25|

148 12 3
                                    




Jai


Ik zie Dioni staren en volg zijn blik. Bij de deur staat hij. Samuel. De jongen die al mijn problemen heeft veroorzaakt. Dioni blijft hem aanstaren en hij staat er maar een beetje ongemakkelijk bij. 'Hoi.' Zegt Sam dan. 'Hi.' Zeggen ik en Dioni. Samuel kijkt daarna naar Patricia. 'Sorry.' 'Geeft niks.' Zegt ze met een zucht. ' Maar ik vond het echt niet leuk. En ik ben nog steeds duizelig.' Hij knikt en dan staat Patricia op. 'Gaan we?' Ik knik en Dioni kijkt nog een beetje boos naar Samuel. 'Dioni we gaan.' Hij knikt en loopt met ons mee naar de deur. Ik doe de deur open en draai me om. ' Waar is Dioni?' We lopen naar de woonkamer. 'Wij hebben je geholpen. Je hebt iemand vermoord. Je eigen vader nog wel! En daar hebben wij de schuld van gekregen! We werden uit school gestuurd. Mijn ouders willen me niet meer zien, zelfs nu niet.  Ik heb 1 jaar lang in een k*t verlaten huis gewoond, samen met Jai.' En hij wijst naar mij. 'S-sorry ik heb er echt spijt va..' 'Het is al laat Samuel. Niemand weet dat jij het bent gedaan.' Hij kijkt even naar Gaya die bang opstaat van de bank. 'S-Samuel? Is dit waar?' Vraagt ze huilend. 'Veel succes Samuel.' Zegt hij en draait zich om. Hij loopt naar de achterdeur en gaat weg. Wij blijven daar nog even staan, kijken elkaar aan en rennen weg. Als we buiten zijn zie ik dat Dioni al in de auto zit en ongeduldig op het stuur tikt.

The man in the black ft. Dioni Jurado-GomezWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu