2.

283 40 2
                                    



Likege ja kommenteerige

MIA POV

Ma ehmatasin, sest mulle vaatas otsa väga suure muigega tegelane ja selleks osutus Luke.
"Mida kuradit sa minu toas teed? Kao välja!!!
"Tibukene, rahune maha, ema käskis tuua sulle pluusi, mille sees sa magada saad" lausus ta suure muigega.
"Oi, aitäh kallis vennakene." ytlesin ma irooniaga.
"Ma pole siin majas jõudnud olla päevagi ja ma ei talu sind, kobi lihtsalt mu toast välja" "Arghhhh" ma olin juba vihane.
"Meeleldi lähen, kus juures täitsa vaadletav vaatepilt on hetkel" kui ta selle oli ära öelnud, kadus ta mu toast välja. Ma ei kannata teda. Ta käib mulle nii närvidele. Ega mul muud midagi selga polnud panna ehk ma panin Luke pluusi. See pluus vaevu kattis mu tagumiku ära, aga eks elab üle. Ma vaatasin oma telefoni ja emalt polnud sōnunit tagasi saanud. Võtsin oma käekotist arvuti välja ja sirvisin netiavarustes ringi. Kell oli juba kaksteist saamas ja kõik oli väga vaikne. Ma otsustasin alla toitu võtma minna kuna kōik tuled olid surnud. Ma suundusin trepist alla kööki. Ma vōtsin külmkapist välja kakd viineripirukat ja panin need mikrolaineahju. Ma hakkasin kōige ülemise riiuli pealt klaasi vōtma kui keegi ehmatas mind. Klaas kukkus maha ja ma kiljatasin. Ma vaatasin seljataha ja Luke naeris.
"Sa oled nagu väike hiireke, kes iga asja peale ehmatab" naeris ta. Ma tahtsin talle midagi vastu öelda, kuid järgmisel hetkel tundsin ma jalas teravat valu.
"Ouch" alla vaadates nâgin ma, et seisan väikeses vereloigus.
"Luke, kas sa saad mulle plaastrit või midagi tuua kiiresti." Luke ei liigutanud alguses, kuid varsti ta nägi seda vereloiku ja sai aru, et mul oli tõsi taga. Tagsi tuli ta esmaabi kotiga. Ta asetas mu tööpinnale istuma ja hakkas mu jalga puhastama.
"See võib naukene valus olla, hammustanseda rätikut, muidu karjud veel nii kõvasti, et terve austraalia ärkab ülesse" laudud ta. Ma nii väga tahtsin talle vastu nägu virutada. Järgmisel hetkel ma tundsin tugevat valu, ta oli mu jalanseest saanud vâlja suure klaasikillu. Ta puhastas haava ära ja panicplaastri sinna peale. Ma hüppasin tööpinnalt maha ja see haav andis tunda.
"Kurat" vandusin ma. Ma võtsin mikrolaineahjust oma viineripirukad ja Luke koristas samal ajal ära klaasikillud. Mul oli nii suur joogijanu, et ma pidin omale klaasi saama. Ma tegin uuesti kapoukse lahti, aga kellegi käsi peatas mind.
"Ma võtan ise" ytles Luke. Ma astusin kõrvale ja ta ulatas mulle klaasi. Ma isegi ei tänanud teda, ta on täna nii palju asju korda saatnud, jube. Ma tegin kraani lahti ja lasin sealsel veel voolata oma klaasi. Ma istusin laua taha ja hakkasin oma pirukaid sööma. Peale sòönist otsistasin ma magama minna. Ma hakkasin trepist üles koperdama, aga see oli väga valus. Kui ma olin poole trepi peal, siis ma andsin alla, ma ei suutnud enam. Mu jalg oli nii valus.
"Luke, tule ja aita mind!" hûüdsin teda. Poiss vaatas mulle muigega otsa ja ei liigutanud ennast. Arggggh.
"Kallis Luke, tule palun aita mind." ütleisn ma vinguval toonil.
"See juba lâheb, aga järgmine kord tahaks viisakamalt palumist" seda öeldes tõusis poiss püsti ja suundus minu poole.
"Järgmist korda enam ei tule." pomisesin ma omaette. Poiss võttis mu sülle ja viis mind minu tuppa. Ta asetas mu voodile ja siis kõndis minema. Ma läksin teki alla ja uinusin silmapilkselt.

Ma ârkasin öösel ülesse kolistamise peale, mis toimus minu ukse taga. Ma ei viitsinud enda pead sellega vaevata ja pöörasin end teise külje peale. Järgmisel hetkel ma tundsin mingid sooja keha enda vastas. Ma mõtlesin, et see on uni kuna see läks mu unenäoga kokku.
Ma tundsin mingit asja enda peale tilkumas, ma pöörasin ennast ümber ja ma ehmatasin, seal oli Luke. Ta magas suu lahti ja temalt tilkus ila mu õla peale. Ma lükkasin ta jalaga voodist alla.
"Iuuu, mida kuradit meees? Miks sa siin minu voodis magad ja miks sa ilastad nii palju?" kriiskasin ma.
"Aiiiiiiii" sõnas ta olles põrandaga kokkupuudes. "Vōta vaiksemalt, ära karju nii palju. Sorry, noh ma arvasin, et ma läksin öösel enda tuppa magama. Kust mina pidin mäletama, et see on nüüd sinu tuba" ütles Luke ükskõikselt.
"Mine palun mu toast minema!" käsutasin ma, läksin oma toaujse juurde, avasin selle ja viitasin käega, et ta välja läheks.
Poiss hakkas uksest välja sammuma, kuid jäi seisma ja vaatas mulle silma. "Meil saab olema lõbus õeke."lausus ta oma kurikuulsa muigega. "Unista edasi vennake." naersin ma ja virutasin ukse kinni. Ma läksin vannituppa ja tegin oma hommikused tegemised ära. Ma panin eilsed riided selga ja otsustasin linna peale minna. Mul oli vaja siiski riideid. Luke t-särk oli mugav, niiet ma ei plaani talle seda lähimal ajal tagasi anda. Ma tellisin omale takso ja isa oli mulle raha ka jätnud köögilaua peale. Ma suundusin ostukeskusesse.
Esimesena külastasin ma Calvin Kleini poodi, sealt ostsin ma omale aluspesu. Järgmisena läksin ma VSi poodi, sealt ostsin ka omale aluspesu ja ujukad. Edasi läksin Urbanisse, Forever 21'ni, ASOS'i ja hollisteri. Kõigist nendest poodidest ma ostsin riideid, ehteid ja jalanõusid. Mul läks kõht tühjaks ja ma suundisin starbucksi. Ma tellisin omale üle cool lime ja puuviljasalati. Ma istusin maha ühte väiksesse lauda ja läksin telefonis netti.
"Vabandust, kas ma tohin teie lauda istuda, siin on kõik teised lauad täis?" küsis yks minuvanune neiu.
"Jaa, ikka." vastasin ma talle naeratades.
"Mina olen Stella, mis sinu nimi on?" päris tüdruk.
"Mina olen Mia Elizabeth, aga kutsu mind Miaks." vastasin tüdrukule naeratades. Me vestlesime tüdeukuga pikka aega kun ita pidi lahkuma. Me vahetasime numbreid ja lubasime teinetrisega kontaktis püsida. Vihma hakkas sadama ja ma ei viitsinud veel ära minna ja otsustasin tellida omale kakaod. Kui sain joogi kätte, istusin uuesti laua taha. Ma silmasin, et siia on tulnud üks vâga litsaka välimusega tüdruk kes jõllitas mind ja naeratas mulle. Ma hakkasin kodupoolr minema kuna kell oli juba palju. Majja sisseastudes oli seal ilge poistekari, kõik jäid mind vaatama. Ma ei teinud nendest välja ja suundusin oma tuppa. Ma panin omale CK pesu selga, Luke t-särgi peale ja jalga lühikesed püksid. All jäi kōik vaikseks ja ma eeldasin, et kõik on minema tõmmanud. Kui ma alla jõudsin ja kööki läksin polnud seal kedagi õnneks. Ma kummardasin ja otsisin omale sügavkülmast jäätise välja ja järgmisel hetkel ma kuulsin vilistamist. Ma pöörasin kiirelt ümber ja nägin seal kolme tundmatut poissi. Mida kuradit nemad siin teevad. Aga ma pean tunnistama, et nad on väga hotid.
"Ilus tagumik sul tüdruk" ütles üks poiss. "Luke polegi rääkinud, et tal on naine tekkinud." lausus teine.
"Mida kuradid, ma pole ta mingi naine." vastasin ma segaduses olles.
"Aaa, siis see on raidselt mingi üheöö suhe." vastas kolmas poiss. Järgmisel hetkel astus Luke kööki. Thank God, ykskord elus kui ma vajan teda ja ta lōpuks ilmus kohale.
"Kutid, ta pole mu naine." ytles Luke.
"Ei ole v? Eino kui ta vaba on, vōibolla sebin siis ära kah!" tegi mulle üks poistest silma, kes tegi komimendi mu tagumiku kohta.
"See siin on Mia" ütles ta oma käega minucpoole viidates. "Ja need on minu semud: Calum, Ashton ja Michael" lausus ta. Ehk see kes mainis et mu tahumik on ilus oli siis Calum. Üks neist poistest tundus mulle kuidagi väga tuttav. Eritinsee Ashtoni nimeline kutt, siis mulle meenus, kuidas ma tean teda. See Ashton oli.............

Tahtsin lisada, et Miat mängib Acacia Brinley, tema pilt asub üleval.
Loodan, et teine peatükk oli huvitav! :)

LIKEGE & KOMMNETEERIGE :)
❤️❤️❤️

Minu tulevane vend? (5SOS)Where stories live. Discover now