Iubire fara reguli

664 18 4
                                    

Suflete Pereche :

Eu sunt Eu . Zglobie, nebuna , agitata ,ciudata , neinteleasa insa sunt Eu.

Iubesc sa'mi susțin argumentele stupide care pentru mine inseamna

foarte mult . Iubesc sa fiu ținută strâns in brate chiar daca eu afirm ca nu.. Il iubesc pe El .. Chiar daca nu ma va iubi si el .. Eu ... Eu nu stiu . Eu sunt eu. NEHOTĂRÂTA!! Sunt in lumea mea .. Astept o poveste de dragoste care nu va fi niciodata .

Imi place sa visez si sa ma gandesc la ceea ce s'ar fi putut întâmpla .

Niciodata nu 'i zic ,, da " unui baiat chiar daca ma simt atrasa de el. Vreau sa vad daca'i pasa . Vreau sa NU ma facă sa sufăr . Poate ca exista si motive care m'au facut asa .. Poate ca exista .. Sau poate ca nu.. Insa circumstantele m'au facut neinteleasa .. Poate ca nu ma exprim foarte clar si poate ca nu vorbesc cu toata lumea , insa inlauntrul meu tip. Inlauntrul meu Suferința isi face apariția ,bucuria si excuberanta disparand subit ca o petala de trandafir veștejita..Ca o floare fără apa , ca o iubite fără săruturi tandre.

Iubesc natura , dorindu'mi cel mai mult sa primesc un sarut sub atingerea catifelata a picaturilor grațioase de ploaie . Sa fiu doar eu si el . Sa fie doar chimia dintre noi. Sa iasă acele scântei doar din priviri . Iar intr'o zi sa fim un singur întreg.. Si iar, iar visez . Insa sentimentele ma îndeamnă sa scriu aici in aceste rânduri sentimente neintelese ,care exprima dorinta si ardoarea cu care il vreau. Vreau sa fie langa mine si , mai presus de toate , vreau ca suflarea lui sa'mi atingă catifelat obrazul lasandu'si buzele apoi sa se modeleze perfect peste ale mele. Vreau ca sa fiu eu , el si restul lumii. Sa nu'mi pese de jigniri si sa nu am regrete . Sa fac tot pentru el ca intr'un final sa primesc rasplata . Nu rasplata unei nopți cu el. Asta nu ma face a lui . Asta ma face doar jucăria lui . Rasplata bine meritata si bine primită ar fi doar un simplu,, te iubesc" spus de el inainte sa adorm. Inainte sa adorm in bratele lui, bineînțeles ...

Insa cand il vad .. Ei bine sa spunem ca ma schimb radical .. Pupilele m'i se dilateaza , bătăile inimii încep sa'mi accelereze , obrajii mei prind o culoare rozalie iar fluturasii in stomac nu'mi dau pace .. Ei bine e El

... El . El .El. ...

Poate ca nu e cel mai frumos baiat , cu cei mai frumosi ochi , cu cele mai senzuale buze insa el in ochii mei e perfect. El e totul . Il iubesc ca suntem diferiti. Si , cum suntem ca doi poli noi ar trebui sa ne atragem. Il vreau si va fi al meu. Vom fi un intreg. Intr'o zi ma va iubi , o sa ma vrea si mai presus de toate ma va dorii.Intr'o zi va tanjii dupa Afecțiunea mea , dupa buzele mele , dupa corpul meu iar doar cand se va gandii la mine numele meu il va face sa tresara . Va fi al meu..!

Jur ca asa o sa se întâmple ..

Iubire fara reguliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum