Malta

171 18 3
                                    

Herkes şok geçirdi...Marissa...WLAPA...bir an duraksadım.Marissa bana 'dinazor' diye bağırmıştı...benden Barbaros'u bulmamı mı istiyordu?Bu demekti ki Barbaros da büyük ihtimal bu işin içindeydi ya da direk babalık görevi yapması gerekiyordu.Zaten düşününce onu tek başımıza kurtaramazdık.İhtiyarı bulmam gerekiyordu hem de hemen.Kaybedecek bir saniyem bile yoktu.Eğer kaybedersem...koşarak içeri gittim.Penelophe"Carlson!"hepsi peşimden geldi.Dümenin başına geçtim.

Leafa"Ne yapıyorsun?!"

Carlson"Buradan uzaklaşıyorum."

Valerie"Onu burada bırakıp gidemeyiz!"cevap vermedim.Savannah dümeni tuttu.

Savannah"Rotacı benim nereye gidilecekse ben karar veririm!"onu ittirdim.

Carlson"Kapa çeneni!Senin rotacılığın sağolsun(!) Marissa şuan tutsak!"gözleri doldu.Penelophe Savannah'a sarıldı.Normalde kimseyle fiziksel temasa geçmediği için şaşırdım ama bu durumda şaşırmak bile zaman kaybıydı.

Penelophe"Carlson bu Savannah'ın suçu değil.Kimsenin suçu değil."

Alice"Söylesene hem,nereye gidiyoruz?"

Carlson"Bugün 21 Şubat..."düşünmeye başladım.Hesap yapıyordum.

Leafa"Ari-"

Carlson"Kes sesini!"baştan hesaplama yaptım ve çekmeceleri kurcukladıktan sonra bir harita çıkardım.Herkes beni izliyordu.

Carlson"Sardinya adası değil...Korsika adası da değil..."

Nadia"İtalya'ya yakın adaları niye sayıyorsun?"

Carlson"Düşün!Düşün!"saçımı başımı yolacaktım.O anda beynimde şimşekler çaktı.

Carlson"MALTA!"

Paige"Ne Malta'sı lan?"

Alice"İçki olan malt var ama Malta ne?"haritada yerini gözümde canlandırmaya çalıştım.

Carlson"Ada."Savannah Penelophe'un kollarının arasından ayrılıp yanıma geldi.

Savannah"Öyle bir ada yok.Olsa bilirdim.Hem dikkatini çekti mi bilmiyorum ama haritada da yok(!)."bu yüzden gözümde canlandırmaya çalışıyordum.

Nadia"Öyle bir ada var,ama 300 yıl önce hükümet saldırısıyla yok oldu.Hem de tamamen."

Penelophe"Aslında tamamen yok olmadı.Geride toz bulutu bıraktı."

Alice"Toz bulutu?"

Leafa"Efsane der ki;İnsanlar mutlu bir hayat sürüyordu Malta'da,gitmeyenler bile bu söze aşinaydı aslında.Bir gün bir şey oldu ve mutluluk binlerce parçalara ayrıldı,insanları ile birlikte."

Paige"İğrenç..."

Penelophe"Tanrı insanlara acıdı ve su ve toprak ruhuna emretti; "Adayı geri getirin."."

Leafa"Ve bunun üzerine ruhlar adayı geri getirmek için çalışmaya başladı fakat o kadar kolay değildi.Onlar adayı yaratmayı denedikçe diğer insanlar saldırmaya devam ediyorlardı,bir süre sonra bıktılar ve toz bulutunu yaratıp bıraktılar."

Paige"Peki bu bulutun bir işlevi var mı?"

Leafa"Adanın kendisini yavaş yavaş tekrar oluşturmasını beklerken toz bulutu da adayı koruyacaktı."

Penelophe"Görevini de iyi yapıyor aslına bakarsan.Adaya bir giden bir daha dönmüyor."

Alice"ÇEVİR DÜMENİ!!!!!"

Valerie"Alice haklı,zaten yardım etmeliyiz."onları dinlemiyordum.

Penelophe"Carlson dümeni çevir."

Marissa CamelottHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin