☀️Bölüm 4☀️

58 8 2
                                    

Pazar

Sabah kalktığımda hiç uykumu alamamışttım, pazar günlerinide sevmezdim . Yatakda yaklaşık yarım saat geçirdikten sonra karar verdim kalktım banyoya gittim , ellerimi ve yüzümü yıkayıp dişlerimi fırçaladım annem "kayvaltı hazır" diye bağırdı bende salondaki masaya geçtim pazar kahvaltılarını genelde tüm aile salonda yapardık. "Günaydın" munib ayı gibi bağırıp "Günmuşşş" dedi ve bebim biraz mutlu olan yüzüm asıldı annem demlikten çayı bardağa boşaltırken bir an dona kaldı babam ise tabağındaki sucuğu ağzına koyarken ölür ağzı açık bir şekilde kala kaldı ve aslında çok büyük bir tepki değildi bu Munib her pazar vede her pazar bu soğuk espirilerinden birini yapardı.

Daha sonra takmayıp tabağıma sucuk ve birkaç tane patates kızartması aldım kahvaltı anlayışım bundan oluşuyordu.
"Afiyet olsun" diyip tabağımı mutfağa götürdüm
Odama geçip gece aklıma takılan o pis bakışlı çocuğu ekine sormaya karar verdim . Telefonumda ekim rehberde bulup çağrı tuşuna basdım bir iki çalışdan sonra açtı
"Alo"
"Naber ekim"
"İyi işte yarınkı araştırma ödevini yapıyordum sen "
"Ya aslında sana bir soru sorcam yani bir olay anlatcam da musaitmisn"
"Tabiki hemen anlat"
Olayı anlatdıktan sonra ekim bir anda telefonuu suratıma kapatıp 5dakikaya ordayım diye mesaj attı normal di aslından.
Kapı çaldı "hoşgeldin ekim "
"Hoş bulduk leyla teyzem"
Odamın kapısını tekmeyle açıp seri bir haraketle tekrar kapattı ben hiç istifimi bozmadan kitabıma devam ederken elimden kitabı çekip aldı ve "şu olayı en başımdan anlatırmısn"
Olayı en başından anlattım bitince ekim "Ohaaaa okulun en popüler çocugu ve en yakışıklılarından kaç kız onunla takılmak için can atıyor sen biliyormusun "
"Ya çocuğu hatırladığım kadarıyla okulda hep başka başka kızlarla görmüşdüm vede çok tekin miş gibi gelmedi "
Tek kaşımı kaldırıp Ekim'e baktım neyi ima ettiğimi anlamış olacak ki yanii diyip dudaklarını büzdü .
"Ben sana aslında duygularımda samimi olabilirmi çokmu üzerine gitdim yani kalbini çok mu kırdım diye sorcaktım "
"Yaa aslında o tarz bir çocuktan beklenmez bence ,ne biliyim aşık olması vesayre amakim bilir belki gerçekten diğerleri tek gecelikti sen onun kalbinde yer ettin ,bilemeyiz ki Temmuz biraz onu izlemeliyiz yada hakkında daha fazla bilgi "

"Evet bencede daha fazla bilgiye ihtiyaçimiz var en azından belki biraz haraketlerinden falan anlarım "

"Starbucksa gidelim mi ?"

"Bilmem gidelim mi ?" Diyip güldüm ve hazırlanmaya başladım . Hava soğuktu üzerime gri kalem elbisemi onun üzerinede kareli kırmızılı siyahlı kalın gömleğimi geçirdim elime bir mont alıp sırt çantamı alıp evden çıktık .

"Eeeeee hangisine gidelim burdaki AVM dekine mi yoksa biraz daha uzaklarra falan mı gitsek mesela bakırköye falan ordan sahilde yürürüz ?"
"Çok üşeniyorum Ekim burdakine gitsek "
" Sen bilirsin bebeyim " diyip yanağımdan bir makas aldı "Adal'a mesaj attın mı ?"
"Yok hayır atmadım , bizim çocuklarıda çağrıyım mı? "

"Yok hayır ,hayır şimdi onların yanında bu olayı anlatırsam rahat durmazlar okulda elbet bir vukuat çıkar en iyisi her şey kesinleşsin öyle "

"Sen bilirsin bencede. "
Avm'ye girdiğimizde Adal daha gelmemişti bizde birkaç mağzaya girdik ama güzel şeyler yoktu. "Ekim ,Temmuz "
Diye bir bağırış duyduk Adaldın yanına gittik sonrada starbucks'a ben ice latte aldım kızlar sıcak bir şeyler aldı
Ekim olayı anlattı Adala ben sadece dinledim Adal bir ara şok oldu
"Bir şey yapmadı demi o piskopat sana" derken sesi baya endişeliydi
"Piskopat? Hayır hayır yapmadı "
"Geçen gün onu bir kaç adamıyla gördüm karşılarınında da onlar gibi bir grup vardı okulun arka bahçesindeydiler bir anda sopalar falan çıkınca korkup uzaklaştım "
Aslında Adal o kadar da korkan bir kız değildi kolay kolay
"Anlıycağın TEMMUZ o çocuğa güven olmaz birtanem "
"Hayır güvenmedim zaten sadece merak ettim "
"Anlıyorum" dedi Adal hemen Ekim "kim bilir belkide onu sen düzeltirsin senin aşkınla düzelir" dedi
"Duygularında samimi olduğunu düşünmüyorum Ekim cim "

2 saat sonra

Eve gelmiştim ayrılmıştık kızlarla eve gelip duş aldım saçlarıma biraz bakım yaptım ve de tırnaklarıma sonra tekrar biraz derslere baktım ama beynimin bir yerlerinde hep o cool çocuk vardı sonuçta sadece durakta gördüğüm sıradan bir insandı anlam veremiyordum. Biraz daha odamda vakit geçirdikten sonra yatağıma girdim aklımda hem o pis bakışlı çocuk hemde o cool çocuk vardı Ekim adını söylemişti o pis bakışlının ama unutmuştum . İtraf etmem gerekirse gerçekten yakışıklıydı ama yavşağında tekiydi . Yarın okulda ilk kez yüz yüze gelcektik .

Okula hepimiz aynı sınıftaydık .kapıdan Adal'a girdik yolda bir kaç kıza günaydın dedim ama suratıma dahi bakmadılar aslında okulda beni severlerdi. Sınıfa girdiğimden birkaç kız topluluğu başıma üşüştü "ne oldu Temmuz yeni sevgilinle neden gelmedin okula"
Sinirlenmiştim kimse benimle alaylı bir ağızla konuşamazdı
"Ne saçmalıyorusun ya sen !"
Diyip ittim zaten hemen yanıma bizimkiler geldi
Sırama oturdum arkamdan bağırdı
"Savaşla ne zamandan beri çıkıyorsun ?"
Evet o çocuğun adı savaştı
Saçmalıyorsunuz ne çıkması nerden öğreniyosunuz pardon pardon nerden duyuyosunuz bu yalanları " derken sesim yüksek çıkmıştı iftiraya asla gelemezdim
Arkadan aramızın iyi olduğu bir kız gelip "Bütün okula mesaj gelmiş Temmuz ve Savaş çıkıyor diye ve bir de fotoğraf "
Batın'ın ve Ateş'in olaydan haberi olmadığından Ateş kolumdan tutup "Neler oluyor Temmuz "diye biraz sesini yükseltmişti

SEVGİLİ SALAK LİSE GÜNLÜĞÜMHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin