Leo si Anna

371 33 9
                                    

Soarele stralucitor isi face aparitia printre peredelele camerei. O atingere ma face sa deschid ochii si sa zambesc stiind ca e..al meu..
Perefectul imi zambea fericit aratandu-si iubirea sa..
-Neatza..Cum ai dormit?
-Pentru ca te-am simtit dupa mult timp aproape am dormit..eh..magic.
-Ma bucur ca ma iubesti..
Jungkook se apropie de mine si imi da primul sarut pentru astazi.
Ma mangaie usor pe cap si ma imbratiseaza iubitor.

Cu greu ne-am sculat din pat si am mers in bucatarie.Am servit micul de jun si ne-am pregatit pentru plecarea noastra.

Ne-am asortat luandu-ne tenisi negri si sireturi albe,blugi..eu scurti iar el normali si cate o camasa alba draguta.

Am plecat in locul unde mi-a spus Anna sa ne intalnim:un parc de distractii..cute..

-Buna!Ma bucur sa te vad!
-Si eu Ioana!El este...?
-El e iubitul meu Jungkook.
Imi inclestesc degetele in ale lui ca nu cumva sa isi faca vreo iluzie.
-Buna,eu sunt Anna,verisoara Ioanei.
-Buna..zice Jungkook stacat.
-El e Leo.E ceva mai mult decat un prieten..doar atat..jur.
-Ok..ok..zic eu razand.
-Ioana.
-Jungkook.

Dupa prezentare a inceput distractia.Am inceput cu tuneluri si am sfarsit cu carusele periculoase care ne faceu sa ne tinem se maini si sa zambim.

Pe seara ne-am luat toti cate o inghtata si ne-am asezat la o masa.

-Leo..pot sa iti spun o intrebare?il intreb eu zambindui.
-Da..spune.
-Crezi ca Anna simte ceva pentru tine..in plus?
-Ioana!striga Anna.
-Ce?Ai spus ca tu chiar il placi..nu vrei sa te ajut?Stai..am zis asta cu voce tare nu-i asa?
-Da..imi zice Jungkook care era distrat de vorbele mele.
-Ei bine..zise Leo..acum STIU ca Anna simte ceva pentru mine..dar ideea imi place..si mie imi place de ea..*tusit* mult..
Anna isi ridica ochii din pamant si il priveste fix dar timida.Leo ca semn ca e adevarat ii face din ochi
si ii zambeste cute.
-Ioana..mai stii cand eram si noi la fel ca ei doi?ma intreaba Jungkook.
-Da..ce dragut era pe atunci..copii (Anna si Leo) noi va lasam sa va bucurati singuri..da?
-Ioana!ma striga Anna...Mersi!
I-am facut si eu din ochi si am disparut impreuna cu Jungkook plecand spre casa..cute..

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Nov 19, 2016 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

PerfectUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum