Ellie szemszöge:
-Elliiiie-próbált kelteni Mikey az egyetlen legjobb barátom ebben a porfèszekben, amit a nevelőnőink Árvaháznak neveznek.
-Ahhjjj Clifford..Mivan? Kérdeztem majd amikor láttam hogy nem számit rá rá vetettem magam és lefogtam hogy hagyjon már aludni.
-naaa vadul a cica? Vigyorgott rám perverzen
-Fogd be Clifford. -nyomtam egy párnát az arcába majd lemásztam az ágyról ès felvettem a köntösöm amit a volt lakótársam hagyott még itt.-told le a segged és gyere kajálni. -villantottam egy mosolyt majd mentem enni, bár tudtam hogy ma is szar lesz a menza mint mindig, az elmúlt 12 èvben."Ellie Parker legyenszíves az irodámba fáradni"
Szólt a hangszóró miközben épp a müzlinek nevezett izét ettem.
-mit kentél már megint rám amit nem is én csináltam Clifford? Néztem rá szigorúan de a reakcíója miatt elröhögtem magam.
-é..én semmit Ellie most kivételesen semmit.Elindultam az igazgatói irodába.
*kopp-kopp*
-GYERE.-hallottam meg Mrs Bonneywell hangját az ajtó mögül, majd benyitottam.A vendég fotelokban ült egy fèrfi ès egy egèszed fiatalos és csinos nő ugy sacc/kb max 36 éves lehetett.
A vendégek miatt picit megszeppentem.
-H..Hivatott hölgyem?
-Igen Ellie. Nos ez a házaspár szeretne egy korodbeli kislányt és hát rád esett a valasztás.-kösz ezt ugy mondod mintha egy süti lennék na mind1.- Egy órád van rá hogy összepakolj ès utána elintézzük a papírokat majd leléphetsz vègre.Nem mondtam semmit csak döbbenten hátra nèztem a "szüleimre"-huhh de furi kimondani- és vigyorogva szaladtam az emeletre, Mikey ajtajáig megsem állva.
KAMU SEDANG MEMBACA
Hidden feelings *~* -->L.H ff.
Fiksi Penggemar-Mondtam.. hogy ne harapd be a szád.-Majd falhoz nyomtam majd a csipőjéhez a csipőmet. -Luke, m-mit csinálsz? -Tss. Élvezni fogod. Uristen Luke.. nem teheted.. ő a "hugod"...