Vise de vara

113 4 0
                                    

Săruturi , atingeri , șoapte . Asta imi mai aduc aminte de noaptea trecută .
Mi'a promis ca nu ma va lasa niciodata . Poate ca a zis-o din politețe , sau poate chiar se va tine de promisiune. Rămâne de vazut,

Dimineața a venit rapid . M'am trezit in bratele lui ferme totodata simțind un miros suav de cafea. Nu ma înțelege'ti gresit , cafeaua nu era una dintre ,,plăcerile mele nevinovate" , insa cafeaua făcută de el putea deveni pentru mine o adevarata rutina.
Am surâs somnoroasa, iar el probabil m-a vazut. A inceput sa ma sarute pe fata ,pe frunte si pe gât. S a te tot trezești asa in fiecare dimineața !

-Buna dimineața iubito! Ce ai vrea sa mănânci?
-Neata! Am răspuns eu somnoroasa fara nici un fel de problema . Am pofta de Șuncă .
M-a sărutat dinou insa, de data asta pe frunte.

Camera pe care o împărțeam era una acceptabila . Era plina de carti mirosul fiind sublim.
M-'am ridicat subit din pat, rochia mea de noapte revarsandu'se pe pulpele mele . Il puteam simti cum ma savura. Stiam ca ii plăcea ceea ce vede. Am păsit timida către geam, trăgând draperiile. Era un soare izbitor .
Lumina emanata avea o latura engimatica . Nu puteam deslusi temperatura precisa .
Armand, adica,iubitul meu,se îndrepta către bucătărie. Avea sa'mi faca de mâncare.
Imi plăcea sa'i spun ,, iubit" adăugând si pronumele POSESIV ,, meu", rezultând ,, iubitul meu" , astfel reprezentând ca el este numai si numai al meu.

-Rose, hai la masa ! Vocea lui suna tare si clar in mintea mea ,eu ,automat tresărind. Mi-am luat pe mine o pereche de blugi si o bluza urmând sa ma îndrept către holul care duce in biblioteca . Holul ,bineînțeles era tot umplut cu carti puse una peste alta . Aveam ceva de aranjat, asta era sigur.

Biblioteca era singurul loc in care puteam sa ma regăsesc , acum, mai nou ea devenind casa mea . Trebuie sa recunosc , asta fusese prima noapte cand dormisem in patul de langa biblioteca , plus ca dormisem cu Armand. Noaptea fusese una de vis . Desi sarutul nostru fusese prima data unul timid, buzele noastre tresărind de dorinta , al doilea a fost cu tortul diferit. Amandoi ne'am dedicat lui intr-u totul. Nu crezusem ca voi fi in stare sa fiu cu vreun baiat vreodată doar dintr'o întâmplare. Dintr'un pariu poate , dar dintr'o simpla privire?
Poate o sa avem vreo șansa ? Sau sentimentele noastre o sa se spulbere ?

**

26 de apeluri pierdute doar de la mama . M'am dat naibii!
Am sunat'o grabita urmând ca mama sa'mi tina un lung discurs despre Pericole si despre Responsabilități . Prima responsabilitate : sa'i răspund la telefon. De ce nu ma mira?
Dupa o scurta Conversație cu mama , care a durat 2 ore , mj'am dat seama de un singur lucru. Sincer, nu mi'am dat seama de vreo chestie din cele pe care mi le'a spus ea , chestii plictisitoare ca ,, nu e bine sa.., esti domnisoara si nu ai voie .., esti proasta .,.. Etc., " ci, mj'am dat seama ca ii place sa'si susțină argumentele . In timp ce vorbeam cu ea ma sarutam cu Armand , defapt , mai degraba ne jucam. Ma săruta încontinuu , iar eu ca fata cuminte ce sunt trebuia sa tac.
Taceam , taceam si taceam. Oare cat timp o sa mai tac?

Ai ajuns la finalul capitolelor publicate.

⏰ Ultima actualizare: Dec 01, 2014 ⏰

Adaugă această povestire la Biblioteca ta pentru a primi notificări despre capitolele noi!

Iubire fara reguliUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum