Part 35 - gauč

75 3 0
                                    

Ráno jsem se probudila celá nahá v Kryštofově obětí. Bylo to zvláštní, ale i přes to, že jsme včera prožili to, co jsme prožili, jsem se teď trochu styděla. Když jsem se snažila vyprostit se z jeho náručí, abych si šla pro tričko, on si mě ještě více přitáhl k sobě.

„Kampak?"zeptal se mě.

„Pro tričko." odpověděla jsem mu upřímně.

„Zamítá se, takhle ti to sluší víc" řekl. Teda alespoň myslím, moc jsem mu nerozuměla, protože měl zabořenou hlavu v polštáři.

„Je tu ještě jeden problém" přiznala jsem se, „potřebuju na záchod."

Kryštof se rozespale zasmál a nakonec mě pustil. Sebrala jsem tričko z podlahy a protože už jsem fakt měla na mále, běžela jsem do koupelny. Kde jsem si pak oblékla i tričko. Zjistila jsem, že jsem si vzala Kryštofovo, ale to mi nijak nebránilo si začít čistit zuby. Když jsem vyšla z koupelny s kartáčkem v puse a Kryštofovým tričkem, které mi bylo tak po stehna, zamířila jsem do kuchyně a hledala něco, co bychom si mohli dát na snídani. Nic jsem nenašla, a protože jsem měla už plnou pusu rozpěněné pasty, zamířila jsem zpět do koupelny, kde už si čistil zuby i Kryštof. Bylo vtipné si vedle sebe čistit zuby. Musela jsem se tomu zasmát.

„To je moje tričko." začal Kryštof když jsme dokončili zubní hygienu.

„To teda není Kity." řekla jsem a odešla znovu do kuchyně, třeba tam teď něco najdu. Když jsem otevřela ledničku něčí ruce se mi obmotaly okolo pasu, následně mě zvedly a položily mě někam za sebe, od otevřených dvířek, do kterých se nyní koukal Kryštof a já jsem neměla šanci se tam dostat.

Po nějaké chvíli vytáhl mléko.

„To jsi tam tak dlouho hledal mléko?" neudržela jsem se a začala se smát.

Neodpověděl a šel ke skříňce, která ukrývala mnoho druhů cornflakes. Všechny je vytáhl a dal je na stůl. Cítím se jako ten nejšťastnější člověk na světě. Je to zvláštní, že mě dokáže potěšit jenom to, že mi někdo podá cornflakes a je tu se mnou.

„Co budeme dneska dělat?" zeptala jsem se po tom, co jsme dojedli.

„No,já vlastně ani nevím. Mám program na večer, ale teď nic nemám"řekl a zatvářil se smutně.

„Nekoukneme na nějakej film?" pokračovala jsem dál v otázkách.

„To bychom mohli," odpověděl a pak se na mě zadíval a pokračoval
„ale nejdřív se musíš převlíct, protože takhle být nemůžeš.Hrozně by jsi rozptylovala." dokončil naštvaně větu a potom se kouzelně usmál a šel ke mně jen proto, aby mi dal pusu na čelo.Byl normálně oblečený a tak, když se zvedal, přitála jsem si ho zpět za tričko a namířila jeho rty na ty mé. Náš polibek nebral konce, když v tom mi zazvonil mobil.

„Omlouvám se, můj princi, ale moje království mě volá." řekla jsem první věc, která mě napadla a vyběhla jsem nahoru do ložnice.

„Ano mami? Ahoj." řekla jsem radostně, jen co jsem hovor vzala. Co vám budu říkat. Byly to typický věty matek. Ty věty, které občas nesnášíte a občas milujete. Padlo tam: Jak se máte? Máte všechno? Jste v pořádku? Co děláte? Jaké máte plány? A další takové otázky.

„Tak ahoj mami, měj se pěkně." a ukončila jsem hovor, který zabral bezmála dvacet minut. Potom jsem se převlékla, ale jeho tričko jsem si nechala. A pak jsem ho šla hledat. Ležel na gauči v obývacím pokoji a díval se v televizi na nějaký seriál.Netrvalo dlouho a už jsem ležela vedle něj.

„Dusíš mě svými vlasy." řekl Kryštof a já nevěděla, co mám dělat, protože kdybych se posunula, spadla bych na zem. Ale stejně to zkusím. Asi jsem to dělat neměla. Vážně jsem spadla na zem.

„Zuzanko!Jsi v pořádku?" zeptal se vyděšeně Kryštof.

„ Ale jo, jsem." odpověděla jsem se smíchem a lehla si zpět vedle něj.

„Zuzi,dusíš mě svými vlasy." řekl znovu a já vážně nevěděla,co mám udělat. Stejně jsem se snažila posunout se ještě více ke kraji. Dřív než jsem ale měla možnost spadnout, tak mě Kryštof vzal za pas a naznačil mi, ať se otočím směrem k němu.Já to udělala a on se na mě díval jak na nadpřirozenou osobu.Připadalo mi to hrozně milý. Pramínek vlasů z mého obličeje mi dal za ucho, Potom mi dal pusu na čelo. Ruku, kterou mi upravoval vlasy mi pohladil tvář, pak mě vzal za bradu a přitáhl si mě k sobě. Pak mě políbil. Bylo to krásný. Nějak jsem to ale nevydržela a chtěla jsem víc. Jako včera večer. Proto jsem mu zabořila ruku pod tričko a osahávala jeho svaly. On ale nebyl pozadu a taky měl svojí ruku pod tričkem. Ale svaly asi neosahával. Náhle mě položil na záda a překročil mě. Pořád jsem měla ruce na jeho břišních svalech. Sundávala jsem mu tričko. . .

Nahoře je Zuza a Kryštof


Změna je životKde žijí příběhy. Začni objevovat