Duman gizemi çözülüyor mu???

3 1 0
                                    

Ve gördüğü şey beyaz elbiseli bir şeydi duygu samara gib ona benzemiyormu derken kafasının saçla örtülü olmadığını hatta kafasının hiç olmadığını beyas elbisenin üstünde kan lekelerinin olduğunu gördü selim katıldı şimdi ne olacak korkunç elleri titriyor yüzü bembeyaz olmuştu hava normalden çok daha sıcaktı deniz titreyen sesiyle buraya geliyorr dedi bir anda herkez aşağıya baktı kısa süre sonra kapıya vurmaya başladı tıklatırcasına değildi.Alacaklı gibi kapıya vurmaya başladı.Korkuyorduk sonumuz mu gelmişti? 4 dost ne yapacaklarını bilmiyorlardı sonra duygu bir anda denize baktı deniz duygunun gözlerinden planı anlamıştı çünkü onların özel bir sırları vardı ve artık bunu emre ile selime anlatma vakti gelmişti duygu bir anda tavandaki çiviye tekme attı ve bir kapı açıldu emre ve seim şoktalardı herşeyi unutmul aval avla bakıyorlardı kıslar onları takip etmeleri gerektiğini söyledi aydınlık bir odaya girdiler normal değildi deniz rafları işaret ederek bakın dedi fakat raflarda sadece makyaj malzemeleri ayakkabı çanta ayna vb. şeyler vardı bunların bir anlamı yoktu taki duygunun aynayı alıp açana kadar ayna açılınca içinden bıçak bumeranglar çıkmıştı selim şaşkınlıkla kendi bir tane ayna alıp denedi içindedi bumerangı duvara attı bumerang duvarda çok derin bir yarık açmıştı hayranlıkla diğerleirni merak ediyordu bunlar büyüleyici ve akıllıcaydı......

Korkunç GeziHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin