■
■
■
Patricia
■
■
■De bel gaat. Wie zou dat zijn om.. ZEVEN UUR ?!? Ik zucht en loop naar beneden. Pff wat is het toch koud hier beneden. Ik wrijf met mijn handen over mijn armen en loop naar de deur. Ik doe de deur open en 'POLITIE' 'huh wow Wat?' 'Aan de kant mevrouw.' 'Oh wow wat is er aan de hand?' Ze zeggen niks en lopen naar boven. Ik wacht ongeduldig bij de deur bij twee andere politieagenten. De andere vier agenten komen naar beneden met Jai en Dioni. Ze hebben nog hun pyjama aan en zijn half aan het slapen waardoor ze bijna van de trap vallen. 'Dankuwel mevrouw, een fijne dag verder.' En ze doen de deur dicht. WATTEFACK?!? Ik doe de deur snel open en zie dat een agent al naar de deur liep. 'U moet eigenlijk wel mee, dus loopt u maar mee.' En hij trekt aan mijn arm. ' Ik kan zelf wel lopen hoor!'
We zitten in de auto. 'Bij maatschappijkunde heb ik geleerd dat een verdachte bepaalde rechten heeft. Een van die rechten is om te weten waar hij verdacht van wordt. DUS ZEG NOU GEWOON WAAR IK VERDACHT VAN WORD WANT IK WORD GEK HIER!' Geen antwoord. Ene diepe zucht verlaat mijn mond en Dioni kijkt me aan alsof ik dom ben. Gaat dit nog steeds over de vader van Samuel? HEEFT SAMUEL ONS AANGEGEVEN BIJ DE POLITIE ? HIJ GAAT ERAAN!
Omdat ik zo verslaafd ben had ik mijn mobiel bij me toen ik naar beneden liep. Dus ik pak mijn mobiel en bel Samuel. 'What the fuck Pat? Ik wacht al heel lang op een telefoontje van jou maar het is nog f*king vroeg!' 'SAMUEK HEB JE GEDAAN WAT IK DENK DAT JE GEDAAN HEBT?!?!' Dioni en Jai kijken me met grote ogen aan en de politieagenten lachen alleen maar zacht. 'Hoe moet ik nou weten wat jij op dit moment denkt?' 'Samuel speel niet met me want ik vind het niet grappig hoor.' 'Oh my God ga je nog zeggen wat er is? Anders ga ik slapen hoor!' 'JE HEBT HUN AANGEGEVEN BIJ DE POLITIE!' ' Wat? Nee Patricia dat heb ik echt niet gedaan je moet me geloven!' 'Samuel ik ken je lang genoeg hoor. Waarom zou je het niet doen?' ............. ' SAMUEL!' 'Patricia why the fuck staan er politie auto's voor mijn huis?' Ik kijk naar buiten en zie dat we bij Sam zijn. 'Omg...' 'Patricia het is niet grappig. ' 'DENK JE DAT IK HET WEL GRAPPIG VIND KLOOTZAK?!' Ik hang op. Samuel heeft het niet gedaan. Wie dan wel?
JE LEEST
The man in the black ft. Dioni Jurado-Gomez
FanfictionEen mysterieuze man. Altijd zwarte kleren aan. Altijd in de problemen. Altijd serieus. Altijd alleen. Dioni Jurado-Gomez