(Pov Lotte)
We rijden nu terug naar het appartement. Ik kan gewoon nogsteeds niet geloven dat ze in coma ligt. Waarom moet dit nou weer gebeuren bij Bella? Kut auto, kut bestuurder.
Ik blijf in mijn hoofd nog meer dingen verzinnen die gewoon totaal klote zijn. Als ik mijn lijstje heb afgerond zijn we er al weer. We stappen uit de auto en lopen het gebouw binnen en nemen dit keer de trap. Als Jason de sleutel omdraait en ik ons appartementje zie word ik op slag weer iets vrolijker. "Home sweet Home" zeg ik dan ook waarop Jayson begint te lachen. "Jup, Home sweet Home. Wil je eigenlijk wat te drinken?" Vraagt Jason dan poeslief. "Ja graag." "Wat wil je dan lot?" Awhh super Cute als hij me zo noemt: "lot halo?" Zegt hij lachend. "Owh doe maar gwn cola." zeg ik dan maar snel en ga dan op de bank zitten. "Wil je een filmpje kijken vanavond jas?' Vraag ik dan ook express met bijnaam. "Ja is goed. Wat dan?" Zeg hij. "Euhm idk wat wil jij?" Zeg ik op de hoop voor horror zodat ik een excuus heb om tegen hem aan te kruipen. "Euhm iets van 'saw'." Vraagt hij dan. Ik weet dat saw een horror film is en stem dan ook toe. "Is goed."
Wacht wtf doe ik allemaal? Ik vind dit verschrikkelijk en vooral niet leuk.
"Laat maar ik ga naar de kamer"Ik laat Jason verbaast achter
{pov:Jason}
De deur valt in het slot en ik sta nog steeds in de zelfde positie als net. Tot ik mijn mobiel hoor gaan en ik besluit op te nemen.
"Hallo met Jason Ford"
"Goedendag u spreekt met het hospital florida. We hebben nieuws over Bella."Ik twijfel of ik de mobiel aan Lotte moet geven of zelf het gesprek verder leiden, ik kies voor de laatste en ga verder met praten.
"Wat is er?" Vraag ik. "Bella is overleden."
Kut...
Na een gesprek van nog 5 minuten hang ik op. Hoe ga ik dit ooit vertellen. Ik kan het ook niet achterhouden want dat zou echt creepy zijn om iemands dood geheim te houden. Ik heb echt medelijden met Lotte en voel me op slag verdrietig. Ik bel mijn vriend op. "Jo gozer zullen we vanavond stappen?" Ik wacht op antwoord. "Ja is goed zien je over een uur " "later" "later"
Zo dat is geregeld nu even alle emoties wegfeesten. Ik
Weet dat drinken en feesten het niet beter maakt want ik zal het toch ooit moeten doen maar voor nu vind ik het een goed plan. Ik loop naar de badkamer in ons appartement en pak wat gel uit de lade. Ik strijk mijn haar met mijn handen en een kam in model en ga dan opweg naar de slaapkamer. Als ik de deur open wil doen herriner ik me weer dat ze hem opsloot heeft gedaan. "Lotte doe open!" Schreeuw ik tegen de gesloten deur. "Nee ga weg!" Schreeuwt ze terug. "Doe niet zo moeilijk ik moet een polo pakken. En bovendien waarom ging je überhaupt weg?" Snauw ik, me geduld is nu wel
Op. "Gaat je niets aan." Zegt ze nu op een gebroken manier. Ik laat het maar en kijk of er in de was nog en ligt en ik heb raak, gelukkig anders was ik nog te laat geweest. Ik doe mijn Nikes aan en wacht dan op Brand maar hoef niet lang te wachten want hij staat er al zowat precies als ik klaar ben. Laat dat feest maar beginnen.
JE LEEST
KAMER GENOTEN
RomanceJayson en Lotte worden kamergenoten. Eerst mogen ze elkaar niet en willen ze niks van elkaar afweten, maar toch voelt het speciaal....