Deschid telefonul,și aud niște voci pe care nu le rescunos,au inceput să țipe și să-mi zică că ei sunt colegii mei pentru urmatorii 4 ani,și la telefon vorbeam cu 28 de persoane care-mi ziceau să mă trezrsc și să vin la liceu pentru ai cunoaște,cei drept chiar a fost frumos din partea lor,dar eu tot dezgustata eram de ei.
Iza,o altă prietenă de a mea mi-a zis că a fost un gest foarte frumos din partea lor și să le dau o șansă pentru ca nu stii niciodata ce-ti poate rezerva viata.
M-am dat jos din pat,și m-am dus să ma imbrac dar ochii mei se tot inchideau,ei voiau sa mai doarma,la fel ca si mine.
Azi m-am dus cu autobuzul,nu prea am fost incantata de idee,eu find o "printesa" cum sa merg eu cu autobuzul..?Off,si am ajus si la liceu,si toata lumea se uita ciudat la mine,si ma faceau sa ma simt oribil,de parca as fii cine stie ce animal de la zoo,sau exponat de muzeu.
Am urcat un etaj,si am ajus in pe hol,unde mi-am vazut colegii(bleah,senzatia pe care am avut-o,era una de bleah ).
Statea acolo e fata putin grasunica,cu un coc facut,imbracata super misto,si machiata la fel de misto,eu deja mă gândeam ca e cine stie ce vip sau fita care imi v-a mânca din viata.Se baga cu mine in seamă.
Elli:Buna,eu sunt Elli...
Mie nu-mi venea sa zic nici 2 cuvinte,dar le-am zis si pe alea asa in scarba...
Eu:Salut,eu sunt Debra,dar imi poti spune Deb..
Si cam asa s-a terminat conversatia mie cu micul vip...
Mi-am pus castile in urechi,si am inceput sa ascult muzica pentru a nu plange,si deodata vin mai multi colegi,si detectorul meu vede un baiat inalt(cam 1,70) cu un păr super misto,dar nu i-am prea acordat atentie,adica nu mă atragea...
Micul vip a inceput deja sa tipe in gura mara sa facem cunostinta,ca ea este tare curioasa sa ne cunoasca,iar eu in gandul meu mă intrebam de ce ar vrea să mă cunoasca,sunt o ciudata,o scorpie,nu cred ca vrea sa faca cunostinta cu mine...
A ajus si diriginta,si ne-a bagat in clasa,iar cand am vazut-o am zis ca este imposibil,arata groaznic,bancile erau rupte,mazgalite,scaunele erau ca cele din anii 90 doar ca cu mult mai stricate,nici macar clanta la usa nu aveam,draperiile erau rupte si mai aveau putin si cadeau,existenta unu ceas era deja prea luxuriant pentru clasa aia,parchetul era murdar,pe scurt clasa aia era "saraca".
Dupa ce ne-a prezentat diriginta clasa,ne-a asigurat ca vom primii scaune si banci noi,si cu timpul vom renova clasa,sincer eu chiar speram asta..
M-am asezat in banca a 3 a pe randul de la perete pentru a-mi duce traditia mai departe,si langa mine se pune o fata care avea tricou cu Supernatural(serialul meu favorit)si eram asa entuziasmata,asa ca am decis sa vorbesc cu ea,poate nu e si ea o rata ca in mintea mea.
Eu:Salut,o doamne ai tricou cu Supernatural...apropo sunt Debra,dar spune-mi Deb...
Lina:Salut,eu sunt Lina si mersi de compliment,te uiti si tu la Supernatural?
Eu:Omfg,normal,fratii Winchester sunt cei mai tari..
Lina:Ok,cred ca deja mi-am facut o prietena.
Eu:Cu siguranta,auzi dar tie de care iti place,Dean sau Sam??
Lina:De Dean,normal,el e cel mai tare,dar imi place mult si de Castiel.
Eu:Doamne,si eu ii ador,gata tu stai cu mine,nu te las sa mai pleci..
Deja incepusem sa-mi schimb pareripe despre o singura persoana din acea clasa,ma gandeam ca poate nu e asa rau pana la urma.
O fata din randul de la geam a inceput sa tipa,ca sa fim atenti la ea,si a inceput sa ne zica sa mergem la Mc sau un Mall ceva,ca sa ne cunoastem mai bine,si a inceput sa zica numele doar anumitor persoane,printre care si eu.
Jumatate de clasa a vebit sa ma intrebe daca vreau da vin cu ei la Mc dar am refuzat politicos,chiar nu voiam sa merg cu ei,nu simteam ca se merita,ca cine stie ce specimene or fii si ei...
Dupa vreo 2 ore ajung si eu acasa si imi iau laptopul sa ma uit la un serial sau film,ca sa ma linistesc,sa nu ma mai gandesc ca poate a fost o greseala ca i-am refuzat pe colegii mei,poate asa eram si eu mai sociabila.
Pana sa dau drumu la serial,mi-am deschis facebook-ul pentru a vedea daca e ceva nou,si primul lucru pe care l-am vazut a fost o poza cu colegii mei la o cafenea,si parca mi-a parut rau ca nu m-am dus cu ei,dar m-am redresat si am zis ca nu am de ce sa ma oftic,ca ei sunt doar niste specimene cu care nu cred ca as putea sa am vreo relatie de orice fel.
Acum s-a facut seara,merg sa ma bag la somn,sunt tare curioasa sa aflu ce-mi aduce ziua de maine...Salutare dragii mei,acesta este al 3 lea capitol al cartii,si sper sa va placa,imi cer scuze pentru eventualele greseli gramaticale.
Va pup dulce,si voi incerca sa public si capitolul 4 cat pot de repede 😘
CITEȘTI
Buna,eu sunt....
CasualeHei,stiti acel sentiment cand pentru prima oara in viata ta,simti ca ai sentimente pentru cineva,dar acel cineva sa nu prea stiea ca si tu existi ? Pai,cam asa incepe povestea mea.....