Nápadnější jste být nemohli, fakt!

811 59 6
                                    

°Adrien°

Marinette vypadala velmi udiveně. Vlastně se jí ani nedivím... Tři lidé jí jedinou pozdravili ze čtyř holek. To říká jen tři věci. Buď jsou ty ostatní pro ně neviditelné, jsou do ní zamilovaní nebo ví hodně pikantní tajemství. Jo, trojka je správně.
„Můžu s tebou mluvit Adriene?!?!" Řekne Marinette a odtáhne si mě do ústraní. Sakra, to nedopadne dobře.
„Co potřebuješ Marinette?" Ironicky se zasměju. SAKRA, SAKRA, SAKRA!!!
„No nic, jen ti chci říct, jak moc tě miluju." Řekne ironicky. Už jsem myslel, že to bude pravda.
„Heh, to je fajn." Zase se zasměju. Měl bych s tím přestat.
„Cos jim řekl?!?" Dívala se na mě jak na vraha.
„Já?!? Nic jen... Když jsem to říkal Kimovi, byl nahoře Nino a ten to řekl Maxovi. Ale přísahám, nikdo jiný to neví!" Zdvihnul jsem dva prsty, trochu třesoucí se strachem.
„Kdo co neví?!?!" Objevila se za Marinette Alya. V tu chvíli jsem stuhl strachem. Něco pokazím a bude po mě.
„Nic... Jen že jsem včera to listí dělala celé za něj a kdyby to věděla učitelka, dala by nám oboum za pět..." Vymluvila se Marinette a pustila mě ze sevření. Zřejmě jí na to Alya skočila...
„Kvůli tomu přeci Adriena nemusíš škrtit!" Chytla Alya Marinette za ruku a táhla jí k Julece a Rose. Pak jsem šel tedy za Ninem, Maxem a Kimem.
„Nápadnější jste být nemohli, fakt!" Řekl jsem a radši se už o tomhle tématu přestal bavit.

°Marinette°

Naštval mě a jak! Rovnou může jít na Eifellovku a rozkřiknout to po celé Paříži, lepit plakáty se mnou a na nich nápis: Tato dívka je Kouzelná Beruška a bůhví co ještě...
„Měli bychom jít na dopolední program." Řekla Juleka a mi tedy šli k chatce učitelky, opět. Už tam byli skoro všichni, kromě Adriena a jeho tří spojenců.
„Marinette, buď tak hodná a najdi Adriena a ostatní kluky." Řekla mi učitelka. Super, lepší úkol mi dát nemohla. Běžela jsem k jejich chatce. Zaklepala jsem a Max mi otevřel dveře. Byl docela překvapený.
„Rozpis dne vám nic neříká?!? Četli jste si ho vůbec?!?" Dala jsem si ruce na prsa a čekala na ně. Těm to ale trvalo...
„No konečně!" Řekla jsem snad po sto minutách čekání. Pak jsem se i s nimi vydala rychlochůzí k chatce učitelky.
„Dnes půjdeme do lesa a budeme sbírat odpadky a ostatní nečistoty z místního lesa. Rozdělím vás do čtveřic a jedné pětice. 1. Juleka, Rose, Alya a Nathanael, 2. Chloé, Sabrina, Ivan a Myléne a 3. skupina Marinette, Adrien, Max, Kim a Nino. Tak, můžete si jít pro sběrací kleště, rukavice a do skupiny jeden pytel. Ivanova skupina bude na levé straně lesa, Nathanielova uprostřed a Marinettina zase na pravé straně. Tak, do práce!" Zase jsem s Adrienem?!?! Určitě tu učitelku Adrien podplatil, protože to jinak nemůže být možné...
„Tak pojď, Marinette. Vzal jsem ti rukavice a ty kleště." Podal mi všechno Adrien. Pak i s Kimem, Maxem a Ninem jsem se vydala do toho lese.
„Nikdy bych to do Marinette neřekl. Vždyť ona a Beruška... Marinette je nešika a Beruška je... Jak to jen říct. Beruška je prostě skvělá". Šeptal si trochu nahlas Kim s Maxem.
„Za to Kocour je nešika a Adrien je... Blbec". Řekla jsem a zasmála se. Kim s Maxem se zasmáli taky, ale když uviděli Adrienův obličej, radši zmlkli.
„Já to prostě pořád nechápu. Byl jsem hráč jen kvůli tobě a tys mě pak jako Beruška zachránila. To je prostě paradox." Divil se Max. Kim jen přikyvoval a Adrien se plácal do obličeje.
„Když jsem byl Bublina, Marinette si na té párty užívala, ale jak mě teda mohla zachránit? To fakt nechápu..." Řekl Nino. Tak tohle bude super program, vážně...

Další nudný díl... Ale musím vám říct, je docela zábavné plácat do těch kapitol absolutní nesmysli. A i mě to takhle baví😁☺
Tuhle část bych chtěla věnovat Pupking_, nedočkavému Adrienovi😂😂

🐱Nell🐞

Sorry Alya...[DOKONČENO]Kde žijí příběhy. Začni objevovat