M-a trantit de masina si a tipat:
H:Ce cautai cu tipul ala?
E:Ce?Care tip?Nu stiu la ce te referi dar stiu ca nu e treaba ta!E viata mea ce-ti pasa tie ce fac eu?,ii tip in fata.
H:A serios?Nu stii despre ce vorbesc asa-i?Pot sa jur ca te-am vazut si nu poti nega cum te giugiuleai cu tipul ala idiot in cantina,iti puneai capul pe umarul lui si iti soptea probabil cum o sa ti-o traga el in seara nu eu!!,tipa mai tare eu ramand socata de fiecare cuvant al lui.
E:Nu e adevarat!!Eu si Josh suntem doar prieteni!!De ce dracu tot inventezi daca nu stii?!
Ii simteam mainile cum se strang incheieturile tot mai tare lacrimile facandu-si loc pe fata mea iar eu lasandu-ma putin in jos din cauza durerii.Harry se uita comfuz la mine dar eu am zis:
E:Harry...da-mi drumul te rog...ma doare!!
Mi-a dat repede drumul si s-a uitat parca socat la mine.
H:Ashley...e-eu nu...nu...n-am v-vrut sa te r-ranesc,spune balbaindu-se.Nu plange,te rog!
M-am uitat la el si am dat din cap in semn negativ si nici macar n-am facut-o ca sa spun ceva anume.Dupa am plecat spre masina mea.
Am condus rapid cea ce nu prea faceam prea des dar acum nu ma mai gandeam doar sa ajung odata acasa...am ajuns acasa si am sunat-o pe Danielle:
E:Hei Danielle!Vii pana la mine?
D:Hei...da sigur!Ai patit ceva?
E:Iti povestesc cand vii...dar grabeste-te!!
D:Ok...ajung in 15 minute!!Pa...te pup!!
E:Pa...si eu!
Dupa ce am vorbit cu Danielle l-am sunat pe Josh sa vad daca e bine.Adica...tot ce a patit a fost din cauza mea...defapt a idiotului de Styles dar ma rog...nu am apucat sa vorbesc cu Josh si sa-mi cer scuze.
J:Alo?
E:Hei Josh!Vroiam sa-mi cer scuze pent-
J:Nu e vina ta,Ash...sunt bine.Nu-ti face griji n-am patit nimic.,spune intrerupandu-ma.
E:Esti suparat pe mine?,il intreb pe un ton mic.
J:N-as putea.Hei...ma gandeam daca nu vrei sa mergem intr-un club azi?
E:Nu stiu...vorbesc cu Danielle.Sau defapt...ba da mergem!!O sa ne distram toti trei.N-am mai fost de mult si chiar am chef de niste distractie!
J:Ok atunci!Ne intalnim la 9 jumate?
E:Mhm.Ok acum trebuie sa inchid.Cred ca a venit Danielle.Pa!
J:Ok.Pa!
Am coborat repede sa deschis usa pentru ca evident ca de obicei Danielle batea ca nebuna in usa.
D:Greu mai deschizi!,spune ea razand.
E:A scuteste-ma!!Vezi ca azi mergem la club!!
D:Uuu!!N-am mai foat de mult in club.L-ai sunat pe Josh?
E:Dap...el a venit cu idea.
D:Pai atunci e genial!Mi-a povestit ce ai patit azi.
E:...Mda...Nu mai conteaza asta.Hai sa mergem sus sa cautam niste haine ca la noi dureaza o vesnicie sa ne ptegatim!,spun razand.
CITEȘTI
Throug the Dark [ A Harry Styles fan fiction ]
Fiksi PenggemarPovesetea incepe asa...ea pare fata buna,draguta...tipul normal de fata care invata si a carei viata este stricata de un bad boy...heart breaker-ul scolii...marele Harry Styles....dar nu va lasati pacaliti de tot ce cititi...Ashley poate sa-si ascun...