Marissa Camelott

1.2K 43 8
                                    

Yıl 2755...yaşamak için tek seçeneğin var,imparatora her ay yüklü miktarda haraç vermek.Bunu yapmamızın nedeni imparatorun deyişiyle "Daha rahat bir hayat sürdürmek.",ama rahat bir hayatımız yok.Aksine çok zor bir hayatımız var. Halkın %90'ı haracı karşılayamadığı için varoşlarda saklanıyor.

Biz şanslıydık,babam zengin bir iş adamıydı. Ben de onun tek kızı,bu sayede hayatımın ilk on yılı çok rahat geçti.Evin bahçesinde oyun oynar,ağaçlara tırmanır ve buna benzer şeyler yapardım.Mutluydum ama mutluluğum kısa sürdü.Babamın işleri kötüleşti ve bunun yüzünden kumara başladı.Haracı karşılayamaz olduk.Bir gün geldi ve işlerin düzeldiğini söyledi.Elimden tuttu ve bana onunla gelmemi söyledi.Beni kocaman bir yere götürdü ve orada bıraktı.

Durumunu düzeltmek için beni imparatorun oğluyla nişanlamıştı.Bunu istemiyordum.Onlara ne olacağı umrumda değildi.Beni burada terk edip gitmişlerdi.O yüzden kaçtım.

Peşimden askerler yolladılar,saklanmak için bir gemiye gittim fakat yakalandım.Korsan gemisine binmiştim.Hepsi gözüme korkunç göründü.Ben de birini ısırdım.

Şansızlık ki kaptanı ısırmıştım.Adam hem acıdan inledi hem de kahkahalar attı ve ondan sonra beni evlat edindi.Çok saçma geliyor kulağa ama dünyanın en güçlü korsanı Barbaros Camelott beni evlat edinmiş ve beni korsan olarak yetiştirmişti.WLAPA gen değişimi sayesinde de ona benzemiştim ve Barbaros Camelott'un kayıp kızı Marissa Camelott olmuştum...

Marissa CamelottHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin