Jungkook m-a condus acasa zicandu-mi inainte ca sa intru in casa cu o privire ingrijoratoare.
-Stiu ca probabil multe nu se vor schimba intre noi dar te rog sa uiti momentele de astazi..da?
-Inteleg..si eu sunt de acord..si nu iti fa griji voi fi aceeasi.
-Mersi..
-Noapte buna!
-Noapte buna!Inca statea in prag de usa si asteptam macar inca ceva de la el..
-Si..atat?
-Altceva?
-Ma descurc singura..M-am apropiat de el si l-am imbratisat scurt iar apoi am plecat in casa doar zambindu-i.
Am inchis usa si m-am lasat sa cad pe usa,cu mana la inima care a luat-o razna cu totul.De ce sunt asa?Simt cum vrea sa iasa din piept si ii e frica sa nu il piarda..
Off..iubire..esti cel mai greu te controlat..nu o faci cu mintea ci cu inima........
Au trecut deja 2 saptamani de cand nu am mai auzit de ..el..la telefon nu imi mai raspunde,de repetitii a uitat iar daca incerc sa dau de el in apropierea casei lui..e imposibil..
Acum e ora 17:12 si ma gandesc ce sa mai fac..de ce a plecat?De ce perfectul meu e confuz?Oare chiar e cum zic altii?Oare chiar a plecat inapoi? ...Si-a facut..magia..si..a plecat fara..sa imi spuna?
...
Emma pov.
La inceput nu a venit Jungkook ce a distrus-o pe Ioana.Plangea mereu.Iar de doua zile nici ea nu mai apare?Nici nu stiu ce sa cred..
Ioana pov.
Stau pe pat si incerc sa uit acele momente care chiar daca nu am fost nu stie ce..pentru mine a fost ca vindecarea unor rani pe care nu le stiam ca le am..
*ranjesc aducandu-mi aminte de cuvintele sale*
Ai spus ca pot sa plang cat vreau tu mereu vei fi langa mine si ma vei iubi cu aceasi iubire pe care o aveai la inceput..ah..inima ma doare..cred ca petalele trandafirului vietii mele nu vor mai fi curand..mancarea nu mai are gust iar viata nu mai are rost.
Pun mana pe un cutit dorind sa imi i-au viata dar am simtit cum o mana puternica imi aruncase cutitul din mana iar apoi imbratisandu-ma soptindu-mi:
-Imi cee scuze.E doar vina mea. Trebuia sa nu plec fara sa iti spun..
-Trebuia..un-unde ai fost?
-Am fost intr-o fuga pana in Coreea.
-De ce?
-Trebuia sa ma prezint la o sedinta.
Imi pare rau ca am plecat.Promit ca nu se va mai intampla.-Stii..voiam sa ma omor din cauza ta? Stii ca eu chiar m-am indragostit de tine?Foarte mult..stii?
-Stiu..De asta m-am intors.Jungkook se dezlipii de mine iar apoi verifica daca am temperatura.
-Ioana! Fierbi!
-Serios?Eu tremur..
-Ai febra si frisoane..iti trebuie comprese reci dar si caldura.Jungkook ma invelii cu o patru si a plecat sa imi aduca niste cimprese pe care mi le-a pus pe frunte iar apoi mi-a verificat din nou temeratura.
-Oh..nu scade..iti mai este frig?
-Da..foarte frig.
-Oh..ok.Jungkook se intise langa min in pat imbratisandu-ma. Stiam ca e doar o stimularea a caldurii asa ca nu am reactionat deloc.
CITEȘTI
Perfect
FanfictionToate fetele il credeau perfect..doar mie nu..Era doar un simplu baiat coreean pentru mine..nimic mai mult.Pacat..el era indragostit de mine pentru ca nu ii cadeam la picioare si pentru talentul meu in a dansa..Intr-o zi am simtit ceva ce nu am simt...