1. Bölüm

408 42 18
                                    

" Bir öğrenci uzatır mısınız? "

Dolmuş yine dolu ve ben yine ayaktayım. Okulda o sıralarda çektiğimiz yetmiyormuş gibi bide ayakta yolculuk yapıyoz. Yolculuk ne lan. Kes sesini iç ses denilen ses. Arkadaki koltuklarda çömezlerin bitmeyen anıları diğer taraftan üniversite öğrencilerinin vize telaşları,  ölmeyi unutan teyzeler ve ben.

Bende bişey yok aynı. Ölmedik sürünüyoz. Ekşın yok, eğlence yok, para da yok. Para olsa ekşın da eğlenceli yaratırım da neyse.

" Abi müsait bi yer "

vee yaşasın özgürlük. Şimdi de eve kadar yürüyecem, ne kadar zor lan benim hayatım

" Eylem? " aha bi erkek sesi.

"hıı? " hıı be lan hıı iç sesin olmaktan utanıyorum.

Bana lan deme iç ses darılıyorum. Asıl ben senden utanıyorum. Kafiye yaptım lan. Bu arada çocuğu unuttuk. Oha, çüş, meteor. Ben sana mı hıı dedim Allah beni alsın

" Sen rüzgarın kardeşisin dimi? " yakışıklı bi o kadar da gerizekalı. 

" Evet, noldu "  ne kadar da öküz bir kız. Allah seni de alsın sevgili iç ses.

" Bunu flash belleği abine ver ve sakın bakma."

Hayır yani sen kimsin bana emir veriyor yakışıklı!

" Tamam veririm. Kim diyim? "

ve pis bir sırıtış sen o sırıtmayı yapma çarpılmış gibi duruyor.

" Eren " şimdi soyadını sorup soyunu kurutmak vardı da " Tamam Eren! "

Ve abim sokağın başında kestiğim motorlu grupla (!!) birlikte. Hani benim ki. Nerdesin aşkoomm?  

"Abii"

Ayy bakmıyo. Yanlarına mı gidecem şimdi?  Ay bi heycan bi sıcak bastı.

Öhöm " Abicim " vee hepsi bakar. 

" Eren diye bir çocuk bunu verdi. "

" Tamam." lan  biraz ilgi biraz alaka. Ama görürsün.

" Abi Eren bakma dedi.Neden? Ne var içinde?  Hı hı söylesene "

ve süper başarılı bir performans. İlgi ve alaka tam istediğim gibi.  " Sana ne kızım?  İşine bak sen.  Eve gitsene. Napıyon burda?"

Allah'ım neden hep kaslı ve yakışıklı erkekler salak oluyo.

"ovo gotsono son "

" Anlamadım. " kaslısın ya normaldir.

" Tamam be gidiyom."

BANA AYAK UYDURHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin