Eiri

17 4 0
                                    

După ce am verificat dacă totul este bine, tactica mea de a evita o anume persoana care m-a transformat într-o adolescenta la pubertate, plina de hormoni, a dat roade doar pana la amiaza.
Nici bine nu am ajuns la intrarea în facultate căci doua brațe bine lucrate și un parfum pe care l-ai recunoaște si - somn, m-au cuprins pe la spate.
-Se pare căci cineva a uitat sa îmi dea mesaj aseară, am auzit vocea senzuala direct pe pielea mea din spatele urechii.
Buzele sale fierbinți mi-au prins lobul pe care l-ai muscat ușor, l-am strâns intre dinți mai tare, facandu - sa scot un sunet de durere.
-Au, mă doare, ce te-ai apucat? Îi spun nervoasa.
Acesta mă răsucit brusc și și-a înfipt ochii de culoarea cerului în mine.
Se pare ca cine nu este în toane bune. Totul la el înseamnă senzualitate, pericol și dominație.
Se apropie prea mult, și tocmai atunci intra Gabriela populara facultăți.
Nu pot sa spun caci este urâtă fiindcă dacă m-ar auzi cum o alint sigur nu îi va conveni iar eu va trebui sa fac ture mai dese, la domnul director care este mult prea tânăr pentru acest post, însă în fine nu ăsta contează.

-Ce cauți aici? Il intreb ironica pe Hyoga.
-Am venit sa studiez, rânji el.
-Da? Și pe cine anume? Spun senzual el înghițind în sec.
-Nu venim sa ne pregătim pentru viitor?
-Hmmm. .. Cine este ironica și cam tupeista. O combinație prea fatala cu o așa înălțime mica, spune și rade arogant.
-Eu pitica? Cred ca ai văzut prea multe desene animate în special cu Alba-ca-Zapada,  îi răspund cu mult tupeu.
-Însă era varianta porno, și aceea chiar mi-a plăcut, ce pot sa zic.
Ratiunea îmi dispare în momentul 8n care buzele sale le apasă pe ale mele începând dansul pasiunii.
Sânii mi se umfla de dorința și intre coapse ard deja dreptul.
Ma ridica în brațe și îmi încoace picioarele în jurul lui precum o liana.

Rad când văd idioții de pe youtube cum încearcă sa spună ca extratereștrii trăiesc și rad și mai tare când Julian spune : extratereștrii se încorporează în corporatiunile oamenilor.
Doamne ferește apară și păzește de prosti.
-Eiri, vorbi fratele meu ... mda va întrebați de ce nu am vorbit de el, fiindcă pur și simplu el a ales iubita lui și apoi familia noastră,  care era sânge din sângele nostru.
Și când a aflat ca aceea curva care avea sa devină viitoarea "doamna Crystall" nu a proiectat copilul cu idiotul nostru ci cu șeful unei mafii.
Am ras cu lacrimi când el se bâlbâi la ea și îi spunea ca nu e adevărat,  iar ea îi spuse căci a frumos când el era pe post de banca și o tot înfundă de bani.
În acel moment iau tigaia și îi dau una în bostan aceasta căzând jos.
Și prea puțin îmi pasa dacă pierdea sarcina cu pestele ăla,  dacă venea și el îi mai dădeam încă o porție a la Eiri.
Stau și mă gândesc ce am făcut sa primesc o așa familie nebuna, însă iubitoare și serioasa.
-Eiri! Se aude vocea idiotului.
-Știu,  știu sa dau mai incet fiindcă Îți violează auzul, tip din camera.
Cobor plictisita de la atâția "inteligenti" îmbrăcată într-un corset negru deasupra buricului împreună cu niște pantaloni mici pe post de chiloței,  și nelipsitul meu cardigan tot negru, și când sa ajung la ultima treapta primesc un mesaj și în acel moment cad în fund iar telefonul meu patinează mirific sub șifonier.
Schelacai ca un caine împușcat de soarta zi în acel moment vine tembel care când mă văzu se repezi sa mă ajute însă cum și el era retard mai rău ca mine, alune pe telu meu și căzu și el .
Și atunci nu am mai rezistat și am ras ca o nebuna ieșită din examenul pentru diploma de "cea mai dilie persoana".
-De ce razi ca vaca în loc sa mă ajuți? Spuse Aude răutăcios.
-Fiindcă ești un prost mai mare decât varul Ethan care a căzut de la etajul 6 spunând ca el este Aurel Vlaicu. Și ști ce a spus și ce a făcut când a venit salvarea?
-Lumineaza-ma isteață mica, zâmbi el.
El ridica mana și spuse : Stați liniștiți,  nu am nimic și atunci căzu cu bostan în noroi.
-Mă întreb cum de avem atâtea specimene în familie spun și dând din umăr indiferenta, însă sunt pe cale sa izbucnesc din nou în ras.
-Îmi este foame îi spun și el se uita la mine ca la cai verzi pe pereți.
-Scrie cumva pe mine șef bucătar?  Ridica din sprâncene.
-Dar dobitoc,  idiot, cretin, misogin, cunoști aceste sinonime pentru băieții ca tine? Îi spun cu răceală.
-Sis, chiar îmi pare rău,  însă eram mult prea fericit ca sa gândesc .
-De fapt dacă stau sa mă gândesc mai bine tu chiar ești prost din naștere și nu e o constatare ci este un adevăr.
Se ridica și veni cu pași repezi la mine, eu fugind mâncând pământul.
-Treci incoace vierme mic, țipă el însă eu îi scot limba și arat degețelul magic.
-Așa deci spuse și se opri în fata scărilor,  deci nu te superi dacă aduc o fata aici nu?
-Auto și pe ma'ta căci nu mă interesează.
-Ce ai cu mama ca e bătrână și bolnava.
-Moarta!
-Ce moarta?
-E moartă!
-Cine?
-Mă'ta prostule!
-Dar e și ma'ta,  țipă la mine.
-Nu semeni cu mine și nici cu ea, ai fost făcut la bautura sau jocurile de noroc.
Ori a venit tata de la schimbul trei și te-ai proiectat atât de obosit nesuferitule.
-Deci nu te superi dacă vin cu ea nu?
-Marș! Duete după Elogiat și vezi ca te cheamă.
-Dacă tot te duci la cimitir fa o oprire și la MadalinaSAM Manopera și intreab-o dacă îi mai este dor de mine.
-Ce minte bolnava ai, Doamne ferește!
-Nu ai plecat spun și ies din camera, în cap cu un topor plin de sânge și în mana dreapta cu dry cocker.
-Gata, pa ne vedem mai încolo.
-Poți sa stai la mătușa Elizabeth și la vrăjitoarele ei -Nu te teme mai bine dorm cu gândacii și joc poker cu șobolanii decât sa mă duc la relicvele alea îngâmfate.
Spuse și pleca eu ducandu-ma sa citesc o carte sau sa mă uit la un film.
La filmele horor rad cu lacrimi ceea ce este ciudat adică în loc sa te speri și sa plângi eu rad ca idioata ce sa mai zic.
La cele romantice adorm subtil ca un prunc, la polițiste ascult muzica populara, unele manele și muzica din anii 90' preferata mea.
La cele cu acțiune mă uit la noaptea târziu sau la idioții după youtube.
Așa ca cel mai bine este sa mă pun la nani

Eiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum