Bun deci in primul rand vreau sa va spun ca aceasta este prima mea poveste si ca as aprecia foarte mult daca mi-ati lasa niste pareri si sfaturi.Apreciez orice fel de sfat sau parere si vreau sa le multumesc celor care au acordat o sansa acestei povesti.Daca nu e prea mult v-as ruga sa citi-ti macar primele capitole pentru ca pe la al 3-lea sau al 4-lea capitol poveste...dupa parerea mea,va devenii mai interesanta.Multumesc tuturor si sper sa va placa!!Ily all!!♥♥♥:***
Buna eu sunt Asley...Ash pentru prieteni.Si da stiu ca am un nume ciudat dar mi se potriveste pentru ca si eu sunt o mare ciudata.Ce sa va spun despre mine...?Am 17 ani,parul lung si brunetochii verzi.Sunt o fire nebuna,amuzanta,perversa,gata sa faca misto mereu de toata lumea si imi cam place sa zic totul in fata.Unii ma numesc "bad girl" dar nu pentru ca beau,fumez sau alte prostii din astea care apropo m-i se pare oribile,ci pentru ca le cam dau cu flit tuturor din jurul meu si sunt rea cu ei.Dar fac asta in mare parte cu baietii idioti din liceul meu care nu fac alceva decat sa se dea la toate fetele posibile.Ei cred ca pot avea orice fata vor doar pocnind din degete,sa se culce cu ea si dupa sa o lase cu inima franta.Urasc asta!!Nu e corect si mie imi place corectitudinea.Ma rog trecem peste.Prieteni?Nu am prea multi.Adica am dar nu adevarati.Stiu ca unii stau cu mine doar pentru banii care ii au parintii mei.Am doar doi prieteni adevarati.Danielle si Josh.Cu Danielle sunt prietena de cand ma stiu si tin extrem de mult la ea.Iar Josh...cu el m-am cunoscut in clasa a 7-a si de atunci suntem prieteni foarte buni.Suntem toti in acelasi liceu deci va imaginati "Trupa de Şoc" facand numai prostii peste tot.
Luni dimineata:
Am fost trezita de doua chestii.Telefonul meu idiot care ma anunta ca trebuie sa merg la scoala si...nebunii de Danielle cu Josh care aruncau cu bulgari de zapada in geam.Exact..este iarna!Anotimpul meu preferat!Am mers repede la baie unde mi-am facut toaleta si ca de obicei am stat prea mult dupa care m-am pus in fata dulapului sa aleg niste haine.Dupa mult timp de gandire mi-am luat un fel de iegari grosi cu niste reni,fulgi si tot felul de chestii de genu si un plover mai lung pana la jumatea coapselor,de culoare alba cu o inima pe care scria:"My heart is in love with an idiot".Ador ploverul asta.Am iesit cu capul pe geam ca sa le spun nebunilor sa termine cu aruncatul cu zapada si exact atunci un bulgare ma lovit in fata.
E:O sa-ti para rau ca ai facut asta!!,tip eu cu putere spre Josh.
J:Cu siguranta!!,spune el razand la fel de tare ca mine.
Am coborat repede in bucatarie si bine inteles parintii mei erau deja plecati.Tipic...nici macar nu stiu ce lucreaza.Stiu e ciudat dar nu mi-au spus niciodata si singurul lucru care-l stiu e ca ce fac ei e foarte important.Mi-am luat repede un mar si am iesit repede din casa.Am luat un bulgare mare si i l-am aruncat direct in cap lui Josh.In timpul bataiei noastre cu zapada Danielle spune:
D:Bai,copilasi de 5 ani ce sunte-ti...ar trebui sa plecam ca altfel nu mai ajungem azi la scoala!,spune ea razand.
E:In primul rand Josh a inceput,iar in al 2-lea buna idee!!,spun eu cu o voce de copil si dupa razand.
In 10 minute am ajuns si spre surprinderea si norocul nostru nu intarziasem.Nu ca am fii noi ceva obsedati de scoala si sa nu intarziem dar e luni si vrem sa incepem saptamana bine.Am intrat in scoala si am mers la dulapul meu.Mi-am luat cartile si am pornit spre laboratorul de chimie.La un moment dat cineva s-a bagat in mine si cartile mele s-au imprastiat pe jos.
E:Oh...God!!Ai grija pe unde mergi idiotule!!!,tip eu fara sa ma uit cu cine vorbesc pentru ca eram ocupata sa-mi iau cartile de pe jos.
Cand mi-am ridicat capul l-am vazut pe inegalabilul,dusmanul meu cel mai mare...Harry Styles,insotit de restul gastii lui.Nu prea ii cunosc doar pe Styles...pentru ca-l urasc si pe Niall.Niall a fost prietenul meu cel mai bun inainte...dar dupa s-a alaturat lui Styles si gastii lui si a inceput sa bea,sa fumeze si Dumnezeu stie ce mai fac pentru ca-i cred in stare de orice.
H:Ooo...buna pisi!!Ti-a fost dor de mine..."bad girl"?!,spune el punand accent pe ultimele cuvinte.
E:O doamne Styles!!Poti incerca sa nu mai fii idiot pentru 5 secunde!?Si ai dracului grija pe unde mergi!!,spun eu deja nervoasa.
H:Auchh!!,spune el punandusi mana pe piept ca si cum ar fii "ranit".Tu te-ai bagat in mine.,spune el razand ca un idiot.
E:Scuteste-ma...Styles!!
Am dat sa plec dar m-a prins de incheietura si m-a tras in bratele lui.
H:Pleci asa repede iubire?
E:I-ati labele de pe mine!!
H:Si daca nu vreau?,spune el ranjind pervers si traganduma mai aprope de el.
N:Haide frate,las-o!!,aud vocea lui Niall din spate.
Exact atunci s-a sunat de intrare si Harry a spus:
H:Hmm...salva-ta de clopotel.Ne mai vedem iubire!,spune el facandumi cu ochiul.
E:Idiot!,spun eu destul de incet si plec.
H:Te-am auzit.
E:Am spus ca sa auzi!,tip eu deja satula de el.
Cand am intrat in clasa am inlemnit pur si simplu cand am vazut ca acolo era...
_________________________________________
Deci cam asta este primul capitol.Stiu ca e plictisitor dar...cum spuneam dupa parerea mea...urmatoarele capitole vor fii putin mai interesante!Va multumesc ca citi-ti si scuza-ti eventualele greseli.Va iubesc si va multumesc mult inca o data!!Love you...all!!♡♡♡:***
CITEȘTI
Throug the Dark [ A Harry Styles fan fiction ]
FanfictionPovesetea incepe asa...ea pare fata buna,draguta...tipul normal de fata care invata si a carei viata este stricata de un bad boy...heart breaker-ul scolii...marele Harry Styles....dar nu va lasati pacaliti de tot ce cititi...Ashley poate sa-si ascun...