Kaçış

0 0 0
                                    

...Bir anda o şey önlerine çıktı çığlık çığlığa kaçmaya başladılar fakat o hiçbirşey yapmıyordu durdular sonra bir anda kayboldu sonra sakinlediler sonra arkalarını dönüp arabaya doğru yüreyeceklerdiki o şey arkalarındaysı hepsi tel eliğle boğazlarından tutup uçmaya başladı o şeyin elinden kurtulmak çok zordu sonra duygu güldü ve şemsiyeyi çıkardı iki kere salladı ve kumaşlar düştü kılıç halini aldı.O şeyi kılıöla kesiyor gakat hiç birşey olnuyordu kılıç içinden geçiyordu kafasını sağa doğru çevirdiğinde o şeyin bir kaşbi oldupunu gördü kalmıne kılıcı batırabilirdi ama kalbi koruyan bir kemik parçası vardı ufak bir delikten kalbe ulaşabilirdi sonra ruju çıkarttı kapağını açtı ve incecik bir iğne vardı fakat sıradan bir iğne değil ucu kızgın alevle kaplıydı onu canvarın kalbine batırdı canavar avıdan onları yere doğru bıraktı fakat çok yüksekten çok hızlı bir biçimde düşüyorlardı deniz bağıdı çantaların 3 deyince iplerini çekinnn!!!  Beni duydunuz mu hey herkez EVET! Diye bağıdı deniz 1 2 3 dedi ve ipleri çektiler paraşüt açıldı fakat selimin paraşütü bozuktu selim yardım istedi duygu selime doğru gitmdye çalışıyordu selimi tuttu ve bendee die bağıdı herkezinki tamam mı? Ordan emre hayırr biri bana yardım etian benim çantam yok!!! Deniz olduğun herde kalnaya çalış seni tutucam deniz zorluklarla emreyi tuttu ve sakince yere indiler saat sabahın 7 si idi bir gecede bunlar olacaksa 3 ay için çok korkuyorlardı düştükleri yer tanıdık gelmiyordu emre konumumuza bakacağın durun dedi evden 5 km uzaktayız dedi selim çok yorulduk ama dedi ve ceplerini kontrol etti yürüyün bir yemek yiyelim bari dedi.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 05, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Korkunç GeziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin