Anunt

27 1 1
                                    

Umm,imi e rusine sa zic ca nici macar nu stiu cum sa incep.Cred ca trebuie sa o fac cerandu-mi scuze,nu-i asa?Yeah,gurls,imi cer mii de scuze pentru...ce s-a intamplat.Nu pot sa cred ca dupa un an am reusit sa intru dinnou pe vechiul meu cont.Stiu ca poate doriti explicati si intr-un fel ma gandesc ca in locul vostru as fi sters cartea din biblioteca de foarte mult timp.Si in caz ca mai e cineva care o are si citeste asta....imi cer sincer scuze.Nu imi explic nici acum de ce nu am mai putut intra pe acest cont si stiu ca nu trebuia sa o las balta cu incercarile atat de devreme;dar cand am vazut ca practic dupa ce am muncit destul de mult totul s-a dus de rapa...am fost devastata.

Adevarul e ca si eu am citit de curand cateva secvente din lucrarea mea si...o doamne,recunosc ca am fost putin amuzata.Fiind incepatoare,la vremea aceea,am avut un fel ingrozitor de a scrie dar m-ati sustinut si poate unele inca o faceti.Si sunt recunoscatoare.

Oricat de mult mi-as dori sa va spun ca am de gand sa o i-au de la capat cu acesta carte...nu pot.Vreau,chiar vreau dar are atat de multe greseli incat ar trebui sa o rescriu in totalitate.Si ar insemna sa schimb povestea probabil total...deoarece acum am o gandire mai diferita si altfel de idei.Sper ca nu v-am dezamagit.

Ideea acestui anunt a fost in primul rand sa-mi cer scuze si sa clarific lucrurile cat de cat.Nu cred ca voi mai deschide mult acest cont pentru ca am altul de multa vreme.Si mi-a parut rau ca nu aveam cum sa va anunt.Ma puteti cauta,numele meu e MrsStyles690.Acolo o sa gasiti o alta carte de a mea,'Cold Blood';tot un Harry Styles fan fiction.Am ajuns destul de departe cu ea,mi-am luat treaba in serios.Scrisul meu s-a inbunatatit,zic eu,dar nu va pot promite ca e perfect,asta tine de voi.In curand voi posta capitolul 26 la cartea respectiva deci e mult mai avansata sa zic asa.Sper din suflet ca o sa ma cautati,puteti sa-mi lasati mesajele sau parerile voastre atat aici cat si acolo.Fi-ti blande.In caz ca urmeaza sa-mi cititi cartea va astept parerile si urmeaza si alte carti pe care le voi posta curand.

Nu o sa sterg cartea,desi nu e chiar bine dar o sa o pastrez ca un fel de amintire.A fost prima mea carte,chiar daca nu a fost terminata.

'All the love.'


Throug the Dark [ A Harry Styles fan fiction ]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum