Capitolul 4: Ziua Balului

322 84 12
                                    

În dimineața zilei următoare , mă trezesc destul de brusc ... Îmi fac un dus, mă îmbrac și mă grăbesc spre masa doarece Rose stiga după mine și nu era frumos sa mă fac așteptată ...
Stand la masa cu toți și luând micul dejun ... observ cum telefonul meu suna ... Era mama ... sar dintr-o data sa răspund ...
-Bună mama !!!!
-Bună Emma
- Wow mama , nu mă așteptam să mă suni ... Sunt foarte încântată ... Ce faci ? Cum ești ?
- După cum vezi .. Am vrut sa Îți fac o surpriza sunând ca sa Îți fac o propunere
- Da sigur ... Te ascult
- Pai cum noi 2 nu ne-am mai văzut de ceva vreme ... ma gândeam dacă ai vrea sa îmi faci o vizita week-endul acesta ?
- Vorbești serios ? Da sigur ca vreau sa vin ... Oricum nu aveam nimic de făcut
- Pai ok ... Atunci rămâne sa îl sun și pe Ben sa sa îi dau mai multe amănunte ... Dar mă noua școală cum este ?
- ehh .. deocamdată bine .. Am cunoscut câțiva oameni , dar încerc sa mă fac plăcută
- Tu ești o companie plăcută mereu Emma
- Ms mama dar nu toată lumea crede asta
- Ok draga mea ... Te las așa te pregătești pentru școală .. Ai grija de tine ...
- Bine .. si tu sa ai grija de tine .. Te iubesc

* După convorbirea pe care am avuto cu mama ... ma suntem atât de bune erau foarte fericita încât nici nu am avut timp Sa îi spun lui tata .. Cu toate astea am salutat familia și am ieșit pe ușa ...
Ajunsa la școală ... m-am dus la laboratorul de chimie ... m -am așezat în prima banca lângă Daiana prietena mea
Profesorul Maison. . A venit și ne-a prezentat lecția , dar pe mine chiar nu mă interesa ce face el ... Deoarece eram prea distrasă de plecarea spre mama ... Deja mă gândeam ce o sa facem .. .Unde o sa mergem ...
Deranjat de neatenția mea profu' mi-a atras atenția urmând ca sa scoată la tabla și sa rezolv unul dintre exercițiile lui plictisitoare pe care habar nu aveam cum trebuiesc făcute .. Așa ca mi-a dat un 2 și m-a trimis la locul meu ..

Peste câteva minute se sunase și m-am dus la cantina .. Unde se lu-a masa ... m -am pus la o masa mai retrasa ... Iar deodată vine Daiana
- Hei Emma ... Ce faci singura aici ? De ce nu mi-ai spus ca vi aici ?
- hei .. .ehh vroiam sa fiu singura plus ca m-am enervat și profu de chimie
- mda .. Nu a fost întocmai ok ... si ..Ce faci după școală ?
- Nu știu cred ca acasă .. De ce, ai planuri cu mine ?
- Pai joi fiind se apropie balul .. .Așa ca vreau sa mergem sa ne cumpărăm niște rochii !!
- bal ? Ce bal ? Eu de ce nu am fost anunțată ?
* Deodată .. Fără a mai avea posibilitatea de ai mai răspunde Daianei , îl văd pe Zack cum se așează lângă mine ... *

-hei Bună Emma ce faci ?
-Hei .. Doamne ... Ce m-ai speriat !
- Ehh nici așa urat nu cred ca ca sunt
- Ha ha .. Nu e de asta. . Doar ca m-ai speriat
- Ok scuze nu se va mai întâmplă
- Nu-i nimic ... Deci cu ce ocazie pe aici?
- hei Daiana .. Ne poți lasa puțin singuri ?
- Sigur Zack
* În gândul meu ... Te roggg .. Nu pleca .. Nu mă lasă singura cu el aici .*

