E dimineață, știu asta pentru ca razele soarelui se strecoară ușor pe geam încercând sa ajungă la pat, unde îmi îmbrățișează timid pielea fina oferindu-i stalucirea dimineții.
Azi 3 se luni și trebuie sa mă văd cu mumia de matusi-mea care vrea neapărat mai bine spus este turbata ca măcar una dintre nepoatele sale sa devină o viitoare contesa.
Mdaa... ete de asta numai dormeam eu noaptea, stăteam și mă gândeam cine oare va vrea sa aibă o viață minunata alături de o bunaciuni așa ca mine.
Si cum azi este luni, cea mai oribila zi din viata unui adolescent 3ste scoala ori liceul iar pentru mine este baba nebuna sarita dupa fix in pix.
Oficial imi vine sa ma dau cu capul de tori peretii dar asta este viata uneori prea curva pentru a primi si diploma promisa.Ma ridic usor in fund, rezemandu-ma de spatarul patului amintindu-mi de chibritul umblator numit Hyoga.
Ce nume ciudat mai are si acest baiat, si Cygnus? Cine pana mea de masina a auxit un asa nume ciudat.
Insa trebuie sa recunosc arata demwntial baiatul.Ma intreb daca o fi gay? Iar sta mai bine spun si incep sa chicotesc.
-Oh... de ce? Exclam exasperata incercand sa ma taresc pana la baie.
Pun mana pe clanta rece a usii si ma trece un frig de toata frumusetea.
-Arat de zici ca am venit de la moarga. Totusi trebuie sa recunosc nu am primit nicio garantie ca voi fi intreaga la cap, pe asta au uitat sa imi spuna sau poate nu i-a dus capul nici pe ei.Trecand peste acest moment parul meu blond precum spicul graului si lung ma fac sa ma gandesc la o noua coafura, scap de hainele murdare fiindca se vede ca si transpiratia dormea pe haine si uite asa cum ma vedeti nu ma dau pe cinci baietii măă...
Si da... daca nu cant sau dansez ceva popular inseamna caci sunt un om normal fara defecte ascunse.
Cum am terminat dusul ma opresc din nou in fata oglinzi si incep sa ma gandesc la o coafura foarte frumoasa si complicata.
Stiu caci la ora asta trebuia sa fiu in taxiu si ajunsa la restaorantul familiei Aquarius insa mnaa... sunt mai smechera si vreau sa o bag pe babă in boală.
Ma duceam spre dressing cand deodata ma suna si Gică telefonul meu, sau spartphon-ul.
Ma duc lenesa si cand vad un numar necunoscut il deschid si vorbesc :
"-Alo?"
"-Buna ziua, domnisoara Eiri, sunt eu Edgar soferul domnului Camus... am venit sa va iau"
"-Atat de devreme? Sa sara dracii coarda pe melodia lui Madona de m-am imbracat!!??"
"-Poftiti? Ati spus ceva domnisoara?" Spuse uitucul ala.
"-Nu desigur, vin imediat" adica peste 3 ore jumate.
Dupa ce mi-am pus o rochie rosie si niste pantofi mai inalti decat mine, imi iau plicul negru, pe Gica si go to party.Si cemai petrecere, dar sa vedeti ce intrare mortala imi fac, spun si rad in sinea mea.
Ajunsa in fata restaorantului soferul imi deschide galant usa masinii si la fel face si cu usa care... se vdea ca era antica si la uj asemenea hotel de 6 stele sa stai fara usi este ceva .
Si cum merg ce merg ma impiedic si ma lovesc automat de un idiot la fel de impiedicat ca mine.
Cand ma uit sa vad cine este norocul pentru as vrea sa il "alint" ma uit si vad un barbat cu parul lung si de un albastru-tucoaz inchis.
Daca cu el trebuie sa ma marit atunci ma mai gandesc insa daca vine baba la mine cu vreo fosila de la Antipa e clar... si ea va muri conservanta tot acolo.
-Buna ziua, imi cer scuze pentru acest accident imi spune studiindu-ma cu atentie.
-Nu este nicio problema domnule...
-Camus. Aquarius Camus.
-Am inteles.
"Deci toti tipii draguti au nume retarde... nu ma asteptam la asa ceva insa mnaa..."
Ma prezinta familiei sale, si intr-un colt vad un barbat blond cu ochii de culoarea ghetii care cand ma vede vine spre mine si imi zambeste dulce .
Daca se mai uita asa ... voi da in diabet mai devreme decat ma asteptam.
Camus se ridica de pe scaun si spuse :
-Liniste va rog, v-am adunat aici sa vorbim despre viitoarea mea nunta impreuna cu domnisoara Eiri Crystall.
Si toata lumea zambea si aplauda eu uitandu-ma pe perenti in speranta ca el sa taca si eu sa plec naiba mai repede de aici.
-Ii multumesc doamnei Marta Vladimir pentru mana preafrumoasei sale nepoate.
Si fiului meu Hyoga care de acum incolo va locui cu mine si viitoarea mea sotie.
Si atunci mi-a sarit piticul
-Ma scuzati insa eu nu doresc sa ma marit, spun si toata lumea exclama mirata de ceea ce am spus.
-Nu ma intelegeti gresit insa eu iubesc libertatea si nu suport arogantii spun sii ii privesc pe cei doi barbati care se uitau mirati la mine.
-Stiu dle Camus caci baba pardon matusa mea a vorbit despre toate cele insa daca eu nu va pot iubi asta e viata... merge mai departe spun si plec de acolo baba tipand dupa mine sa vin inapoi iar eu ma d3scalt si fug de acolo.
Cei doi au ramas fara cuvinte si se pare caci tot eu am distrus petrecerea. Mai bine oricum nu imi placea deloc.
Ajunsa acasa ma imbrac in pijamalele mele pufoase si go to sleep.
CITEȘTI
Eiri
Humor"Draga mea nepoata, este timpul sa te măriți, țipă nebuna." "As dori sa văd mirele și sper căci ai ales o prospătură și nu un cadavru umblator la fel ca tine, îi spun cu un ras răutăcios. " "Este foarte sexy, ai sa vezi și sa nu crezi" Și în acel...