Cuvinte fara sens

319 12 0
                                    

Ploua . Stau la geam imaginandu'mi cum ar fi sa dansez in ploaie . Poate daca..

Sau lasa . Nu mai conteaza .

Oh la naiba ..

Poate il vreau si pe el . Doar ca astea sunt doar dorinte. Sunt doar vorbe care ma aduc la o totala dependența. Fara el eu sunt moarta. Păcat ca el nu știe ceea ce simt pentru el. Ce tot spun?? Nici nu as vrea sa afle...

Sunt doar o tânara cu o inima de copil nematurizat. Cine m'ar vrea pe mine?

Sunt doar eu.

Ciudata. Enervanta . Plictisitoare .

,,intr'o zi cineva te va iubi pentru ceea ce esti" imi șopti o Voce de undeva din mine insa stiam ca nu se va întâmpla asa ceva. Nu exista baiat care sa iubeasca o fata pentru ceea ce este . Baietii iubesc o fata doar pentru ceea ce are . Iar eu nu am .

Deci de ce m'Ar iubi?

Pentru ideile geniale pe care le am? Pentru felul meu copilăros sau pentru atitudinea de domnișoara pe care nu o am?

As vrea sa fiu doar eu.

Cea care doAr isi exprima sentimentele insa nu le Dăruiește nimănui . Nu vreau sa sufăr . Prefer sa cred si sa am speranța ca intr'o zi il voi uita .

Dar știți ce se zice despre speranța , aduce eterna Suferința .

Deci, oricum as da-o nu o sa ajung nicaieri insa o sa încep sa va relateze pe scurt ceea ce s'a intamplat :

Era o zi frumoasa de liceu . Soarele strălucea emanand o caldura staruitoare .

Razele soarelui imi mangaiau ușor pielea transmitandu'mi o stare vagă de euforie .

Pășeam încrezător pe holurile școlii așteptând cu nerăbdare sa intru in sala de curs ,insa , dintr'o data , ochii mei s'au ațintit către un baiat. Un baiat modest cu trăsături fine si cu un zâmbet al naibi de frumos care te făcea sa leșini.

Nu ieșea in evidentă prin stilul sau si pur si simplu prin zâmbetul acela de ștrengar pe care nu l'ai putea uita NOCIODATA ! (Ei bine accentuez cuvântul ,, niciodata " pentru a va arata cum am inceput dintr'un simplu zâmbet sa ma îndrăgostesc de o persoana necunoscuta mie .) Revenind la zâmbetul sau.. Ahh ce as fi oprit timpul in loc atunci cand privirile ni s'au intalnit . Ce as fi dat ca acel moment sa dureze un veac , insa, dupa cum știți timpul este ireversibil ... Iar abea dupa ce cresti si pierzi ceva iti dai seama ce ai pierdut cu adevarat . E ca si cum te joci un joc si pierzi vreo doua ore din viata ta insa nu te straduiesti prea mult si dupa cand vezi ca pierzi iti vrei revansa .

Doar ca intr'un joc poți sa iei totul de la capăt pe cand in viata reala o singura greșeală poate sa fie fatală , in diferite circumstante putând sa te coste si viata .

Se pare ca acel zâmbet a însemnat pentru mine mai mult decât un semn . M'a facut sa il vreau mai mult ca orice .

-

-

-

-

-

-

-

M'a facut sa'l vreau cu scopul vieții , chiar daca asta ma va îndrepta spre moarte .

Pur si simplu va fi al meu!!

*

O lacrima mi s'a prelins pe obraz doar gandindu'ma la el. Nu aveam o poveste de dragoste . Nu aveam nevoie de una. Pana a apărut el.. Cu zambetul acela , cu ochii aceia . Asa a inceput tot..

Cu timpul am devenit prieteni ceea ce ma durea mai mult decât orice . Insa ceea ce ma chinuia era cand ma ignora încercând sa para ca e indiferent . Încerca sa para ca nu'i pasa . El devenise o obsesie .. El era trecutul , prezentul si viitorul . El era tot . El trebuie sa fie . Si daca nu era langa mine era in gândul meu. Ceea ce era destul .

Imi făceam aluzii degraba ,insa ,intr'o zi totul s'a schimbat , ca un șah dat pe neasteptate, ca o furtuna ce se dezlănțuie vara ...

Ceva neasteptat, care mi'a tulburat viziunea despre viata , aspectul personalității mele si cei mai presus de atât, mi'a tulburat inima , din acea zi devenid o alta fata pe care cu timpul nu am mai recunoscut'o..

Eram altcineva,o alta Eu.

Iubire fara reguliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum