Upozornenie: pri tejto časti neni vhodné jesť a piť. Hrozí udusenie.
Prajeme príjemné čítanie
Z pohľadu Justina:
Po tom ako sme naložili ženy (Rachel a Candace) do kufra a zakopali chudáka Árona sme sa konečne vytrepali z tejto pakárne. Samozrejme mŕtvolu zakopal Chaz, odniesol Candace a ešte aj upokojil Rachel, zas všetko robil on, ako vždy. Šak kamarát v dobrom aj v zlom. Vracali sme sa domov za svitania, pre niekoho by to bolo romantické ale pre mňa ani moc ne, kedže sedím v aute s Fredom a spol. Ešte že si Fredo vybil svoju nadržanosť na Candace, čudujem sa že prežila, šak lebo podľa toho čo som si všimol tak si robil zálusk aj na mňa. Konečne sme dorazili domov, po ceste sa nič vážne nestalo, len som zrazil babku, tuším to bola Áronova stará, aspoň som ju ušetril od žialu. Šak Áron bol dobrý človek, síce starý záletník ale to nikomu nevadilo. Vystúpil som z auta a z kufra som vytiahol vrieskajúcu Rachel. Táto žena je riadna histerka.
"Chaz ty zober Candace" Povedal som to radšej Chazovi lebo kebyže ju má brať Fredo, tak by to Candace už neprežila a Fredo by nebol už len úchyl ale aj nekrofil (to je človek, ktorý má rád mŕtvoli)
"Fredo ty mi vyčisti kapotu ale tú autovú a nie že použiješ tvoje bielidlo." Povedal som a uškrnul som sa.
"Lil ty už nepi, šak vyzeráš na 30 a vypadáš na 35"
Naštastie ma všetci počúvli, teda samozrejme okrem Rachel, ktorá stále vrieskala ako siréna a zarývala mi tie jej drápy do ruky. Odvliekol som ju do mojej izby a šmaril ju na posteľ. Kukala na mňa ako na svätý obrázok.
"Chcela by si si užiť aj ty?" Posledné dve slová som zvýraznil a uškrnul som sa.
Rachel vygúlila oči a začala kričať "NIEE"
"Kurva nehuč toľko, ja som to myslel zo srandy, tak sa ukludni, čo máš krámy?"
"Do piče, prečo si každý myslí že mám krámy?" vrčiaco na mňa zhúkla. "Ako by si sa správal ty kebyže ťa unesú, nútia ťa kopať hrob pre hnilého poštára, potom ti povedia že ťa zakopú tiež a nakoniec ti znásilnia najlepšiu kamarátku, ktorá upadne do bezvedomia?" Vykričala mi to priamo do ksichtu, dokonca ma aj oplula.
Vyzerala že ma za chvíľu zabije, radšej som odišiel dole, nebudem dráždiť ženu, ktorá vie dobre hádzať opätky. Nalial som si 50% jabĺčko a kopol som ho do seba. Sadol som si na sedačku a hodil do seba dalšieho frtana. Čo budem robiť s týmito babami. Mám viacero možností:
A) predhodím ich Fredovi a zomrú bolestivou smrtou
B) užijem si ja a potom ich zabijem, šak musím myslieť aj na seba
C) nechám si ich tu ako gazdinky
D) Candace zabijem a z Rachel urobím mafiánku, veď má na to vlohy
E) Vypasem a zjem
Už som na tom fakt zle keď myslím na kanibalizmus, síce tieto čajočky sú na zožratie. Ale musím byť aspoň chvílu vážny ale netuším ako to spravím. Z mojich myšlienok ma vyrušila smečka mojich kamarátov, ktorý si už splnili svoje úlohy.
"Takže celú cestu domov som bol ticho a premýšlal som nad tým čo sa stalo v túto noc a viete čo mi došlo?" Opýtal som sa ich s nadzdvyhnutým obočím. Všetci kukali jak keby im usekli lofásov (prirodzenia).
YOU ARE READING
Hidden Secrets (JBFF)
Teen FictionObaja mali ťažké dospievanie,ktoré sa nezaobišlo bez následkov. Obaja o svojej minulosti radšej mlčia. Ona je citlivá a ľahko zraniteľná. On je arogantný a sebecký. Majú toho toľko spoločného a predsa sú odlišný. Čo ich spojí ?