Am fost instiintat caci Camus, fiindca tata pentru mine numai exista de cand m-a invinovatit de moartea mamei, se va logodi cu o domnisoara mai tanara ca el.
Saraca fata chiar imi este mila pentru ea, adica sa isi piarda tineretea pentru un bosorg inghetat ca el?!.
Inca ma gandesc la Eiri, este atat de frumoasa, dulce si inocenta incat ma face sa gem de placere numai cand ii aud glusul de ciocarlie.
Seara veni iar eu fiind trist... inca imi este dor de mama... un cuvant care mi-a uns sufletul in toti acesti ani, si in timp am invatat ca nimic nu este gratuit in lumea care o traim.
Ajuns acolo, il vad pe Camus la brat cu iubita mea Eiri?
Ma frec la ochi sperand sa nu fie adevarat insa cum era curios m-am indreptat spre cei doi iar cand ma vazut pur si simplu a inlemnit.
Daca doamna Marta i-a dat mana nepoatei sale lui Camy, atunci clar trebuie sa fac ceva ca relatia celor doi sa nu existe.
Si cum tot spunea el ca ii pare bine de noua lui "achizitie" acesta s-a suparat si s-a descaltat ea fugind pe covorul rosu iar eu si Camus ne uitam ca prosti la ea cum fuge.
S-a terminat mai repede decat am crezut si uite asa cand am ajuns acasa m-am indreptat spre patul meu cel moale si bun venit lumea viselor.
Insa cum dimineata ne strica visele adica mai mult pe ale mele ma gandesc cum sa fac cavEiri sa nu stea cu Camus.
Pff greu de gandit un asemenea plan, insa am aflat caci Saori este verioara dulce cu viitoarea mea sotie care nu a fost sa fie inca.
Ii dau un telefon si aud niste gemete, hmmm inca se tin de nebunii si la acesti ani.
Conversatie telefonica :
Trrrr.... Trrrr...
-Alo? Se auzi vocea lui Saori.
-Cine mortii masii esti mã?
-Buna Saori, sunt Cynus Hyoga fost co-protectorul tau, mai stii faza cu Popa cu sanctuarul si templul nu?
-Si ce datoriile mele de stat vrei de la viata mea?
-Pai, ma intrebam daca poti vorbi cu Eiri, verisoara ta, sa ii spui sa nu se marite cu Camus te rog.
-Bai pula beata, pe hapciupalitica aia trebuie sa o reasez in pagina ca sa pot vorbi cu ea, si daca e proasta ca matusa Marta, ai belit pula cu simt de raspundere.
-Iubito, inchide telefonul si treci in pat, mi s-a sculat ala mare, si are chef de joaca.
-Ia-l pe Hyoga si dati-va la muie incontinuu fiindca si asa nu aveti ce face.
-Eu Seiya de pegasus, nu ma fut cu un baiat...Si mai ales din fosta echipa.
-Si de ce mortii matii nu te-ai fute cu mine mãã?!
-Stiu sa va dau la muie mai bine decat va dat Camus sau Milo ori Popa pulii mele.
-Deci maine la ora 10 sa te vad in fata vilei noastre daca vrei o muie Hyoga bine?
-Deci la 10 ramane! Bine acolo voi veni.
-Pa
-Pa.
Si in acel moment veni, limuzina mea bleu care ma ducea la resedinta lui Camy.
Este greu de crezut caci un bulangiu ca el, de fapt fost bulangiu actul logodit spun si fac spune la gura numai cand ma gandesc caci lebada mea este acolo cu mumia de Camus.
Cand soferul opreste,ma dau jos elegant, si pasesc pe aleea impodobita cu flori pana cand ii aud glasul ciocarliei mele.
-Am zis nu! Spuse Eiri, iar Camus era in spatele ei si privea in alta parte.
-Si ma rog de ce nu? Scumpa mea viitoare sotie?! Ii vorbi Camus nervos la culme.
-Cum sa imi afisez eu dragalesenia mea in fata unor mumii?
-Adica, speram sa am parte de bunaciuni si nu de cadravre abulante ca Marta, Dl Jones sau mai stiu eu alti actorii ai epocii de piatra.
-Vin si fostii mei prieteni, camarazi de arme deci bucura-te caci nu vei fi singura.
-Daca nu vine mata vin degeaba.
-Ce ai cu mama mea? Ce ti-a facut biata?
-Dava-as la muie tie si neamului tau de ... de ... idioti care cara conserve galbene de pesti cu ei.
Si dupa ce am ascultat minunata lor "love story" m-am retras inapoi in limuzina unde era liniste si pace.
M-am intors acasa si directia a fost patul meu cel pufos.
CITEȘTI
Eiri
Humor"Draga mea nepoata, este timpul sa te măriți, țipă nebuna." "As dori sa văd mirele și sper căci ai ales o prospătură și nu un cadavru umblator la fel ca tine, îi spun cu un ras răutăcios. " "Este foarte sexy, ai sa vezi și sa nu crezi" Și în acel...