naeun pov*
aku tak tahu lha dah kenapa mamat tu.nak kata gila macam tak logik.duduk pulak kelas depan.haish sayang betul.handsome jer tapi otak ke laut.
kalau ya pun nak usyar aku tu jangan lah over sangat.tak over ke kalau time hujan pakai payung?kalau payung biasa tu nak lha jugak aku tampak leleh.ni payung besar yang orang selalu guna kat pasar lambak.tak ke gila tu?
aku taulha aku ni kurus.time rehat ada jer berkotak-kotak piza sampai.ui mana larat perut aku nak menelan semua tu?apa dia ingat aku buat majlis makan makan kat sekolah ke?taubat aku.
end pov*setelah penat duk mengeluh tak sudah,naeun bangun dari tempat duduknya,naeun buka pintu kelas untuk keluar.ahaish ni yang tak berapa suka.kawan kawan lelaki itu pulak yang dia berdepan.
"buat apa tu naeun?"tanya eunwoo lembut
"menari kuda kepang.tak nampak tengah menari ni"jawab naeun senafas.dah nampak masih nak tanya.tak usahlah beramah mesra sangat.wajah beku ditayang.kaca matanya dibetulkan.
"mingyu nak kami hantar awak pulang"beritahu joshua.apa reaksi naeun.terkejut,terharu?takdenya.wajah beku jugak yang ditayang
"tak perlu.saya boleh balik sendiri."naeun beredar.dia melangkah pergi dari kumpulan lelaki itu.
"itu kan yang si mingyu kena goda?"tanya jimin
"ya"angguk yang lain
"cantik"sepatah eunwoo.
"what?"serentak mereka.
"apa?tak pekak lagi kan?"eunwoo masukkan tangannya ke poket seluar sebelum melangkah pergi.skip>>
naeun berhenti.shit.waktu ni pulak lha lelaki samseng semua ni nak bertapa kat sini.sayang sungguh sayang.baru nak melangkah pergi,tangannya ditahan.naeun terkaku.gagap.
"hi sweetie."tegur salah seorang
baru sekarang naeun menyesal tolak ajakan lelaki-lelaki tadi.kalau ikut diorang memanglha zina mata asyik tenung muka tampan tu jer.sape lagi.bukan semua ke lalaki itu tadi handsome tahap tak ingat.zina mata oi.
"lepaskan perempuan tu"naeun tercari superman mana pulak yang datang tolong dia ni?sesat negara ke?matanya mengecil mencari seraut wajah tu.mingyu!so nak buat apa ni?jerit help me help me?tak payah.
"mingyu!tolong saya!"jerit naeun.karang dia ingatnya aku beramah mesra dengan abang besar ni memang nangis tak sudah dia.
tapi sayang.bukan mingyu yang menumbuk tapi dia yang ditumbuk.ternganga naeun.
"lari lari"sekumpulan abng besar tadi hilang.lari naeun ke arah mingyu.oh shit.bibir lelaki itu disirami darah pekat.dipangku kepala lelaki itu dipahanya yang berbalut stoking.beg nya dibuka.sapu tangan dicapai.dilap darah pekat tu.
"naeun"mingyu nenyapa
"ya?awak jangan bising dulu."naeun kusyuk letak pelekat di bibir lelaki itu.
"lets be friend?"mata naeun galak membalas pandangan lelaki itu sebelum dia tersenyum manis.
"ok and thank for help.really appreciate it^^"tbc
YOU ARE READING
this love(naeun x mingyu)
Fanfictionkerana dicabar untuk mrmenagi hati si gadis nerd,mingyu menerima cabaran kwan kawannya untuk membuatkan naeun jatuh cinta dengan kingka sekolah itu.naeun tewas bila dia mulai mencintai lelaki itu namun sayang.itulah dtik memalukannya.dia dimalukan d...