- Sunt ca un demon .-
Cutreier străzile in plina noapte nefiind sigura daca tot ceea ce am facut a fost real .
Nu sunt sigura daca atingerile lui au fost sau nu reale. Încă ii simt mana lui pe coapsa mea.
Încă ii simt răsuflarea , baitaile inimii si , mai presus de atât , ii simt buzele fierbinți atingandu'le pe ale mele .
,, Poate exista o speranța .." Imi spun eu pentru mine ... ,, Poate el e cel pe care il vreau."
Iar ma mint singura .
Iar spun cuvinte anapoda . Iar nu gandesc si imi las inima sa actioneze ca o neghioaba .
A inceput dinou sa ploua . Genial .
Iar eu mi'am lăsat ,, arma " la biblioteca .
Insa , in momentul asta imi multumesc ca nu am luat-o .
Ploaia iti da o senzație de dor , de amețeala dar in același timp si o senzație placuta .
Te ajuta sa'ti descarci nervii si problemele lăsând in urma toate nevoile .
Picaturile de ploaie imi aluneca pe fata .
Ma simt liberă , protejata si vie .
Simt ca toata lumea se învârte in jurul meu iar eu , eu doar exist.
Poate ca ma simt vie atunci cand sunt in ploaie deoarece e prea multa iubire . Se zice ca atunci cand ploua , cerul sărută pământul. Poate ca in momentul asta cerul ma imbratiseaza . Ma face sa ma simt protejata .. Aproape ca am si uitat de el..
El.. Pana acum nu am avut curajul sa'i pronunți numele , nu am putut .. Obisnuiam sa'i zic ,, El " si cand vorbeam cu cea mai buna prietena ..
Numele lui ma face sa tresar si sa oftez .
-Armand .. Soptesc eu lăsând ca , cuvintele sa dispară ușor printre zgomotul Frunzelor .
Armand cu privirea lui, buzele , corpul si suflarea sa intr'un cuvânt , El..
Am luat'o încet spre casa cu gândul la El .
Strazile erau pustii.
Se lăsase o liniște tulburătoare . Era liniștea dinaintea furtunii ...
Mai aveam putin si ajungeam acasă.
*
Nici nu stiu cand , cum , unde si ce am facut. Totul a fost ca un basm.
Tot ce mai tin minte este ca m'am cam chinuit sa urc in copacul care ducea spre camera mea . Cert e ca mi'am facut un dus bine meritat . Ce mai stiu sigur este ca m'am trezit amețita si putin confuza .
Era o zi obisnuita in care trebuia sa ma duc la Scoala.
Ma aflam in fata dulapului ne fiind sigura de cum o sa ma îmbrac .
,,Hmm .." Imi spun eu încrutata.
M'am mai uitat putin la hainele din dulap pana cand mi'am dat seama ce as putea sa port ca sa fac furori.
M'am aplecat încet spre ultimul raft scoțand de acolo o rochie cu volanase , de primăvara .
Avea o culoare mirifica de turcoaz ,volanasele fiind accentuate de o tenta de culoare albastra .
Mi'am mai luat o geaca de blug plus
perechea mea veșnica de bocanci.
Am avut grija ca toate cărțile pentu ziua de azi sa fie bine aranjate in Geanta mea .
CITEȘTI
Iubire fara reguli
RomantizmIl vreau . Vreau sa fie langa mine . Am nevoie de atingerile lui tandre . De saruturile lui, intr'un cuvânt de EL . O sa il am.. Cu scopul vieții . Chiar daca asta ma va costa scump. O sa il am . Promit..