- Deci Zack .. Ce vrei .. De ce ai vrut sa rămânem singuri ?
- Pai Emma ... Eu vroiam ... mmmm.... Sa te invit sa vii la bal cu mine week endul ăsta ...
* de la faza asta ... ooo Doamne m- am înroșit toată foarte tare .. si pur și simplu amutisem eram leșinată *
- Emma .. zi ceva ... Știu ca nu ne cunoștem de mult dar te plac ...Ești o fata foarte frumosa .. si îmi placi pur și simplu ...
* Dar în momentul acela îmi trece prin minte faptul ca eu în week end mă duc sa o vizitez pe mama .. Ce era sa fac .. sa merg cu băiatul de care îmi plăcea la bal .. Sau sa ma duc la mama pe care nu o mai văzusem de atâta timp .. .Așa ca l am refuzat .
- Hei Zack .. Știu ca o sa sune aiurea dar nu pot veni cu tine la bal ... Eu trebuia sa mă duc la.mama .. Nu an mai văzut o de foarte.mumt timp și îmi este dor de ea ... Îmi pare rău su pare sa mă înțelegi .. Îți promit ca ieșim altadata ..
- Ok . * Acesta oftând * rămâne pe alta data ...

Acesta pleacă foarte supărat .. .oare eu la fel ... parcă acea vacanta nu mai era atât de tare știind ce am pierdut aici ...
Am ajuns acasă .. Îmi arunc ghiozdanul .. Iar tata mă stiga
- Da tata ?
- Emma ... Poți sa îmi spui unde vroiai sa mergi tu acest week-end.?
- Ohh scuze ... Ce uitucă sunt .. m-a sunat mama și a spus ca mă pot duce la ea .. Pe tine nu te- a sunat ?
- Nu nu mi -a spus nimic ... Am aflat din istoricul apelurilor .. De ce încă mai vorbești cu ea ?
- Cum adică de ce mai vorbesc cu ea ... E și normal sa țin legătura cu ea .. E mama mea ...
- te rog sa nu ridici tonul la mine .. Tu nu te duci nicăieri și gata ... Ești pedepsita ..
- Poftim ? .. Nu ai dreptul de a pedepsi
- Iar tu nu ai dreptul se a comenta .. Acum treci în camera ta ... E un ordin !

Venise și ziua balului ... Ziua în care trebuia sa fiu pe departe fericita .. .Dar de unde .. Eu stăteam în casa și mă uitam la seria de filme Alien and Predators .. Le punea în fiecare am... Deja devenise legenda de familie .. plictisitor .. dea dreptul
Peste câteva minute îmi vine ideea de a mă furisa la bal ... Cat de greu putea fii ? Și totuși pedepsita tor era. .. Ce aveam de pierdut ...

Ma duc îmi fac un dus ... Îmi caut cea mai frumosa rochie pe care o aveam ... Dar eu cum nu le aveam cu eleganta ... m-am dus în camera lui Rose și am căutat , pana la urma am găsit o rochie roșie ... mulată pe corp .. Îmi starea atât de bune încât și mie îmi plăcea sa mă uit la mine ... Mi- am făcut și parul ... si un Make up destul de.reusit .. Am chemat un taxi .. Pe la ora 21 : 15 .. si am șters o pe ușa din spatele casei facandu-ma nevăzută ...
Am ajuns și la liceu ... Unde se ținea balul .. .ma simțeam atât de libera .. știind ca am placat de acasă .. .. aveam o stare de adrenalina . Era super ...
Intru în sala de bal când reflectoarele s-au pus pe mine era identic ca într un basm .. .. Peste ceva timp îl zăresc le Zack, era îmbrăcat intr un costum albastru închis .. Cu o cravata roșie .. Era așa frumos .. petei o secunda puteam spune ca mă îndrăgostisem. .. m am apropiat spre el ușurel
- Emma !!! WOW ce surpriza neașteptată , arăți spectaculos .. parcă nu veneai !
- Și tu arăți bine .. Am venit fără știrea nimănui .. Deoarece tata nu m a mai lăsat sa merg la.mama
- Pai as putea spune ca mă bucur
- oo tu drăguțule!
- îmi permiți sa te invit la un dans ?
*Buzele mele afișa un zâmbet *
-Sigur .. Dar te anunț ca nu prea știu sa dansez ..
* în acel moment corpurile nostre s-au apropiat teribil ... amândoi eram fascinați se ce se întâmplă .. Ne simțeam bine ... .. Peste o secunda Zack îmi șoptește ceva la ureche
- Emma ... TE IUBESC !!!
* Mi-a dar o lacrima pe obraz de emoții .. spunandu i și eu același lucru

Acesta se apropie și mai mult de mine și mă saruta cu buzele cărnoase și fierbinți pe care le avea .. A fost incredibila acea noapte


* Capitol Necorectat * îmi cer scuze ... Sper sa va placă ... ❤

  NEPREVĂZUT Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum