Domnul Xander

9 4 0
                                    

La cei 90 de ani ai mei, astăzi împliniți mă gândeam la o petrecere fabuloasa alături de prietenii mei.
Și cum stăteam eu și mă gândeam. .. în minte îmi apăru Marta care îmi zâmbea din toată inima cu aceea placa dentara.
Încă de când am vazut-o mi-am dat seama căci cu ea îmi doresc sa fiu... și de ăsta vreau sa fac petrecerea ca sa o cer de soție.
Am avut 7 neveste care au murit înaintea mea, toate spunând căci eu sunt " nemuritor" însă când ai bani, mergi oriunde iti vrea inima.
La Skype am fost cu Hyoga strănepoți meu, care este moartea femeilor la fel cum eram și eu în tinerețe.
Copii am avut însă ori au plecat și m-au abandonat fiindcă nu mi-am făcut testamentul și ăsta i-a deranjat enorm, și alți au murit.
Țin minte, căci mama lui Hyoga pe care o chema Natashia era exact ca el, frumoasa, buna,  și o mare luptătoare pentru telurile sale.
Însă de când a plecat o expediție împreună cu fiul sau, care cei doi erau pe o corabie, aceasta s-a lovit nava începând sa se scufunde.
Pe pitic la salvat însă ea când a vrut sa plece catargul a căzut pe ea și cam asta a fost cu sărmana mea copila.
Despre ginerele meu nu este mai nimic de spus, Camus o iubea pe copila mea dar și pe fiul sau, așa căci după ce a aflat de moartea logodnicei sale, a turbat de nervi și a dat vine pe săracul băiat.
I-am tot explicat lui Camus ca nu Hyoga era de vina, ci a fost un accident nefericit, însă el fiind rănit ura pe care o avea m-a impresionat.
Tot îi reproșa faptul ca ... Dacă era puternic o salva și nu se ajungea la așa ceva .
După acel incident el s-a înrolat într-o cavalerie de 12 metri și și-a lăsat familia dar și trecutul în spate.
Acum după ce a terminat cu cavalerii mul și-a găsit pe altcineva, o fata care semăna cu fiica mea, însă nimeni nu o putea sa o înlocuiască.
Natalie împreună cu Camus au trecut pe la mine, în speranța că Hyoga sa uite ceea ce a făcut tatăl sau, însă când la văzut trist și abandonat nu ginerele meu s-a dus la el și noua lui iubita.
Din câte am aflat ea era inebuni ta după copii, și atunci mi-am dat seama de ce Camus a ales-o. .. mai mult pentru fiul sau ... însă ceea ce a făcut Hyoga ne-am uimit pe toți.
-Mă scuzați doamna, însă nu cred ca este problema dvs sa aflați despre mine.
Din moment ce domnul Camus m-a tot învinovățit pentru moartea ființei care mi-a dat naștere va rog frumos sa plecați după proiectate mea.

Atunci veni și Camus însă l-am oprit spunandu-i :
-Dacă ai venit sa îl cerți pentru comportamentul sau mai bine ne-am face un bine și ai pleca departe .
Nu mai ai dreptul la acest copil nevinovat așa ca drum bun.
Supărat la culme Camus își lua iubita și pleca însă nu înainte de ai spune băiatului :
-Fii barbat! Uite-o!  Și așa va fi mult mai ușor pentru tine.
-Tu ai făcut ăsta cu noi, însă eu nu pot și te rog sa pleci străine îi spuse cu racla și indiferenta.

Eiri Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum