Buraya geleli iki hafta olmuştu.Yani tüm hapisane iki haftadır beni konuşuyordu.Neden beni konuşuyorlarsa ben normal bir insanım.Cosplay için kendini uzaylıya benzetenleri konuşsanız olmaz mı?Kanatlı görmüştüm bir tane onu konuşun.
"Bakın burada kim varmıııııış.(!)"kıkırdadım.Hücrem sıkı güvenlikli olduğu için kendisini göremesem de benimle kimin konuştuğunu biliyordum.
"Dünyanın en güçlü korsanlarından Barbaros Camelott'un kızı Marissa Camelott...ama şimdi-powww!!"kahkaha atmaya başladım.Hücrenin dijital kilidi açıldı ve o da sekerek içeri girdi.
Marissa"Cidden gardiyanların sesini nasıl taklit ediyorsun Angela?"
Angela"Ahhh acıdı vurma..."
Marissa"Tamam yeter."kıkırdadı.Kendi sesiyle konuşmaya başladı.
Angela"Ben suikastçiydim.Verilen görevde kilit açmak gerekiyorsa,ki çoğu zaman gerekirdi,anahtar zorunluydu.Bu da ses kilidinin açılması için anahtar görevi gören bir yetenek."
Marissa"Kapımda ses kilidi mi var?"
Angela"Ses,parmak,göz.Ha bir de şifre."şaşırmamıştım,benden korkuyorlardı.
Marissa"Gözü nasıl yaptın?"
Angela"WLAPA.Benim ameliyatımda retinam kararsız retinaya çevrildi.Kilidi benden önce kim açtıysa aynı ayna gibi onunkini yansıtıyorum."
Marissa"Sırf bunun için mi WLAPA yaptırdın?"
Angela"Havalı bir şey bu!Ezikleme!"
Marissa"Eziklemedim,ne bileyim...sırf zevk için kendine acı çektiriyormuşsun gibi olmuş."WLAPA işleminin yapım süreci çok acılı geçer çünkü WLAPA bir tür mutasyondur.DNA değiştirir,gen kurutur,hücrelerin belli bir kısmına da hasar verir ve tüm bu işlem sırasında da bilincin açık kalmalıdır.Eğer kapanırsa işleme baştan başlanır.O kadar pislik bir şey yani.WLAPA'nin işlemi ya solüsyon olarak enjekte edilerek ya da ses ve ışığa maruz bırakılarak gerçekleştirilir.Yapımında bu iki seçenek vardır ama kaldırma işlemi sadece ses ve ışıkla gerçekleştirilir.
Angela"Asıl amacım çarpık bacaklarımı düzeltmekti.Gelmişken bunu da yaptırayım dedim."
Marissa"Çarpık bacakla iyi balerin olunur diye duymuştum."
Angela"Suikastçi birine bale diyorsun,kafan güzel mi?"güldük.
Angela"Sen neden yaptırdın?"
Marissa"Hastalık."babamla böyle kararlaştırmıştık.
Angela"Geçmiş olsun.Neyin vardı?"harbici neyim vardı?!
Marissa"Babam bana söylemedi ama annemin geninden kaynaklandığı için anneme ait şeyleri yok etti."beni inceledi.
Angela"Baban 90-60-90 mı?"kafasına vurdum.
Marissa"Gerizekalı!Onu değiştirmedi herhalde!O özellik annemden gelme.Ayrıca o kadar da değilim."
Angela"Doğru üst kısım anca 70'dir."gülmeye başladı.Çok sinirlendim.
Marissa"Dövdürtme kendini!"
Angela"Tamam ya.Hem sana bir şey söyleyeyim mi?"
Marissa"Ne?"
Angela"Üstündeki sarı tulum,ölçülerini gizliyor.Hafif göbeğin varmış gibi oluyorsun bu durumda."
Marissa"Canı cehenneme bu tulumun!"tulumu çekiştirmeye başladım.Beni şişman gösteriyordu gıcık şey.
Angela"Merak etme,sen bence çok güzel bir kızsın."utandım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Marissa Camelott
AcciónGeçmişinde yaşadığı olaylar yüzünden erkeklerden nefret eden ve herkesin korktuğu bir korsan tarfından büyütülmüş Marissa'nın tayfası ile yaşadıkları dünyayı daha da ilginç hale getirmelerinin öyküsünü anlatan garip bir hikaye Tüm hakları saklıdır.