-Хора, домъкнете се тук!-извика Кайли, когато с Джиджи отидохме в някаква голяма стая. Както хола, беше обзаведена с модерни и цветни мебели.-Какво има?-дойде Луи, а след него Найл и Лиам.-Бяхме малко заети.
-Да се боричкате на дивана ни е важна работа?-повдигна вежди Джиджи.-Сериозно момичета, имам чувството, че сте 10 годишни..
-Десет годишно хлапе може ли да има бебе?-опълчи се Луис.
-Стига си използвал Фреди, за да се оправдаваш когато можеш.-каза Кайли.
-Какво друго да правя с едно бебе?-повдигна рамена невинно, а аз леко се изкисках.
-Супер, Ребека е още тук!-ухили ми се Лиам.
-Да, аз..-в тази къща не мога да довърша изречение без да ме прекъснат.
-Ох, къде са другите, искаме да ви питаме нещо важно!-извъртя очи с досада Джи.
-Ами Стайлс и Кендал са горе, а за Кара не съм сигурен.-обясни Найл, ядейки пица.
-Боже, това между Хари и сестра ми става сериозно..-отбеляза Кайли с видимо недоволство.
-Това.. Лошо ли е?-попитах я, но не тя отговори.
-Ами Харолд не е лош човек или безчувстен, страхотен е, но хич го няма в сериозните връзки.-започна Луи.
-Най-дългата му връзка е осем месеца, но постоянно имаше различни увлечения.-допълни Джиджи.
-Колкото и да отрича, той си е женкар.-завърши Кайли.
-Значи се тревожиш, че ще нарани Кендал?-извадих си някакъв извод.
-С нея сме скарани последно време, не ми е толкова до това. Не ми се слуша как той я е наранил 2 седмици и после да ме кара да го оплювам.-обясни ми Кайли.
Значи все пак този Хари си е женкар. Със сигурност не е лош човек, по това което гледам е точно обратното, но все пак това не е хубава черта. Като се замисля само с него не съм се запознала. Дали и той е като другите членове на групата или е по... Зрял? Не знам защо ми е толкова любопитен, сигурно защото се запознах с всички, освен него.
-Добре, те ще се появят по някое време, какво е толкова важно?-попита Найл с пълна уста.
-Ами Бека е нова в града и решихме щом е близка на Кайлс може да.. Се присъедини към нас?-заяви веселата блондинка.
أنت تقرأ
Famous Problems ∞ h.s
أدب الهواةПълна къща с известни личности, момиче, което желае да сбъдне мечтата си и много проблеми. В тази история героите нямат нищо общо с реалните личности, освен имената, външния вид и факта, че са известни! cover by steladesi