Táto časť slúži na to aby ste sa dozvedeli viac o hlavných postavách
Rachel Atkinson: Mám 18 rokov a už pol roka bývam sama. Bývala som s tetou ale už som to s nou nevedela vydržať tak som sa odsťahovala a teraz bývam s mojou najlepšiou kamarátkou Candace.Pýtate sa kde mám rodičov ? Pre mňa sú už dávno mŕtvy. Nerada hovorím o tom čo sa stalo, radšej poviem že zahynuli pri páde lietadla.
Candace McClain: Je moja najbližia kamarátka, aj keď je niekedy ako osina v zadku ale aj tak ju mám rada.Ona jediná vie moje tajomstvo a viem že jej môžem veriť. Vždy mi pomôže keď mi je najhoršie.
_______________________________________________________________________________
Justin Bieber: Mám 19 rokov, bývam s troma debilmi ktorým hovorím kamaráti. Peniaze získavam nie moc legálnym spôsobom. Začalo to krádežmi áut, neskôr to vyústilo do menších obchodov s babami.Momentálne obchodujeme so zbranami, občasne aj s babami.Beriem čo príde, nemám čo stratiť. S mojou rodinou som sa nerozprával 5 rokov. Utiekol som z domu keď mi bolo 14. Nerád hovorím prečo. Vedia o tom len tí traja debili. Keď niekto spomenie moju rodinu, som schopný zabíjať. Je to pre mňa veľmi citlivá téma.
3. debili:
Lil Twist: Jeho jediná láska je húlenie, alkohol a samozrejme sex. Je to debil ale mám ho rád.
Alfredo Flores: Volám ho Fredo. Má všetko v piči, všetko mu je jedno. Kebyže si jednu noc nezatrtká tak by sa asi zbláznil. Niekedy mám pocit že by dokázal znásilniť aj mňa.
Chaz Somers: Veľmi rád do všetkého mudruje. Niekedy mám chuť mu prijebať, úprimne skoro stále.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
> vote&koment vždy poteší <
Cica&Mica♥
YOU ARE READING
Hidden Secrets (JBFF)
Teen FictionObaja mali ťažké dospievanie,ktoré sa nezaobišlo bez následkov. Obaja o svojej minulosti radšej mlčia. Ona je citlivá a ľahko zraniteľná. On je arogantný a sebecký. Majú toho toľko spoločného a predsa sú odlišný. Čo ich spojí ?