Шеста глава

836 91 6
                                    


Мина още час.

Буквално се бях загубила в тълпата от непознати, която сякаш увеличаваше бройката си.

Само един познат.. Повтарях си, оглеждайки се и често хората около мен ме блъскаха.

Поех си дълбоко дъх когато най-сетне поне не бях завряна между всички. Мисля, че бях пред стая за четене, съдейки по рафтовете пълни с книги. Може утре да се отбия тук, изглеждаше приятно.

Тъкмо понечих да продължа по празния коридох, но чух гласове. Момче и момиче.

-Знам едно усамотено място..-Кендъл.

-Хари ли ти го показа?

Не ми отне много време дс схвана. Момчето не беше гаджето ѝ.

Не знаех какво точно да направя в този момент. Може да са само приятели.. Трябваше все пак да се уверя сама, за по-сигурно.

Когато чух как вече са в коридора, където се намирах, се скрих зад отворената врата на читалнята. Дано не ме видят...

-Сега вече...-кискаше се Кендъл.-сме сами.

-Мм, и сега какво?-похотливия глас не ме обнадеждаваше, че нищо няма да се случи между тях.

-Може да ми покажеш..-говореше тихо, съблазнително. Тази кучка.-онези твои умения, с които толкова се хвалят момичетата.

-Ами ако Стайлс ни завари?-колкото повече чувах гласът му, толкова по-познат ми звучеше.

-Той няма работа тук.-нещо там падна. И после пак. Май бяха обувки.

-Ела ми тогава.-усещах бликащо самодоволство само по гласа му.

Мисля, че започнаха да се натискат. Реших, че това е идеалният момент да се измъкна без случайно да ме видят.

Осмелих се и тръгнах към изхода, но се спрях за няколко секунди само, за да се уверя дали наистина е това, което е.

И да, това е.

Кендал бе в скута на момчето, а той притискаше силно устните си в нейните. Ръката му шареше безцеремонно под червената ѝ рокля, а тя отвреме на време стенеше.

Кучка. Догади ми се дори само да ги гледам.

Бързо си тръгнах, когато тя разкопча ципа на дънките му. Не желаех и не трябваше да виждам развоя на действията им.

Трябваше да намеря Хари. Веднага.

Но беше почти невъзможно. Как се очаква да намериш един човек сред поне 70-80 човека?! Една от причините партитата да не са ми любими.

Famous Problems ∞ h.sTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang