4

242 28 8
                                    

MIA POV

Ma istusin diivanile. Kõik vaikisid paar järgmist minutit ja ma otsustasin selle vaikuse katkestada.
" Miks te kõik istute selliste tõsiste ja mornide nägudega? Kui midagi juhtus, äkki räägite mulle ka sellest või me kavatsemegi terve õhtu nii istuda?" pärisin ma.
"Mia, sellist asja pole kerge öelda, aga su ema, tal oli autoavarii," lausus isa.
Mu silma tekksid pisarad." Aaggggaa, ta ei saanud surma onju?" kysisin ma, kuid keegi ei vastanud?
"Kas ta sai surma??" oleks läinud veel hetkesid kuni keegi poleks vastanud, siis ma oleksin hysteeriliselt nutma hakkanud.
"Ta ei saabud surma, kuid ta viibub hetkel kriitilises seisundis ning su tädi Nina hoiab mind asjadega kursis ning ma annan sulle ise teada, kui seisund peaks muutuma." ütles isa. Ma läksin kiiresti enda tuppa ja lukustasin ukse. Ma kuulasin mitu tundi muusikat kõrvaklappidest kuni vanemad olid magama jâänud. Ma asetasin oma kirjutuslauale kirja, milles seisnes järgmine:

           Ma tahtsin teid informeerida, et minuga on kõik korras, ma lihtsalt vajan väikest hingamisruumi. Ma tulen homme millalgi tagasi ja ärge muretsege minu pärast, ma tulen tervel ooju tagasi!!
         
Mia.

Ma hiilisin vaikselt alla, kus ma nägin Luke'i koos sõpradega. Ma hiilisin vaikselt välja nii, et keegi ei märganud. Ma seadsin sammud Stella poole kuna me olime kokkuleppinud, et ma lähen tema juurde. Ma ronisin ta aknast sisse kuna seee asub esimesel korrusel ja seee oli lahti. Tuppa jõudes sulgesin ma selle kogemata suure pauguga.
"Kurat küll Mia, sa ehmatasid mind praegu pool surnuks." ütles ta ehmunult mille peale ma ainult naersin.
Stella tõi köögist meile süüa ning samal ajal mina  otsisin Stella kapist välja pleedid ning viskasin need põrandale koos patjadega. Me tegime mõnusa pesa põrandale ning ma rääkisin talle âra oma rma tragöödia.
"Issand Mia, mul on niiii kahju, mis su emaga juhtus. Ma usun, et ta tuleb sealt tervelt välja ning ma ise arvan, et see on parem kui su tädi Nina räägib kõigest su isale ja isa sulle edasi" ütles Stella oma arvamuse. Me tegime sellise huvitava plaani homseks, et me teeme väikse makeoveri mulle. Ostame natukene riideid, meiki ja panime juuksurisse aja. Me hakkasime vaaatama algselt "The Descent" õudukat ja ma ütlen, see oli väga õudne ja ma isegi hakkasin nutma. Peale seda me otstasime vaadata mingit head sarja, mis paneks meid unustama seda, mida me just 1h 40 minutit vaadanud. Sarjaks osutus meil Brooklyn nine-nine. See oli nii hea, me vaatasime 2 hooaega ära netflixist  ning edasi hakkasime vaatama "Keeping Up with the Kardashians". Peaksin mainima, et nad enne mulle huvi ei pakkunud, kuid nüüd seda sarja vaadates, nad kõik meeldivad mulle omamoodi. Me vaatasime ära 1 ja 2 hooaja ning peale seda suundusime me magama. Kell oli juba saan 6 hommikul.

LUKE'I POV

Peale seda uudist, mis Daniel teatas Miale, läks Mia oma tuppa ja pole siiani sealt välja tulnud. Daniel ja mu ema läksid juba magama ninf mina kutsusin omale poisid külla. Nad tõid meile jooks, igasugust rämpstoitu ning ühestki meie koos viibimisest ei puudu pitsa. Ma lasin nad sisse suundusime elutuppa. Me hakkasime Mario Karti mängima, peale seda kui ma kolm korda viimaseks jäin ning Mickey kolm korda esimeseks jäi otsustasime me midagi muud mängida. Järgmiseks võtsime me rtte Fifa.
"Ou Luke, ma lähen käin korra ära, viskan Miale silma peale." lausus Ash.
"Mine vaata ja, kas ta üldse elab kuna täna polnud tal väga meeldiv päev" vastasin ma.
"Aga mis siis juhtus?" päris Calum.
"See pole küll minu asi midagi rääkida, aga ta ema oli autoavariis." ütlesin ma.
"Ouch, see on ikka päris kõva hoop." ütles Mickey.
" Eriti raske võib tal olla sellepärast, et ema on tal kuskil teisel pool maailma ning ainuke asi mis ta teha saab on loota." ütles Calum
" Woow meees, see oli väga deep tekst." ütles naerdes Ash. Me kõik hakkasime Ashi kommentaari peale naerma ja eriti naerma ajab Ashi naer.
Ash läks vaikselt trepist üles ja järgmine asi mis ma kuulen on suur tranpimine trepi peal ja siis veel mingi pauk otsa.
"Oooiiii mate, võta vaiksemalt, Daniel ja mu ema magavad ja âratad veel Mia ka ùles." lausun ma köögist.
"Eino Miat me nii pea üles ei aja." lausus Ash. Peale seda lauset ruttasin ma kiiresti elutuppa.
"Mis sa sellega mōtled?" küsisin ma. Ash ulatas enda käes oleva kirja mulle. Ma lugesib kirja läbi ja jäin mõtetesse. Kuhu kurat ta läheb, ta ei tea kedagi siit ju pluss ta ei oska siin veel nii täpselt ringi liigelda.
"Mida kuradit ma peaksin Danielile ütlema?? kysisn ma natukene paaniliselt. "Näitad talle seda kirja" ütles Ash. Me rahunesime maha ja saatsime kõik Miale sõnumid.
To: Mia

Kurat küll Mia, kuhu sa läksid? Mis ma peaksin su isale ütlema kui ta küsib?? Kas sa oled veel elus, Kas sa oled telefoni ära kaotanud? Poisid on 1000 korda helistanud. Tule homme elusalt kindlasti koju kuna muidu olen mina ka surnud siin.

Me poistega istusime maha ja hakkasime sõnu kirja panema. Meil on plaan bänd teha, alguses teeksime covereid, aga me tahame enne paar oma laulu valmis kirjutada. Järsku kuulsime heli, mis tuli Calumi taskust.

"Jaaa, tead sa temast midagi?" küsis Calum läbi telefonitoru. "Aaa, siis on kõik okei, mis kellaeg see umbes oli?" sellele järgnes väike paus. "Väga hea, aga saame siis millalgi kokku, päeval sobiks?Nagu täna päevaks kuna kell on hetkel 03:00" küsis Calum koos suure naeratusega mis ta näol asetses. "Kahju, aga teeme siis homme kell 18:00 Starbucksi ees, jään ootama, tsau" lausus Calum ja pani telefoni  taskusse.
"Kas meie Calpal sai kohtingule?" küsis Ash.
"See ei ole kohting, me lihtsalt õpime tundmat eineteist ja räägime." ütles Calum.
"Ossa, kihe nii alguses õpite tundma teineteist, poleks seda suutnud ettekujutada." naeris Michael.
"Jää vait Mickey." naeris Calum.
"Ja mis osutub Calumi kallima nimeks?" küsisin ma.
"Ta pole mu kallim, aga ta on Stella" lausun Calum.
"Aaa muide, ta on Mia sõbranna ning Mia ööbib tema pool. Neil on päevaks plaanid tehtud." ütlen Calum. Selline suur koorem langes õlgadelt.
"See tähendab, et ma jään elama ja me saame minna millalgi kuskile peole!" hüüdsin ma. Poisid naersid selle peale. Me vaatasime telekast mingeid filme kuni me kõik jäime magama.

Whooop Whooop, uus osa on valmis. Ma loodan, et see meeldib teile :)) Mul on selle raamatu suhtes täitsa hea tunne, et sellest võib veel asja saaada :)
AGA LIKEGE JA KOMMENTEERIGE :)) Ning head uut aastat teile mu kallid lugejad ja olge sama muhedad ja lahedad edasi või kui tahate, olge evel lahedamad ja muhedamad :))))

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Jan 11, 2017 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

Minu tulevane vend? (5SOS)Donde viven las historias. Descúbrelo ahora