Capitolul 4

243 11 0
                                    

 "Oh fuck!!Am uitat ca si el vine!Bine...vreau sa cada un asteroid peste mine acum!Nu pot sta patru zile cu el...dar cred ca n-am de ales.",imi spun in gand.

  A ranjit cand m-a vazut dupa care s-a indreptat spre restul gastii lui pe care nici nu-i observasem.Am vazut cum Zayn i-a facut un semn lui Danielle si ea s-a uitat la mine eu spunand:

      E:Du-te!,spun dandu-mi ochii peste cap si zambind.

      D:Nu te superi?

      E:Nu.Du-te pana nu ma razgandesc!,spun razand.

      D:Merci!,spune luandu-ma in brate.

Ma uitam la ei cat de draguti erau impreuna.Macar ea e fericita.

      P:Haide-ti copii!Pune-ti bagajele si urca-ti in autobuz!,aud vocea profesoarei de stiinte care ne insotea.

  Ne-am urcat intai bagajele dupa care ne-am urcat in autobuz.Stateam cu Danielle si povesteam si incercam sa ignor ca pe partea cealalta erau Zayn si Harry.Dar macar m-au lasat in pace.Adica Harry m-a lasat.Sau mai bine zis m-a ignorat.Intr-un fel eram fericita dar parca ma durea ca ma ignora.Imi lipsea ceva.Adica nici macar nu s-a uitat la mine ai imi lipsea asta.Buzele lui perfecte,ochii vrrzi ca smaraldele si carliontii lui care ii acoperea putin fata.

   "Stoppp!!!De ce dracu ma tot gandesc la idiotul asta!?Eu i-am zis sa ma lase in pace si acum face asta!!Deci...ar trebuii sa ma bucur naibi nu sa ma tot gandesc la el si la cat de "perfect" e",imi spun nervoasa in gand.

  Mi-am pus castile in urechi obligndu-ma sa nu ma mai gandesc la Harry.

  Dupa cateva ore bune de chin am ajuns si noi in acel loc idiot unde va trebuii sa stau 4 zile.Adica locul era destul de dragut intr-un fel.Erau mai multe cabane intr-o poiana si in rest padure.

    P:Bun copii!Profesorul de sport va impartit niste biletele pe care sunt scrise niste numere.Vreau sa va uitati deasupara carei cabane scrie acelasi numar ca si pe biletele si acolo veti sta in cele 4 zile!,spun profesoara  spre noi.

  Se pare ca eu stateam in cabana numarul 10 asa ca fara sa mai imi pese de ceilalti mi-am luat geanta si am intrat in cabana.M-am uitat la ceas si era aproape ora cinci si eu habar n-aveam ce sa fac in afara de a dormii.

   ***

  Stateam  pe scarile din fata cabanei si priveam stelele.Se pare ca stateam cu Danielle si inca doua fete destul de dragute in camera.Ma simteam asa ciudat si azi n-am facut nimic in afara de a dormii dupa care m-am trezit exact cand s-a dat ora de "culcare" asa ca am iesit sa stau aici ca o proasta.Mi-am pus capul in palme si simteam pur si simplu ca mor.

   Am simtit o mana mare care se aseaza bland pe spatele meu si se plimba usor de sus in jos.Mi-am intors privirea si l-am vazut pe Harry care statea langa mine dar fara sa ma priveasca prea mult.Am zambit umpic la gandul ca e aici si nici nu ma chinuiam sa-l indepartez pentru ca imi placea sa-l simt langa mine.

     E:Ce faci aici?,spun lasand capul in jos pentru a ma juca [,] cu mica pietricica de pe iarba.

     H:De ce stai aici...singura?,spune uitandu-se la stele.

     E:Nu stiu.Stau...ma gandesc.Dar tu?Tu ce cauti aici?,repet intrebarea.

     H:Nu-mi place sa te vad ca stai noapte singura...nu fara mine!,spune mutandu-si mana de pe spatele meu pe coapsa mea.

     E:Cum adica fara tine?,spun uitandu-ma comfuza la el.

     H:Ash,imi placi.Si nu inteleg de ce tu nu ma placi?!Pana acum n-am mai zis nici unei fete ca o plac.Sau ca e speciala sau ca sunt nebun dupa ea.,spune mutandu-si si privirea spre mine.

Throug the Dark [ A Harry Styles fan fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum