Stateam in bratele lui Harry si acel sentiment ciudat ca o sa se intample ceva rau tot crestea.Statem prinsa in gandurile cand tipatul profesoarei ma facut sa tresar puternic.
P:Haide-ti copii!!Vom merge sa curatam padurea deci-
Z:Fara "deci"!!,tipa Zayn razand catre profesoara.
P:Cum spuneam inainte,sa mergem!!,tipa profesoara nervoasa din cauza lui Zayn.
Ma plimbam prin padure si strangeam tot felul de chestii cand mi-am dat seama ca,colegii mei nu mai sunt aici.Am imceput sa ma panichez si sa alerg in speranta ca imi voi gasii colegii sau cabana.Nu vedeam absolut nimic inafara de copaci si zapada.Imi era tot mai frig si lacrimile au inceput sa curga usor pe obrajii mei.Incercam sa ma calmez dar pur si simplu nu puteam.Am inceput sa strig dupa ajutor dar in zadar.Nimeni nu ma auzea si nimeni nu-mi raspundea.Am tresarit puternic si inima a inceput sa-mi bata tot mai tare cand am auzit niste sunete ciudate asemanatoare unor pasi care se tot apropiau de mine.M-am sprijinit de un copac lasand lacrimile sa puna stapanire pe mine.M-am lasat in jos pana cand genunchii mei au atins pamantul.Am stat asa minute bune,poate chiar ore,strigand dupa ajutor si plangand.Eram complet inghetata si incet incet se lasa intuneric mai ales ca sunt intr-o padure si ca era iarna.Dintr-o data am inceput sa ametesc si tot ce-mi amintesc era ca intunericul s-a lasat peste ochii mei.
Harry's pov.:
In timp ce ma prefaceam ca strang tot felul de gunoaie de acolo am obsercat ca Ash disparu-se.Am inceput sa o caut dsr nu dadeam de ea.Mi s-a parut ca aud nuste strigate infundate dar nu stiam din ce parte se aud.Am luat-o la fuga prin padure dar strigatele s-au oprit.
"Hai Ash!!Nu-mi fa astaa!!",imi spun nervos in gand.Dupa cateva ore de cautare am gasit-o.Arata oribil.Era pur si simplu complrt inghetata si picata in zapada.Lacrimile erau inghetate pe fata ei tot corpul ii era complet alb.Pielea ei nu mai avea nici o culoare si astama speria extrem de rau.Am luat-o in brate si am inceput ss laerg cu ea spre cabanele alea idioate.Cand am ajuns am dat din nou de profesorul ala idiot.
P:Iar tu,Styles?
E:Taci dracului si ajuta-ma!!Cheama salvarea!!
P:Oh doamne!!Acum!!,spune el uitandu-se speriat la Ash a mea.
In timp ce asteptam sa vina salvarea ma uitam la Ash si ii mangainam obrajii inghetati.Nu se poate sa pateasca ceva.Nu acum.Nu stiu ce sau daca simt ceva pentru ea dar stiu ca nu vreau sa pateasca nimic.Nici eu nu stiu ce e cu mine.Deobicei...eu doar i-au fetele si le-o trag dar.. acum nu e vorba doar desprea asta.Acum e ceva mai mult.
Dupa ce am ajuns la spital au dus-o intr-o camera si mi-au spus ca daca imi pasa de ea sa stau afara si sa-i las sa-si faca treaba.
Stateam pe acel scaun de pe holul spitalului devenind din ce in ce mai nervos pentru ca doctorul ala nu mai iesea odata.Imi treceau tot felul de ganduri prin cap,legate de Ash,care ma speriau tot mai tare.Stateam cu,capul in palme cand vocea doctorului ma facut sa imi indrept atentia spre el.
D:Domnule,imi pare rau ca trebuie sa soun asta dar domnisoare este intr-o stare destul de grava.Este in coma.
E:Poftim?,tip eu sarind de pe scaun.Asta nu poate fii adevarat!
D:Imi pare foarte rau domnule.Dar frigul a afectat-o foarte mult.,spune simplu uitandu-se pe niste fise.
E:C-cand o sa-si revina?,spun pe un ton putin balbait din cauza socului.
D:Nu stim sigur.Daca nu se trezeste pana maine dimineata...,spune facand o pauza parca cautandu-si cuvintele,nu cred ca va mai avea vreo sansa.Depinde de ea daca se va trezii sau nu.Noi am facut tot ce se putea.
CITEȘTI
Throug the Dark [ A Harry Styles fan fiction ]
FanfictionPovesetea incepe asa...ea pare fata buna,draguta...tipul normal de fata care invata si a carei viata este stricata de un bad boy...heart breaker-ul scolii...marele Harry Styles....dar nu va lasati pacaliti de tot ce cititi...Ashley poate sa-si ascun...