{pov. Lotte}
Waarom heb ik dit weer?! Waarom word ik op een kamer gezet met een jongen?!
Zijn vragen die de hele tijd in mijn hoofd rond gaan. Ik vind het verschrikkelijk dat net ik weer met een jongen op een kamer moet worden gezet. Ze zeiden dat er een foutje was gemaakt en ik na een half jaar een andere kamergenoot krijg."Lotte ben je klaar we gaan" hoor ik de stem van mijn moeder door het huis galmen. "Ja mam ik kom al!" Zeg ik snel terug. Even snel checken of mijn make-up nog 'On fleek' zit en loop dan naar beneden. Veel plezier schat hoor ik mijn vader zeggen terwijl hij me in een knuffel trekt. Hij kan niet mee want hij moet voor zijn werk vandaag naar Ibiza vliegen. Maar dit is al genoeg. Hij geeft me een ketting waarbij hij zegt: "deze was ooit van je oma bewaar hem goed ze wou dat je hem op de dag zou krijgen dat je op kamers ging" zegt mijn vader met tranen in zijn ogen. "Heel erg bedankt pap.." Zeg ik en dan zegt mijn moeder dat we nu echt moeten gaan. Ik trek mijn vader nog 1x in een knuffel en loop dan achter mijn moeder aan.
"Heb je er zinin?" Vraagt mijn moeder enthousiast "ja hoor" lieg ik terug om haar niet te hoeven teleurstellen. Eenmaal na een reis van een eeuwigheid kom ik bij mijn appartement aan. Ik zeg mijn moeder gedag en loop richting het complex.
Ik loop door de gangen van het complex heen en zoek het nummertje 23. Na een tijd gezocht te hebben ben ik dan eindelijk bij mijn kamer nouja onze kamer als je er zo overna denkt. De sleutel vind het sleutelgat en zo draai ik de deur open in de hoop dat ik de eerste ben. Maar nee hoor daar zit een ongeveer 20 jarige jongen met bruin haar, blauwe ogen, perfecte kaaklijn en een... Woow wacht ik mag hem niet ookal ken ik hem niet ik mag hem gewoon niet, oke Lotte doe je ding.
"Hi." Zeg ik dan maar om het gesprek te beginnen. "Hi ik ben Justin en jij?" Begint hij. "Ik ben Lotte aangenaam, maar verwacht niet dat wij een band gaan krijgen want ik ga over een half jaar al weg dus.." Zeg ik zo nep bitchy terug. "Okay whatever, ga je vanavond mee naar een feest?" Zegt hij snel. "Ja oke." Zeg ik om het gesprek te beantwoorden en wil weg lopen om het huis te verkennen. "Oja het begint om 20:30 dus als je dat wou weten misschien" zegt hij nog voordat ik de slaapkamer in verdwijn.
Wauw het is wel mooi hier maar hoe laat is het eigenlijk? 19:30 f*ck snel maar een jurkje uitpakken en mijn haar doen. Na mijn koffer overhoop gehaald te hebben heb ik een little black dress met niet te hoge hakken want ik wil gaan dansen en een ketting uitgekozen.
Hier zit ik dan weer met mijn haar te strugelen. Ik probeer mijn haar te krullen maar kan niet bij de achterste plukken. Zal ik Justin roepen Misch... Auw k*t ik ga met het hete ijzer lichtelijk tegen mijn hand aan. Ook Justin heeft dit blijkbaar gehoord en zegt: "moet ik ff je haar krullen?"
JE LEEST
KAMER GENOTEN
RomanceJayson en Lotte worden kamergenoten. Eerst mogen ze elkaar niet en willen ze niks van elkaar afweten, maar toch voelt het speciaal....