Buna tuturor !!!
Astăzi m-am decis sa fac un Q/A
Sa incepem !!!1.De unde ţi-a venit ideea cărți?
Pai ... ca sa spun asa ... chiar imi plac povestile de dragoste asa ca am decis sa fac si eu una ... aveam multe ideei2.Ce părerea ai despre mine? ( Intrebare de la Carla Beian )
Despre tine ... hmmm.. ... draguta si super de treaba ...3.Otp-ul preferat?
Profil preferat ... N-am niciunul deocamdata :))4.Ai vrea să ne cunoaştem în realitate? ( Carla )
Daa sigur .. .mi-ar placea mult sa te cunosc si in afara facebook ului5.De ce te-ai apucat de Wattpad?
Intrebare grea :))
Imi doream sa am si eu o carte ... chiar daca nu aveam habar de cum o voi face .. asa ca ... la insistentele Anei :)) ( cea mai buna prietena ) am ajuns sa scriu
+ ca imi place sa scriu/compun ( ceva legat de povesti asa cum e si aici ... ca daca imi dai ceva pentru scoala ... pfff nici nu vreau sa vad6.Single sau într-o relație?
Pot evita intrebarea asta :)) pe bune ?
Single *7.Cei mai buni prieteni de pe Wattpad?
Deocamdata ? Pai ar fi Carla Beian si Ana Maria8.Procentul bateriei?
Pe bune ? .. ce intrebare :)))
49%9. Cum poti sa treci peste atunci cand persoanele dragi nu iti sunt alaturi ?
Mda :( am trecut si eu la un monent dat prin asta .. dar remediul meu e
Chiar daca esti certat/ă cu acea persoana lasa de la tine pt ca asa este cel mai bine .. chiar daca orgoluiul iti este mare ;)
Sau in cazul in care nimic n use mai poate face incerc sa imi ocup timpul cu alte chestii ca se exemplu : muzica seriale .. iar muzica .. jocuri etc10 . Culoarea preferată?
Am 2 culori preferate .. Mov si Rosu .. nu pot alege una dintre ele ..11. Mai ai vrun prenume ?
Da :)))
Daniel ;)12. Serialul preferat ?
American Horror Story ☆◇♡
13 . Cantareata preferata ?
♡ Ariana Grande ♡14. Desenul de pe Disney preferat ?
:))) da .. eu chiar ma mai uit la desene .. Bafta Charlie este preferatul meu
15. Filmul preferat ?
Magie in New York ... Il ador
Drag Me to hell ...
Frozen :))
Pulbere de stele ..
Saga Amurg ( toate partile )
The Hunger Game ♡♡♡♡
Si multe altele .. nu mai stiu acum :))
16. Emisiune preferata ?
X factor
17. Te duci la colindat ?
Teoretic ar trebui sa merg cu sora mea si cu fratele pt ca eu sunt mai mici ... dar evident ca ii voi trimite pe ei sa colinde .. eu ma voi ascunde :))
Si daca vor castiga ceva profit ... :)) 60% e al meu18. Melodia preferata ( in română )
Adda - Cu barca pe Apa
Andra - Colt de suflet
Delia - Pentru tine
Ruby - Buna ce mai zici / Condimente
19. Daca te naşteai a 2 a oara .. ce vroiai sa fii ?
:)) mereu mi am pus intrebarea asta ..
Nu stiu . Probabil un Leu .. ceva puternic .. sau un vrajitor cu puteri :))
20. Ai plans la Titanic ?
Da ... :)) chiar m-a emotionat mult filmul
21. Ai si alte carti propuse pentru viitor ?
Daa ... sigur ... mi-am propus sa scriu o fictiune ... care se va numi JOCURILE REGINEI
22. Care este cea mai mare dorinţă a ta ?
Sa calatoresc ... sa vad si alte locuri ... cum ar fii in Republica Dominicană ... sau Franta la Disneyland ♡♡♡
23 . Top 5 cantareti straini
1 Ariana Grande
2 Selena Gomez
3 Beyonce
4 Lady Gaga
5 Rihanna / JB/ Shakira24. Cartea preferata de pe Wattpad ?
Cele 4 elemente sau Lucy si Intunericul25. Ce inaltine ai ?
:)) 1.80-81Gata!!! Am terminat si cu Q/A ul
Astept parerile voastre despre tot ce am scris si multumesc inca o data tuturor celor care m au ajutat la realizarea acestuia !
Maine capitolul 11 asa ca fiti pe fază !!
CITEȘTI
NEPREVĂZUT
RomanceIncercand sa treaca peste trauma provocata de divortul parintilor sai, Emma se muta intr.o casa situata prin centrul orasului, Froks vrand sa.nceapa cu totul noua viata Aceasta incepe sa cunoasca un baiat, iar usor usor intre acestia se infiripa...