.2.

33 2 0
                                    

"Kom je?" Hoor ik Justin roepen. "Almost finisht!" Kaats ik terug.

Ik kijk naar mijn haar en keur de rest van mijn make up. ON FLEEK GIRL! Ik draai de deurknop om en verlaat zo de kamer. Ik zie Justin al in een auto zitten.

"Mooie auto." Zeg ik observerend. "Thanks, zullen we gaan?" Vraagt hij. "Ja sure!"

Sneller dan dat ik had gedacht zijn we er al en hoor ik de muziek al in mijn oren. "Dit hadden we ook kunnen lopen hé." Zeg ik afkeurend. "Ja dat
hadden we kunnen doen." Zegt hij waarop ik begin te lachen.

We lopen even door de zaal heen en uiteindelijk komen we bij een lounge bank aan waar blijkbaar de vrienden van Justin zitten.

"Heey jus heb je weer een nieuwe Chick."zegt een nog onbekende jongen. "Hey ik ben Philip aangenaam." Zegt de jongen die blijkbaar Philip heet lachend. "Haai Lotte." Zeg ik daarop. Dan zie ik 2 meiden zitten en besluit me bij hun gesprek te mengen. "Heey en jullie zijn?" Vraag ik. "Haai ik ben Julia." Zegt een meisje met blonde haren. "En ik ben Susan." Zegt het andere meisjes met juist bruine haren. "Haii, Lotte." Zeg ik. "Dus ben jij de vriendin van Justin ofzo?" Vraagt Susan. "Nee echt niet hoor, hij is mijn kamergenoot." Zeg ik lachend waarna ik een niet gemeende boze blik van Justin krijg toegeworpen. "Owh dus jij bent Lotte Ville?" Vraagt Julia. "Ja inderdaad hoe weet je dat eigenlijk?" Vraag ik nieuwsgierig. "Nouja hij was er nogal enthousiast over!" Zegt Julia lachend. "Kom we gaan dansen!!"

KAMER GENOTENWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu