Kapitola 4.

160 17 6
                                    

Díky bohu že mám černé oblečení oddechla jsem si . Takhle je menší  pravděpodobnost  že si mě všimne.Najednou jsem zpozorněla protože daný  neznámý chlápek   udělal rychlí pohyb. Poté si  vyndal svíčku z kapsy a pomalu ji zapálil. Skoro jsem se rozbrečela protože tam  jako jediný zapálil svíčku  .Sice jsem své rodiče nějak dlouho neznala ale ty nejkrásnější vzpomínky mi zůstali. A proto vím že nebyli špatní lidé.

Najednou se ten chlápek tak rychle pohnul že jsem  se lekla tak že jsem jako největší akrobat zakopla o náhrobek.Div že jsem tam nezačala tančit jak to strašně bolelo.Až jsem konečně dotančila svůj TANEČEK tak jsem se rozhlédla a ten chlápek už tam nebyl.Docela dost jsem se vyděsila protože tak rychle se nedovedu vypařit ani já a to jsem v tom mistr.

Opustila jsem svůj milovaný úkryt.A přistoupila jsem blíž k hrobu mích rodičů.A sedla si na vlhkou trávu. Se smutkem v hlase jsem řekla "Chybíte mi "" Opravdu bych si přála aby jste neumřeli tak mladí "a rozbrečela jsem se.Moji rodiče mi totiž umřeli když mi bylo 5. Ale do mích 7 si nic nepamatuji.Jen několik útržků co se mi občas zdají ve snech.

Když najednou jsem uviděla v dáli siluetu koně  s jezdcem jak cválá někde kolem hřbitovní  brány.Promnula jsem si oči a pomyslela jsem si že jestli uvidím jednorožce tak dobrovolně půjdu do psychiatrické léčebny.Hned jak jsem své ruce oddělala z obličeje tak jsem se rozhlédla po záhadném koni s jezdcem ale nikde nikdo.To už mi přišlo jako fakt divný a proto jsem radši vstala a rozběhla se pryč.

Poté co jsem v rychlosti proletěla bránou.Tak jsem okamžitě zamířila k  Akimu a trochu si vyčítala že jsem ho nechala tady samotného.Přišla jsem k němu  odvázala ho a vzala do náruče.Chtěla jsem se rozejít když najednou mě chytl zase ten divný pocit.Ale dnes to bylo jiné.Ten pocit byl ještě horší než obvykle.

Ale když jsem uslyšela vrčení a rychlí pohyb v křoví bleskově mi došlo že to nebude jen špatný pocit.Okamžitě jsem se chtěla rozeběhnou pryč ale něco obrovského po mně skočilo a odhodilo mě to nejspíš do nějakého křoví  kde jsem se o něco praštila.Stihla jsem ze sebe vydat jen slabým hláskem "Pom..oc"


Poslední naděje ( Diabolik lovers )Kde žijí příběhy. Začni objevovat