- Zack , Emma ... ce faceti aici ? intreaba surprinsa Ana Maria
-Dar Ana ... tu ii cunosti ? intreaba directoarea Fergie
- Da mama , ii cunosc sunt niste amici care m.au invitat serile trecute trecute la ziua lor ... el este Zack .. nu il mai stii ? Vecinul nostru ... pe mama lui o cheama Amber
- Da ....da sigur ca imi aduc aminte ... Doamne Zack ce ai crescut ! nici sa nu te mai cunosc ... dar pe fata de langa el o cunosti ?
- Da o cunosc .. este Emma .. prietena lui Zack ... inca nu ne am cunoscut suficient
- Ohh copii imi pare rau ca m.am lu.at asa de voi ... prietenii Anei sunt si prieteni mei ...Acum duceti.va in clasa .. si nu uitati .. de maine uniforma !
- Multumin doamna Fergie ! spune Zack
- Pe curand Ana Maria !spune Emma
* Pe coridor *
- Zack .. tu stiai despre toate astea ?
- Nu ... normal ca nu ...
- Poate ca Ana Maria nu e chiar atata de rea .. poate chiar e o prietena buna si eu nu am cunoscut.o indeajuns ... ce ar fi sa o invitam pe la noi ? asa ne vom cunoste mai bine ... sau nu ... stiu ... o seara a fetelor ... o pot chema si pe Diana ... haide zii putem ? te rog !!
- In seara asta ?
- Da .. adica e ocazia perfecta
- Pai bine .. petrecerea fetelor sa fie .. dar eu unde ma duc ?
- Ehh mai vorbim despre asta ... pana atunci ... multumesc mult de tot ca ma lasi
Imediat am intrat in clasa ... toata lumea se holba la noi .. era asa ciudat ... de parca facusem ceva rau ... m.am dus in banca mea ... Diana ingrijorata m.a intraba
- Emma Emma .. ce ai facut ?
- Oh stai linistita nu a fost mare lucru ... Zack si ea se cunosc de mai multa vreme ... deci a fost ok !
- Ma bucur ...bine ca nu ti a facut nimic .
- Ce putea sa imi faca ?
- Pai nu stiu ..
- In fine ... ce faci diseara ?
- Diseara ? pai nu stiu .. probabil acasa .. trebuie sa invat la testul de sociologie
- Haide ... acum te.ai gasit .. diseara organizam o seara a fetelor .. vei fi tu si cu cateva fete ...
- Nu stiu ce sa zic ... n.am mai fost niciodata la o petrecere de genul
- Pai atunci ... e perfect ... deci diseara te astept la mine ...pe la 8 ... e ok ?
- Da e ok ... abia astept!!
Se sunase de pauza ... asa ca am luat o pe Diana de mana si am mers la toaleta ... dupa ce ne.am aranjat putin ne.am indraptat spre cantina pentru a manca ceva ... ne am asezat la o masa apoi am constientizat ca Zack nu era ... m am uitasem peste tot ... el nu era ... asa ca m.am ridicat si am plecat sa il caut ... am sunat ... nu raspundea nimeni ... am mai sunat o data ... la fel ... deja incepusem sa imi fac griji in privinta lui ... Incep sa caut in fiecare sala , clasa sau laborator ... a fost chiar jenant sa fac asta fiindca intram in anumite clase iar copii se uitau la mine ... era grroaznic ...
Dupa mai multe cautari ma indrept catre sala de muzica ... un sunet melancolin imi invaluie auzul ... era atat de relaxant incat aveam impresia ca ma aflu la un concert al artistului meu preferat ... am intrat fara sa mai ciocăni dar raman surprinsa cand il observ pe Zack cantand la chitara ...
CITEȘTI
NEPREVĂZUT
RomanceIncercand sa treaca peste trauma provocata de divortul parintilor sai, Emma se muta intr.o casa situata prin centrul orasului, Froks vrand sa.nceapa cu totul noua viata Aceasta incepe sa cunoasca un baiat, iar usor usor intre acestia se infiripa...