Изглеждаш ми намусена.. Има ли нещо?
О да.
-Не.. Е, да.. Малко.. Не се наспах.-говорех несвързано.
-За сега вярвам на тази история, а в края на деня може и да ми кажеш истината.-смигна му, а аз се изчервих. Защо не мога да лъжа като хората?-Хайде, трябва да тръгваме!
-Къде ще ходим?-попитах объркано. Не ми се ставаше от този диван..
-Ще те развеселя!-обясни надъхано и се изправи. Боже, по-висок е и от Хари..
Хари. Човека, за когото бях твърде нисша, за да изпитва нещо към мен.
-Пак посърна..-отбеляза Люк и вдигнах уморено поглед към него.-Сети се за нещо?
Едва кимнах.
-Хубаво, няма да те разпитвам.-предаде се синеокият и пак се ухили.-Може да отидем у нас. Пътят с колата ми е към половин час, може да поспиш.
Това, че се опитваше по всякакви начини да мв разведри, караше сърцето ми да се топи по него.. Как може да има толкова свястно, мило и красиво момче?
-Съгласна съм, стига да ме носиш до колата.-пошегувах се, но след миг тялото ми напусна мекия диван и писък на изненада се изтръгна от дробовете ми.
-Люк, шегувах се!-гласът ми беше смесица от смях и вик.
-Знам.-погледнах го право в очите и се ухилих.
-Благодаря..-промълвих.
-За какво?-повдигна вежди.
-Че ме разсея от..-замълчах.
-Който и да е, той е проклето копеле, задето те е разтроил толкова, че да тъжиш така..-каза сериозно, а аз се сгуших в гърдите му, но преди това поставих кратка целувка на бузата му, провокирайки усмивка.
Не казахме нищо повече докато ме носеше като булка до колата си. Това, което каза и прави за мен е повече от удивително, поне за мен. Аз съм човек, който съди по тези малките неща..
Хари, от друга страна, единствено ме държеше под напрежение и ме караше да се чувствам като едно нищо. След всеки наш разговор оставах ядосана, тъжна или изтощена и объркана. Как изобщо създавам чувства към този човек?
Разсеях се от мислите за Хари. Реших да се концентрирам в Люк сега, Хари после..
Влязохме в колата му. Изглеждаше и миришеше на нова. Доста ми допадна. Трябва да събера пари за кола, писна ми все да ме возят.
-Ще спиш ли?-попита мило.
-Не..-прозях се и Люк се изкиска.-Не искам да спя.
-Добре, но да знаеш, че какъвто е зоопарк вкъщи няма да имаш шанс.-изтъкна.
-Защо да е зоопарк?-обърнах се към него.
-С Майкъл, Калъм и Ащън живеем заедно.-обясни ми.
-Явно бандите харесват да живеят заедно.-изкоментирах.
-По-удобно е. А и с тези момчета винаги става нещо и не е тихо.-обясни, подсмихвайки се всякаш си припомня нещо.
-Как може да си толкова ангелски красив...
-Ангелски? Никой не ми е казвал нещо подобно, благодаря ти.-самодоволната му усмивка се разсишири и ме погледна като спря на светофар.
На глас ли го казах?! Мамка му, трябва ми сън...
-Не, аз, такова...-опитвах да измисля някакво извинение, но мозъкът ми зацикли.-Майната му, казах го вече, няма да се моря да мисля оправдания.
Той се засмя гръмко и ме погледна задълбочено.
-Не мога да крия, че доста ме привличаш.-прехапа устната си, докато ме оглеждаше напълно очевидно. Усетих как съм се изчервила като домат.-И ти си много красива. И сладка, и мила..
-Спри преди да заплача от това колко си.. Идеален!-изсумтях, а той отново се засмя, потегляйки когато светна зелено.
Но преди да потегли той се наведе към мен и постави нежна целувка на бузата ми, карайки ме да изтръпна.
И цялото ми добро настроение, което Люк бе създал, мъглееше след като телефонът ми звънна.
Хари.
Малко по-къса глава, съжалявам❤ Дано ви е харесала, изкажете по едно мнение какво мислите. Кого мислите, че ще избере Бека? Аз не знам честно хдд. И последно, благодаря ви за всички 1k+ читателя и че книгата е между 40-50 място във фенфикшъните! Значи толкова много за мен, обичам ви!💖
CZYTASZ
Famous Problems ∞ h.s
FanfictionПълна къща с известни личности, момиче, което желае да сбъдне мечтата си и много проблеми. В тази история героите нямат нищо общо с реалните личности, освен имената, външния вид и факта, че са известни! cover by steladesi